Merhaba Arkadaşlar,
Cuma günü ben de bi GT250 karbüratörlü aldım, fiyat performans en mantıklısı bu alet geldi

. Aldığımın heyecanıyla, cumartesi sabahı yağını, sağını solunu kontrol ettim, zincirini yağladım... çıktım yollara, kısa hafta sonunun hasılatı 700km yol oldu bana... Naçizane ilk izlenimlerim alttaki gibi, bir de sorularım...
Metalik sarı bir rengi var, ön çamurluk siyah, önceki sahibi iyi bakmış gibi, çarpığı, çiziği yok, ilk izlenimlerimle gözümü fazlasıyla dolduruyor...
Önceden 125 cc SYM xs125k kullanıyordum,düz yolda o motorla genelde sağ şeride kaçmak zorunda kalıyordum, ama bu öyle değil sahip çokabiliyorum artık şeridime. Çok hız meraklısı değilim ama makinenin gerektiğinde cevap veriyor olması güzel. Max hız testi yapmadım ama birki kere 130 gördüm ve titreşimsiz rahattı.
Hangi viteste olursa olsun 5000-5500 devir cıvarlarında makinede fazla titreme var, bu normal midir?
Gidişi çok iyi ama durduğumda bu motor bana ağır geldi, diğerinden alışmışım çok rahat hareket ettirmeye, bunu tutmakta biraz zorlanıyorum, alışırız herhalde zamanla
Yakıtını ölçtüm birkaç kere, bi arkadaşın tavsiyesiyle; 5. viteste sürekli 6000 devirde gidecektim ölçmek için ama dayanamadım 10 km sonra

, sonra da alttaki sonuçlar çıktı, birçok kişinin yorumuna göre normal sanırım bu sonuçlar, sizce normal midir? enjeksiyonlu olan modelde çok farkediyor mu?
- 7000 devir cıvarlarında ve sakin kullandığımda sarfiyatı yaklaşık 4.3 litre
- biraz daha düzensiz yollarda, sürekli vites değiştirip yola uyum sağlamaya çalıştığımda 4.5 litre
- çok virajlı dağ yollarında çok seri kullanım, düz yolda rampada fırsat bulduğumda 4. viteste 120'ye çıktığım, düzde 110-120 ile seyrettiğim biraz daha kıvrak kullanımda 5 litre
Bu tüketimler şehiriçi kullanımı için fazla bence, dolayısıyla sanırım bu makineyi daha çok hafta sonları kullanıcam artık, her daim üsyünde olmuycam SYM gibi...
Oturuş pozisyonu tam dik değil, hafif öne eğimli, keşke bunu bi çağresi olsaydı da daha dik oturabilseydim, biraz daha rahat olurdu sanırım.
Selesi oldukça sert, uzun kullanımda rahatsız edebiliyor, seleyle ilgili bişeyler yapılabilir mi?
Park ettiğimde kullanmak için orta sehpa taktırmak istiyorum, İstanbul Anadolu yakasında nerede yaptırabilirim bunu, bileniniz var mıdır? ve kaça mal olur bana?
Bir de rüzgarı kesmek için öne bir cam taktırmayı düşünüyorum, daha çok touring amaçlı kullanacağım için, tavsiye edeceğiniz/model/yer var mıdır?
şimdiden teşekkürler...