Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
evet o motoru aldım 10000 km de ama ne olur ne olmaz acısından alıyorum yolda kalmamak için koparsa yolda kalmak istemem daha önceki motorumda 8000 km de kopmuş ve sıkıntı vermıştı gerek yok diyorsan masraf yapmayım :))

valla hocam gaz telini bir kontrol et o yamuk yapabilir de debriyaj teli çok çok zor =) en fazla al bir şırınga doldur içini yağ ile sonra da bas debriyaj telinin içine olsun bitsin.35 tl verme şimdi boşuna.. hatta bir resim vardı bakayım. resime bak gaz telinin genelde koptuğu nokta burasıdır.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
aynen eski motorda ordan kopmuştu dur ben istemeyim onu :))

---------- Post added at 15:54 ---------- Previous post was at 15:39 ----------

siparişleri verdim merkezden kampanya varmış zincir dişli setini beraber aldım 150 liraya o ring miş bakalım nasıl olur bılınmez burada chronix borcum coğaldı sana istanbul a gelince helalleşiriz artıkın :))
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
aynen eski motorda ordan kopmuştu dur ben istemeyim onu :))

---------- Post added at 15:54 ---------- Previous post was at 15:39 ----------

siparişleri verdim merkezden kampanya varmış zincir dişli setini beraber aldım 150 liraya o ring miş bakalım nasıl olur bılınmez burada chronix borcum coğaldı sana istanbul a gelince helalleşiriz artıkın :))

estağfurullah hocam ne borcu. =) yok illa ödemek istiyorum dersen bu yaz niğde aladağlar milli parkına gitmek istiyorum muhtemelen arkadaşlarım da olucak eh uygun olursan sende katılırsın bize =)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
estağfurullah hocam ne borcu. =) yok illa ödemek istiyorum dersen bu yaz niğde aladağlar milli parkına gitmek istiyorum muhtemelen arkadaşlarım da olucak eh uygun olursan sende katılırsın bize =)

geçerken buralara uğrayacaksınız birer çay ısmarlamak isterim eğerki izin alabilirsem cumartesi pazar 2 günde olsa katılmak isterim tabiki
ozgurakman takım halinde sipariş verdğim kampanya varmış ön arka dişli 100 lira zincirle beraber 150 lira aldım bakalım olmadı 50 lira yaktık deriz ne yapalım :))
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
geçerken buralara uğrayacaksınız birer çay ısmarlamak isterim eğerki izin alabilirsem cumartesi pazar 2 günde olsa katılmak isterim tabiki
ozgurakman takım halinde sipariş verdğim kampanya varmış ön arka dişli 100 lira zincirle beraber 150 lira aldım bakalım olmadı 50 lira yaktık deriz ne yapalım :))

hocam 50 liralık zincire çok güvenme, bi 10.000 gitsin zaten at çöpe :) koparsa Allah korusun öldürücü olabilir. Güle güle kullan. bi kaç foto da koyarsan iyi olur
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
hocam 50 liralık zincire çok güvenme, bi 10.000 gitsin zaten at çöpe :) koparsa Allah korusun öldürücü olabilir. Güle güle kullan. bi kaç foto da koyarsan iyi olur

valla merkez yedek parçadan aldım . sıkıntı olmaz sanırım y.b.n. marka. 10000 km yapsa bu sezonu cıkarır . gelecek sezonda en kötü x2 alırız çok para harçadık :) biraz da benzin parası kalsın cebimizde şu an 1000 km falan oldu motorla 150 km kadar ilk gün kullandım sonra 1 hafta istanbulda kaldı motor. pazar günü aksaray a getirdim 700 km kadar su ana kadarda kullanıyorum. gerçi motor şu an tamirde ( zincir dişli değişimi ) yarın sabah alacağım fotoları 2 3 tane var elimde biraz daha çoğaltıp hepsini birden yollayım dıyorum pazar günü hepsini yollarım artıkın :))
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
7
herkeze selamlar sizeden bi bilgi istiyorum 250 comet devir göstergesi ne kadardır acaba bana yardımcı olursanız cok sevinirim
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
herkeze selamlar sizeden bi bilgi istiyorum 250 comet devir göstergesi ne kadardır acaba bana yardımcı olursanız cok sevinirim

Burda sıfırını bulmanız çok zor . yurt dışından da 100 dolar +kargo ücreti de 40 dolar desek yapar size 140 dolar yani 250 tl gibi bir fiyatı olur.. ankara da nerde bulursunuz bilmem ama istanbul da fatih kılıçlı bi de zeytinburnun da var(212) 679 63 64) buralara sorup çıkmasını arayabilirsiniz..
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
7
çok teşekkür ederim yardımlarınız için ben ankarada bakayım ona devir saat, kırık bir motor varda onu almayı düşündüm onun için sormuştum yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
adapazarından bır arkadas 250r satıyor onuda ekle istersen güzel görünüyor motor.

bu arada akşam resim atacaktım imashack üyelik istiyor. üyelik istemeyen bir site varmıdır. gece uğraşamadım ben.

uye olmak tek tek ugrasmaktan daha kolay ;) uye olup paylaş daha kolay olur :D
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
528660_10150790794524672_831244671_9428689_1091830284_n.jpg

538887_10150790792824672_831244671_9428685_1553114001_n.jpg

576589_10150790790514672_831244671_9428669_1225923374_n.jpg

562778_10150790789149672_831244671_9428658_1496858959_n.jpg

392423_10150790787649672_831244671_9428646_527885733_n.jpg


Artçı tutacağı :) Beğenen olur beğenmeyen olur görsellik olarak pek işe yaramaz ama işlev olarak bayağı başarılı. Test edildi Onaylandı :)

siyah'a boyamayı düşünuyorum. Kırmızı sırıttı sanırım biraz :p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
:) Şuan için işlevi daha önemli olduğundan böle uyduruk bir şey oldu :) Artıçısı bayan ve bıdı bıdı cı olan var ise deneyebilir. Hoşlarına gidiyor :)
Güray senin tekerlekleri ayarladım bir ara gel takalım.
Bitince şöyle bir şeye benzeyecek Eminim yengenin çok hoşuna gidicektir. :cherry::p
43-bisiklet-16-cant-pembe.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst