- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
son iki maile cevap vermemişler.... tüketici hakem heyetiyle ihtar yollatsan?
işe yaramıyor hocam, zamanın da bende her yolu denedim ama adamların gram umrunda değil..
son iki maile cevap vermemişler.... tüketici hakem heyetiyle ihtar yollatsan?
5. Yag bosaldıktan sonra ben benzinle içini çalkaladım keçelere zarar verirmi vermezmi bilgim yok şansıma vermedi sanırım suan lık bişey yok sizde sansınızı denemek istersenız calkalayın iyice temizleniyor içi
sabah sabah bi gözümüz gönlümüz açılsın dedim =)
http://distilleryimage5.instagram.com/7920c060aa2611e188131231381b5c25_7.jpg
ONUR sanırım motorun eski sağlığına kavuştu. umarım uzun bir sürede hastalanmaz. geçmiş olsun diyelim.
zenon geçmiş olsun diyeyim. birşey çıkmasada elinden geleni ardına koyma. en azından vazgeçmediğini görürler.
chronix umarim bunların eline kalmamm![]()
ya tam olarak değil malesef, ama kısmen diyelim. haftasonu mert ustaya gittik cemalle birlikte. manifoldları değiştirmem gerekiyo. tanesine 120 lira deyince ben de siparişi hyosungsource'dan verdim. 2 manifold, fren maneti, debriyaj maneti, gaz teli, benzin filtresi 135e geldikargo dahil 185. paketin üzerine üstüne hediye yazıp meblağı da düşük gösterdi adamlar. sorun olmadan gelicek umarım. şu an beklemedeyim.
@zenon kuralkan'ın yaptığı terbiyesizlik ama çok şaşırmadım. sadece kuralkan'da değil, türkiye'de genel olarak malesef müşteri hizmetleri bilinci diye bişey yok.
umarım bi şekilde halledebilirsin.
hyosungsource Ten 650 süspansiyonu siparişi vercem o zamana kadar benim emektar CBF ile devam CBF in gözünü sevim![]()
yedekte motor olması iyiymiş ya. ben motor tamirdeyken neler çektim. bu arada niye 650? 250'ninki de var 50 lira daha ucuz. bi de uyumsuzluk falan olmasın?
250lerin amortisörü sıkıntılı patlamaya meyilli. 650 amortisörünün yayı da daha kalın kendisi de daha sağlam. Ama chronix'in söylediği gibi 1cm daha yükseliyor motosikletyedekte motor olması iyiymiş ya. ben motor tamirdeyken neler çektim. bu arada niye 650? 250'ninki de var 50 lira daha ucuz. bi de uyumsuzluk falan olmasın?
Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.
Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing
Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg
arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..
Motorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.
Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing
Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg
arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..
1 cm olsun benim olsun saglam olsun sabah servis beklerken her sabah bir cbf geciyor yanımdan yanımda da set var abi sagolsun kaz kesim fren yapim demiyor dus gider gibi gidiyor gt ile 10-20 km hıza kadar düşüyorsun yinede tepiyor
Hacı eline sağlık.Şekil güzel ama renklerde biraz oynamak gerekiyor mutlakaMotorumu eve aldım içime sanki huzur doldu .. eminim bugün çok iyi bir şekilde uykumu alacağım..ayrıca motorda sürekli yakışmasa bile değişiklik yapmayı seviyorum fardan sonra devir göstergesinin de değişmesi gerektiğini düşündüm 2 tane çalışma yaptım..göstergeyi açıp içinde ki beyaz modul ledleri söküp kırmızı led takacağım ayrıca gösterge zeminini 2 mm kırmızı pleksi levha kullanacağım.. tabi bu pleksi levhayı küçük boyutta bulmak biraz zor olucak gibi.
Bu kendim için tasarladığım
http://desmond.imageshack.us/Himg809/scaled.php?server=809&filename=takometre.jpg&res=landing
Bu da Celal (unducab) için..
http://img827.imageshack.us/img827/8008/celals.jpg
arada değişiklikler iyidir tavsiye ederim motorunuza olan sevginizi koruyor..
Amaç farklı. Zırt pırt patlaması hariç gt nin amortisörü sportif sürüş için. Kesinlikle sürekli şehir içi kullanımı için değil.
Kasislerden geçerken dert olur ama düzgün yolda ve sert virajlarda yol tutuşunda çok fark eder.
Kuralkan da GT 250 nin arka amortisörü GT 650 ninkinden ~4 TL felan daha pahalı. Ve 400 TL
Şu linkler fena değil;
http://www.ebay.com/itm/Hyosung-GT6...36524?item=140590836524&vxp=mtr#ht_2279wt_877
http://www.hyosungparts.asia/hyosung-gt-650-rear-shock-absorber-460.html
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=867
pazar gecesi sipariş verdiğim parçalar az önce elime ulaştı. bu kadar çabuk olucağını beklemiyodum.
hyosungsource'dan alışveriş yapmayı düşünüp de emin olamayanlar varsa artık olabilirler![]()
hayırlı olsun. peki kaç liralık alışveriş yaptınız? gümrüğe takılmadı mı?