- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
evet o motoru aldım 10000 km de ama ne olur ne olmaz acısından alıyorum yolda kalmamak için koparsa yolda kalmak istemem daha önceki motorumda 8000 km de kopmuş ve sıkıntı vermıştı gerek yok diyorsan masraf yapmayım)
valla hocam gaz telini bir kontrol et o yamuk yapabilir de debriyaj teli çok çok zor =) en fazla al bir şırınga doldur içini yağ ile sonra da bas debriyaj telinin içine olsun bitsin.35 tl verme şimdi boşuna.. hatta bir resim vardı bakayım. resime bak gaz telinin genelde koptuğu nokta burasıdır.



