Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Koreden gelen cevap bakalım;

Dear Sabit,

Our service team will contact you tomorrow.

Regards,
Justin Lee
Global Marketing Team



Sabit Aksu <[email protected]> 님이 쓰신 메시지:


Dear Sir,

Who continue to guarantee the engine's rear shock 6300 miles yet deteriorated. Moto Park Service have been requested on how to change through the warranty service, warranty must change a mentality that says, without looking at a piece of user error out of warranty do you think? How can an ordinary product and the warranty period, however, and nothing is more an accident of 6000 km, which continue to guarantee a non-user error is to give the engine a problem? I want to deplore what is necessary in Turkey from KanuniMotor.

I am requesting a change of deteriorating track warranty.

Sincerely

Sabit AKSU

From: Sabit Aksu
Sent: Tuesday, May 29, 2012 3:51 PM
To: '[email protected]'
Subject: Garanti Talebindeki saçmalık

İyi Günler,

Henüz 6300 km olan garantisi devam eden motorumun arka amortisörü patmıştır. Moto Park servisi aracılığı ile garantiden değişmesi üzerine talepte bulundum nasıl bir zihniyettir ki ustanızın garantiden değişmesi gerekir dediği bir parçayı bakmadan garanti dışı kullanıcı hatası dersiniz?

Bozulan parçanın garantiden değişmesini talep ediyorum.


İyi çalışmalar,
Sabit AKSU
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
5. Yag bosaldıktan sonra ben benzinle içini çalkaladım keçelere zarar verirmi vermezmi bilgim yok şansıma vermedi sanırım suan lık bişey yok sizde sansınızı denemek istersenız calkalayın iyice temizleniyor içi

Elinize sağlık, yanlız bişey sormak istiyorum. Bizim arkadaşın da amortisör yağını değiştirirken aklıma gelmişti ama bu temizleme olayını yapmamıştık. Keçeleri çıkarma imkanınız yok mu peki?? Yani benzinin zarar vermesini istemiyorsanız...?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ONUR sanırım motorun eski sağlığına kavuştu. umarım uzun bir sürede hastalanmaz. geçmiş olsun diyelim.

zenon geçmiş olsun diyeyim. birşey çıkmasada elinden geleni ardına koyma. en azından vazgeçmediğini görürler.

chronix umarim bunların eline kalmamm :(

ya tam olarak değil malesef, ama kısmen diyelim. haftasonu mert ustaya gittik cemalle birlikte. manifoldları değiştirmem gerekiyo. tanesine 120 lira deyince ben de siparişi hyosungsource'dan verdim. 2 manifold, fren maneti, debriyaj maneti, gaz teli, benzin filtresi 135e geldi :) kargo dahil 185. paketin üzerine üstüne hediye yazıp meblağı da düşük gösterdi adamlar. sorun olmadan gelicek umarım. şu an beklemedeyim.

@zenon kuralkan'ın yaptığı terbiyesizlik ama çok şaşırmadım. sadece kuralkan'da değil, türkiye'de genel olarak malesef müşteri hizmetleri bilinci diye bişey yok.
umarım bi şekilde halledebilirsin.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ya tam olarak değil malesef, ama kısmen diyelim. haftasonu mert ustaya gittik cemalle birlikte. manifoldları değiştirmem gerekiyo. tanesine 120 lira deyince ben de siparişi hyosungsource'dan verdim. 2 manifold, fren maneti, debriyaj maneti, gaz teli, benzin filtresi 135e geldi :) kargo dahil 185. paketin üzerine üstüne hediye yazıp meblağı da düşük gösterdi adamlar. sorun olmadan gelicek umarım. şu an beklemedeyim.

@zenon kuralkan'ın yaptığı terbiyesizlik ama çok şaşırmadım. sadece kuralkan'da değil, türkiye'de genel olarak malesef müşteri hizmetleri bilinci diye bişey yok.
umarım bi şekilde halledebilirsin.

hyosungsource Ten 650 süspansiyonu siparişi vercem o zamana kadar benim emektar CBF ile devam CBF in gözünü sevim :D
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
hyosungsource Ten 650 süspansiyonu siparişi vercem o zamana kadar benim emektar CBF ile devam CBF in gözünü sevim :D

yedekte motor olması iyiymiş ya. ben motor tamirdeyken neler çektim. bu arada niye 650? 250'ninki de var 50 lira daha ucuz. bi de uyumsuzluk falan olmasın?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
yedekte motor olması iyiymiş ya. ben motor tamirdeyken neler çektim. bu arada niye 650? 250'ninki de var 50 lira daha ucuz. bi de uyumsuzluk falan olmasın?
250lerin amortisörü sıkıntılı patlamaya meyilli. 650 amortisörünün yayı da daha kalın kendisi de daha sağlam. Ama chronix'in söylediği gibi 1cm daha yükseliyor motosiklet
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1 cm olsun benim olsun saglam olsun sabah servis beklerken her sabah bir cbf geciyor yanımdan yanımda da set var abi sagolsun kaz kesim fren yapim demiyor dus gider gibi gidiyor gt ile 10-20 km hıza kadar düşüyorsun yinede tepiyor
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.


Bu kendim için tasarladığım
scaled.php


Bu da Celal (unducab) için..
celals.jpg


arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.


Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing

Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg

arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..

Sen motoru içeri aldın süspansiyonu sökmedin mi la :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.


Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing

Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg

arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..

ŞU KIRMIZIDAN sipariş verebiliyozmu ??. yanlız birde takman lazım ona göre cevap verirsen sevinirim :p
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
1 cm olsun benim olsun saglam olsun sabah servis beklerken her sabah bir cbf geciyor yanımdan yanımda da set var abi sagolsun kaz kesim fren yapim demiyor dus gider gibi gidiyor gt ile 10-20 km hıza kadar düşüyorsun yinede tepiyor

Amaç farklı. Zırt pırt patlaması hariç gt nin amortisörü sportif sürüş için. Kesinlikle sürekli şehir içi kullanımı için değil.
Kasislerden geçerken dert olur ama düzgün yolda ve sert virajlarda yol tutuşunda çok fark eder.


Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.


Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing

Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg

arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..
Hacı eline sağlık.Şekil güzel ama renklerde biraz oynamak gerekiyor mutlaka
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Amaç farklı. Zırt pırt patlaması hariç gt nin amortisörü sportif sürüş için. Kesinlikle sürekli şehir içi kullanımı için değil.
Kasislerden geçerken dert olur ama düzgün yolda ve sert virajlarda yol tutuşunda çok fark eder.

Yok benim gidişim araziye meyili enduro olcak sanırım ben motoru paldır küldür kullanmayı seviyorum ayağa kalkayım ama gaz kesmiyim bu nedenle gt250 bana cok uygun degil safkan temiz asfalt motoru bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------


Şimidilik beleşe geldi @Chronix in amortisore el koydum :D Benim aldığım yenisini ona veririm artık ne zaman alirsam :p :p
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
pazar gecesi sipariş verdiğim parçalar az önce elime ulaştı. bu kadar çabuk olucağını beklemiyodum.
hyosungsource'dan alışveriş yapmayı düşünüp de emin olamayanlar varsa artık olabilirler :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
pazar gecesi sipariş verdiğim parçalar az önce elime ulaştı. bu kadar çabuk olucağını beklemiyodum.
hyosungsource'dan alışveriş yapmayı düşünüp de emin olamayanlar varsa artık olabilirler :)

hayırlı olsun. peki kaç liralık alışveriş yaptınız? gümrüğe takılmadı mı?
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
hayırlı olsun. peki kaç liralık alışveriş yaptınız? gümrüğe takılmadı mı?

alışveriş tutarı toplam 185 lira. yani 75 euroluk muafiyet sınırını geçiyo. yalnız şöyle bi güzellik yaptılar. ben daha hiç bişey söylemeden adam faturayı 30 dolar kesmiş, paket üzerine de hediye yazmış. yani hiç bi sorun olmadı. ön çatal, jant, depo vb parçalar ebattan ötürü problem çıkarabilir belki ama diğer ufak tefek parçalarda fiyatı düşünmeden sipariş verebilirsin.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Evet vatana billete hayırlı olsun cumartesi aksamı kaza yaptım agzımı bozmiyimde bir insan ben en solda giderken orta bariyer ile benim arama girip beni sollamaya calıştı ve düşmeme sebep oldu artcım vardı 30 mt kadar sürüklendik benim sadece dizimde sorun var soyuldu hep dizlik takarım bir kere takmadım boyle oldu. Artcımda da sol diz sol dirsek ve sol el bileğinde hafif soyulma var. Standar motorun vites padalı kırıldı gidon yamuldu sol taraf depo cizildi sol sinyal kırıldı ve sol ayna kütüğü kırıldı. @Chronix in topcasini almıştım motora o safede ayagım ezilmekten kurtuldu. Allah razı olsun ahmet düşünüp iyiki takmış kendim ve motorum icin üzülmüyorum ama arkamda artcılı böyle bir olaya karışmak canımı sıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst