Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ben de öyle düşünmüştüm. 350de fullerim ben yine. garanti olsun :) bu arada az da olsa bi eğim olsa yokuş çıkarken 6bin devirden sonra(topkapıdan m.köy yönüne giderken örneğin) tekleme yapıyo 100ün üzerine çıkmıyo ve giderek 80e kadar yavaşlıyo. karbüratör, hava filtresi yeni temizlendi. bujiler de yeni değişti. çift tırnaklı takmış eleman. ama standart bişey sanırım 15 lira aldı tanesine. ondan yapıyo olabilir mi? iridyum almayı düşünüyorum. yakıt katkısını da bu yüzden kullanmayı düşünüyorum zaten. temizler düzelir belki diye.

senin göstergenin ortasında bundan yok mu hocam :S

GT250%20Speedo%20Unit.jpg


karbüratör temizlenmişse bile ayarı yapılmamış gibi. sen bi de normal bir buji takarak dene. çift tırnakları taktığımda benim arka silindir çalışmamıştı bile =) ama sorun bujiden değil motorun arka silindirinin yağ yakmasındandı..2 alternatifin var ya bujileri değiştir ya da karbüratör ayarını yaptır.ikisinide aynı anda yaptırma en azından bujiyi değiştirerek sorunu gidermeyi dene ki sorun esas nerden kaynaklı onu öğrenmiş olursun..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben de öyle düşünmüştüm. 350de fullerim ben yine. garanti olsun :) bu arada az da olsa bi eğim olsa yokuş çıkarken 6bin devirden sonra(topkapıdan m.köy yönüne giderken örneğin) tekleme yapıyo 100ün üzerine çıkmıyo ve giderek 80e kadar yavaşlıyo. karbüratör, hava filtresi yeni temizlendi. bujiler de yeni değişti. çift tırnaklı takmış eleman. ama standart bişey sanırım 15 lira aldı tanesine. ondan yapıyo olabilir mi? iridyum almayı düşünüyorum. yakıt katkısını da bu yüzden kullanmayı düşünüyorum zaten. temizler düzelir belki diye.

Çift tırnaklı olması önemli değil, buji uymuyorsa isterse 5 tırnaklı olsun. İridyum buji'yi de hiç düşünme, araştırmamanı bile tavsiye ediyorum :). Kullanım klavuzunda hangi buji yazıyorsa direk onu tak. Buji konusu böyle. Ve bence Karbüratörden değil, bujiden kaynaklanıyor gibi görünüyor sorun.

Chronix Şu aletini topla da, bitmiş bir şekilde resimlerini koy. Çok merak ettim, şöyle gün ışığında, yakından-uzaktan nasıl görünüyor diye :cat:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Çift tırnaklı olması önemli değil, buji uymuyorsa isterse 5 tırnaklı olsun. İridyum buji'yi de hiç düşünme, araştırmamanı bile tavsiye ediyorum :). Kullanım klavuzunda hangi buji yazıyorsa direk onu tak. Buji konusu böyle. Ve bence Karbüratörden değil, bujiden kaynaklanıyor gibi görünüyor sorun.

Chronix Şu aletini topla da, bitmiş bir şekilde resimlerini koy. Çok merak ettim, şöyle gün ışığında, yakından-uzaktan nasıl görünüyor diye :cat:

alet derken ? töbe töbe :mrgreen:.. bir 20 gün daha var hocam bittiği zaman da soluğu havacılık müzesinde alıcaz inşallah..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
alet derken ? töbe töbe :mrgreen:.. bir 20 gün daha var hocam bittiği zaman da soluğu havacılık müzesinde alıcaz inşallah..

Töbe tabi :) Banlanırız valla !))) 20 gün çok ya, keşke kışa denk getirseydin, evde yatması koymuyor mu şimdi sana? :wiinkk:

@chronix ya ortadaki var da ışık yanıyo mu onu merak ettim sadece.
@syanur anladım, bi baktım da orjinali şuymuş:

http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-490-CR8E--NGK--BUJi.html

bi deniyim ben bunları. buji anahtarını nerden bulabilirim, kendim yapmaya çalışıcam bu sefer :)

Motorun alet takımından çıkmadı mı? Bak nereye gidiyor bu muhabbet ya, aletler takımlar vs, vs, :mrgreen: Eğer benim RT gibi gömülü buji ise sıradan bir buji anahtarı ile çıkarman zor, ancak depoyu sökmen gerek. Buji anahtarının için de ufak bir lastik sayesinde gömülü bujiyi çıkartabiliyorsun.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu yeni modellerin arka tutacağı 2 parça eski kasalara bunu kullanabiliyoz mu çnkü fiyatlarına baktım da baya bi fark var iki parça olanı alıp takmak daha mantıklı ama uyar mı? bide bu çanta demirlerini herkes kendi imkanlarıyla mı yaptırıyo bunun hazır satılanı yok mu varsa nereden temin edebilirim acaba bende almak istiyorum da... heyecanla ardı ardına sorularla bi süre sizi bunaltıcam ama mazur görün yarın motorumu teslim alıcam nasipse
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bu yeni modellerin arka tutacağı 2 parça eski kasalara bunu kullanabiliyoz mu çnkü fiyatlarına baktım da baya bi fark var iki parça olanı alıp takmak daha mantıklı ama uyar mı? bide bu çanta demirlerini herkes kendi imkanlarıyla mı yaptırıyo bunun hazır satılanı yok mu varsa nereden temin edebilirim acaba bende almak istiyorum da... heyecanla ardı ardına sorularla bi süre sizi bunaltıcam ama mazur görün yarın motorumu teslim alıcam nasipse

birkaç yerden yontmak gerekiyor diye biliyorum.spartacus arkadaşımıza sorabilirsin.çanta demirine gelince herkes kendi imkanları ile yaptırıp kullanıyor. imalatını yapıp satan yer yok zaten talep az olacağı içinde kimsenin yapacağını sanmıyorum.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cuma aksamı ben Chronix ve undocab bakırköy CineBonus'ta saat 11 de Siperder Man e gidecez gelen olursa orda oluruz :D oncesinde sonrasında aktivite yok planda ama o gün ne olur beli olmaz :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
biletleri girişte mi alıyosunuz? izmir yattı, geliyorum ben de.

Aynen girişte alırız. Ahmetle Celal işten gelcek 11 de ancak yetişirler ben erken gidermiyim bilmiyorum belki Undocabın iş yerine gider ordan beraber geliriz biz 3 kişi olcaz seninle 4 onun dışında 2 arkadaş daha gelme olasılığı var.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar sizlerle tanışmak isterim, bu akşam karaköy veya alibeyköy civarından sinemaya geçecek olursa benide alın :)
tanışayım sizlerle...
(tanımayanlar için, trabzondaydım, tvs apachem vardı, artık yok, gt 250 aacaktım bi ara hani :) )
neyse işte alabilirseniz beni memnun olurum.
Not : istanbulu bilsem atlar gelirim ama...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar sizlerle tanışmak isterim, bu akşam karaköy veya alibeyköy civarından sinemaya geçecek olursa benide alın :)
tanışayım sizlerle...
(tanımayanlar için, trabzondaydım, tvs apachem vardı, artık yok, gt 250 aacaktım bi ara hani :) )
neyse işte alabilirseniz beni memnun olurum.
Not : istanbulu bilsem atlar gelirim ama...

Ya gercekten cok guzel olurdu ama ancak sinema saati sinemada olabilcez herkez calışıyor :( ben ( Chronix i alcam ) , Undocab+1 ve Chronix( onunda motoru yok) bu konuda destek veremiycez ama diger arkadaşları bilmiyorum @reis sen ordan gelsende dönüşün zor olur ben kendi adıma yardımcı olamiycam en azından ksuura bakma..
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
5
Merhaba Arkadaşlar,
Cuma günü ben de bi GT250 karbüratörlü aldım, fiyat performans en mantıklısı bu alet geldi:). Aldığımın heyecanıyla, cumartesi sabahı yağını, sağını solunu kontrol ettim, zincirini yağladım... çıktım yollara, kısa hafta sonunun hasılatı 700km yol oldu bana... Naçizane ilk izlenimlerim alttaki gibi, bir de sorularım...

Metalik sarı bir rengi var, ön çamurluk siyah, önceki sahibi iyi bakmış gibi, çarpığı, çiziği yok, ilk izlenimlerimle gözümü fazlasıyla dolduruyor...

Önceden 125 cc SYM xs125k kullanıyordum,düz yolda o motorla genelde sağ şeride kaçmak zorunda kalıyordum, ama bu öyle değil sahip çokabiliyorum artık şeridime. Çok hız meraklısı değilim ama makinenin gerektiğinde cevap veriyor olması güzel. Max hız testi yapmadım ama birki kere 130 gördüm ve titreşimsiz rahattı.

Hangi viteste olursa olsun 5000-5500 devir cıvarlarında makinede fazla titreme var, bu normal midir?

Gidişi çok iyi ama durduğumda bu motor bana ağır geldi, diğerinden alışmışım çok rahat hareket ettirmeye, bunu tutmakta biraz zorlanıyorum, alışırız herhalde zamanla:)

Yakıtını ölçtüm birkaç kere, bi arkadaşın tavsiyesiyle; 5. viteste sürekli 6000 devirde gidecektim ölçmek için ama dayanamadım 10 km sonra:), sonra da alttaki sonuçlar çıktı, birçok kişinin yorumuna göre normal sanırım bu sonuçlar, sizce normal midir? enjeksiyonlu olan modelde çok farkediyor mu?
- 7000 devir cıvarlarında ve sakin kullandığımda sarfiyatı yaklaşık 4.3 litre
- biraz daha düzensiz yollarda, sürekli vites değiştirip yola uyum sağlamaya çalıştığımda 4.5 litre
- çok virajlı dağ yollarında çok seri kullanım, düz yolda rampada fırsat bulduğumda 4. viteste 120'ye çıktığım, düzde 110-120 ile seyrettiğim biraz daha kıvrak kullanımda 5 litre
Bu tüketimler şehiriçi kullanımı için fazla bence, dolayısıyla sanırım bu makineyi daha çok hafta sonları kullanıcam artık, her daim üsyünde olmuycam SYM gibi...

Oturuş pozisyonu tam dik değil, hafif öne eğimli, keşke bunu bi çağresi olsaydı da daha dik oturabilseydim, biraz daha rahat olurdu sanırım.

Selesi oldukça sert, uzun kullanımda rahatsız edebiliyor, seleyle ilgili bişeyler yapılabilir mi?

Park ettiğimde kullanmak için orta sehpa taktırmak istiyorum, İstanbul Anadolu yakasında nerede yaptırabilirim bunu, bileniniz var mıdır? ve kaça mal olur bana?

Bir de rüzgarı kesmek için öne bir cam taktırmayı düşünüyorum, daha çok touring amaçlı kullanacağım için, tavsiye edeceğiniz/model/yer var mıdır?

şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Klaperler la depodaki sarılar falan guzel olmuş :D ama LED lerin yapımını detaylı ataydın keske...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Klaperler la depodaki sarılar falan guzel olmuş :D ama LED lerin yapımını detaylı ataydın keske...
Boşuna mı basbas bağırıyordum. Bu kaliperler sarıya boyanacak diye :)

Hava filitreleri de 10 numara olmuş. Çok daha farklı bi hava katmış. Olması gerekiyor da eksikti şimdi oldu gibi duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst