Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,resimleri atacağım diye söz vermiştim.barbaros kardeşimin getirdiği çanta demirinin bütün aşamalarının resimleri.










 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
abi iyi günlerde kullan korktuğumun aksine biraz kısalabilirmiş aslında.

peki kullanımı nasıl. 2 kişi rahatmı ??
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Canta biraz daha one takılıp o mesage yarlana bilir. alta ileri geri takmaya yardımcı olcak sekilde mi acaba?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu güzel olmuş Valla bir rengini sevmedim onun dışında süper olmuş gibi. Iyı günlerde kullanın ;)

kardeş çok düşündüm,nikelajcıya götürüp asite batırtıp nikelajını soydurup siyaha boyatmayı ama onunla uğraşacak vakit bende nerdeeee.çok da güzel olurdu aslında.sonra dedimki zaten senede bir kere,festivalden festivale 3-4 gün kullanacağım,bırak böyle kalsın.
abi iyi günlerde kullan korktuğumun aksine biraz kısalabilirmiş aslında.peki kullanımı nasıl. 2 kişi rahatmı ??
sağ kardeş.aslında 2-3 cm.daha kısa olsa cillop olurmuş ama bence sorun yok,tekrar çok teşekkürler.2 kişi denemedik ama rahat olacağı kesin.

Canta biraz daha one takılıp o mesafe ayarlanabilir. alta ileri geri takmaya yardımcı olcak sekilde mi acaba?
değil işte,alta göre ayarladığımız için böyle oldu.alt çanta tutacakların iyi ve sağlam bir şekilde tutması lazım ki,yolculuk sırasında herhangi birşey olmasın.en iyi bu şekilde oldu kardeş.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşlar bende artık aranıza katıldım motorumu nasipse salı gönü alıcam kullanıcısıyla anlaştık vizesini yaptırıp vericek 4250 tl ye aldım 2006 model 19 000 km de fakat motoru boş a alamadım bu genel bir sıkıntımıdır acaba sizlerdede var mı bu sorun motor durdugu yerde bosa geçmiyor biraz yürürken geçiyor bide sormak istediğim birşey daha var vites kolundaki kauçuk malzemeyi nereden bulabilirim
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
arkadaşlar bende artık aranıza katıldım motorumu nasipse salı gönü alıcam kullanıcısıyla anlaştık vizesini yaptırıp vericek 4250 tl ye aldım 2006 model 19 000 km de fakat motoru boş a alamadım bu genel bir sıkıntımıdır acaba sizlerdede var mı bu sorun motor durdugu yerde bosa geçmiyor biraz yürürken geçiyor bide sormak istediğim birşey daha var vites kolundaki kauçuk malzemeyi nereden bulabilirim

hoşgeldin hayırlı olsun motosikletin, kazasız belasız sürüşler!!
boşa geçmeme sıkıntısı yaygın ama motorun yağıyla doğrudan alakalı. En azından hafif gaz verip 3000-4000 devire çıktığında geçmesi lazım. Yoksa bi yağını değiştirsen fena olmaz gibi. Ben motoru ilk aldığımda hareket etsem de nazlana nazlana geçiyordu, sonra yağı değiştirince azaldı ısınınca yapmaya başladı sadece, şimdi de tam sentetik castrol koydum tamamen kurtuldum...

Biraz neşelenelim :) baktım apartmanın önünde dolanıyo, kaskı gidona asıp gidim bi süt aliyim kerataya dedim, paşam kurulmuş hemen :)



 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
ilk işim yağı değiştirmek olcak fakat bu vites kolundaki kaucuk için ne yapabilirim internet üzerinden yedek parça alabileceğim bi site falan var mı
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
kuralkan.net sitesine üye ol. Online olarak alabilirsin. Fakat kargo sana değil en yakın servise oluyor gidip oradan alman gerekiyor.
Ayakkabıya zarar vermeyecek uygun plastik birşey de uydurabilirsin. İllaki orjinali olacak diye bi kaide yok.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu yeni modellerin arka tutacağı 2 parça eski kasalara bunu kullanabiliyoz mu çnkü fiyatlarına baktım da baya bi fark var iki parça olanı alıp takmak daha mantıklı aa uyar mı?
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
en düşük kademeye getirmen senin için faydalı olucaktır.bende aldığım da 3. kademe de kullanmıştım cm oynamıyordu..

boyadan çıkan parçalar

http://img824.imageshack.us/img824/8823/20120627194751.jpg

hacı renk çok güzel olmuş bi monster diesel havası yok değil ;) güle güle kullan. bence photoshopla jantları da bu şekilde yap, beğenirsen onları da boyarsın. kaliperler de kırmızı olabilir belki.

ilk işim yağı değiştirmek olcak fakat bu vites kolundaki kaucuk için ne yapabilirim internet üzerinden yedek parça alabileceğim bi site falan var mı
musluk borusu kullanabilirsin. veya elektrik bantıyla da sarabilirsin. ben öyle yaptım.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
hacı renk çok güzel olmuş bi monster diesel havası yok değil ;) güle güle kullan. bence photoshopla jantları da bu şekilde yap, beğenirsen onları da boyarsın. kaliperler de kırmızı olabilir belki.


musluk borusu kullanabilirsin. veya elektrik bantıyla da sarabilirsin. ben öyle yaptım.

çakallll =) nasıl da anlamış. kalipeler sarı hacı ama bir ara kırmızı da yapıcam. bitmesine çok birşey kalmadı egzostları çiftleyip far siperliğini de yaptık mı tamamdır.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
çakallll =) nasıl da anlamış. kalipeler sarı hacı ama bir ara kırmızı da yapıcam. bitmesine çok birşey kalmadı egzostları çiftleyip far siperliğini de yaptık mı tamamdır.

anlamam mı ya, hayalimdeki motor =) valla çok özeniyorum senin şu uğraşına ama o azim bende pek yok. ben de üstten siyah çizgi çekip bumblebee havası veriyim diyorum aldığımdan beri ama bi türlü fırsat bulamadım. çatalları da motorun kendi renginde yapmak istiyorum ama bilmiyorum mümkün mü.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
anlamam mı ya, hayalimdeki motor =) valla çok özeniyorum senin şu uğraşına ama o azim bende pek yok. ben de üstten siyah çizgi çekip bumblebee havası veriyim diyorum aldığımdan beri ama bi türlü fırsat bulamadım. çatalları da motorun kendi renginde yapmak istiyorum ama bilmiyorum mümkün mü.

bakalım gaza getirebilecek miyim? =)

imag0370v.jpg


imag0371t.jpg


imag0374he.jpg


imag0376h.jpg


not: bi ton verip ama düzgün bir fotoğraf çekemeyen telefonunu kullandığı için zenon'a teşekkür ederim.:mrgreen:
şeritler 3 parçalı kırmızı

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

anlamam mı ya, hayalimdeki motor =) valla çok özeniyorum senin şu uğraşına ama o azim bende pek yok. ben de üstten siyah çizgi çekip bumblebee havası veriyim diyorum aldığımdan beri ama bi türlü fırsat bulamadım. çatalları da motorun kendi renginde yapmak istiyorum ama bilmiyorum mümkün mü.

çatal dediğin arka teker bağlantısı mı ? o kısmı anlayamadım.. şerite gelince avcılar da bu işlerle ilgilenen biri var oraya götürüp ne istediğini söylersen kesinlikle yardımcı olacaktır.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bakalım gaza getirebilecek miyim? =)

http://img703.imageshack.us/img703/9067/imag0370v.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/2789/imag0371t.jpg

http://img52.imageshack.us/img52/7559/imag0374he.jpg

http://img837.imageshack.us/img837/3599/imag0376h.jpg

not: bi ton verip ama düzgün bir fotoğraf çekemeyen telefonunu kullandığı için zenon'a teşekkür ederim.:mrgreen:
şeritler 3 parçalı kırmızı

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------



çatal dediğin arka teker bağlantısı mı ? o kısmı anlayamadım.. şerite gelince avcılar da bu işlerle ilgilenen biri var oraya götürüp ne istediğini söylersen kesinlikle yardımcı olacaktır.

ön amortisör ya. ama şimdi baktım da böyle kalması daha iyi olur galiba. avcılar uzak ya, bizim burda tanıdık yer var bu haftaiçi yaptırırım büyük ihtimal. haftasonu izmire kaçıcam gazlardayım gitmeden yapıcam bişiler =)
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu çanta demirlerini herkes kendi imkanlarıyla mı yaptırıyo bunun hazır satılanı yok mu varsa nereden temin edebilirim acaba bende almak istiyorum da...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bakalım gaza getirebilecek miyim? =)

http://img703.imageshack.us/img703/9067/imag0370v.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/2789/imag0371t.jpg

http://img52.imageshack.us/img52/7559/imag0374he.jpg

http://img837.imageshack.us/img837/3599/imag0376h.jpg

not: bi ton verip ama düzgün bir fotoğraf çekemeyen telefonunu kullandığı için zenon'a teşekkür ederim.:mrgreen:
şeritler 3 parçalı kırmızı

Lan olum oraya kadar geldim yine yaranamadık iyi mi :D o begenmedin telefonla bir resmini paylaşırım görürsün güzel mi cekmiş cekmemiş mi :D ayrıca ben sana bendeki fotomakineyi al dedim neden almadın? bundan sonra istesen vermem artık :D
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ya benim aklıma bişey takıldı. bizim motorlarda (2008 öncesi) yakıt uyarı ışığı var mı? şimdiye kadar hep biraz azalınca tekrar doldurarak tam depoyla dolaştım. ama yakıt katkısı alıcam ve depoyu iyice boşaltıp yeni benzine onu ekleyip tüm depoyu tekrar onla bitircem. bunu uzun yolda yapıcağım için kaç km giderim tam hesaplayamıyorum. ışık oluyosa baya kolaylaşıcak işim.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ya benim aklıma bişey takıldı. bizim motorlarda (2008 öncesi) yakıt uyarı ışığı var mı? şimdiye kadar hep biraz azalınca tekrar doldurarak tam depoyla dolaştım. ama yakıt katkısı alıcam ve depoyu iyice boşaltıp yeni benzine onu ekleyip tüm depoyu tekrar onla bitircem. bunu uzun yolda yapıcağım için kaç km giderim tam hesaplayamıyorum. ışık oluyosa baya kolaylaşıcak işim.

benim bildiğim yok..yapacağın km gelince genelde kullanıcılar aha yakıt bitiyor dediğinde aslında nerdeyse ortalama bir 90 km daha gidebileceklerini bilmiyorlar..ama sen yine de 370-390 arası benzinin biteceğini varsayabilirsin..
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ben de öyle düşünmüştüm. 350de fullerim ben yine. garanti olsun :) bu arada az da olsa bi eğim olsa yokuş çıkarken 6bin devirden sonra(topkapıdan m.köy yönüne giderken örneğin) tekleme yapıyo 100ün üzerine çıkmıyo ve giderek 80e kadar yavaşlıyo. karbüratör, hava filtresi yeni temizlendi. bujiler de yeni değişti. çift tırnaklı takmış eleman. ama standart bişey sanırım 15 lira aldı tanesine. ondan yapıyo olabilir mi? iridyum almayı düşünüyorum. yakıt katkısını da bu yüzden kullanmayı düşünüyorum zaten. temizler düzelir belki diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst