Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
çünkü bizim insanlarımız böyle bol keseden sallamayı seviyorlar...onun yorumunu yapanların kaçı kullanmış bu motoru.. bir kere afedersin neyse kötü laf etmicem. bakın 2 tane motorum oldu 2si de hyosung.. 1.rt 125 ti acemidim ama ona rağmen o motor beni 50 bin km taşıdı.. rt125 te 50 bin km de iyi bir bir kmdir.. belki bi 50bin daha giderdim ama acemiliğim di düzgün usta seçmemem ve motoru sınırlarında kullanmamamdan dolayı piston delindi subap kırıldı.. sonra gt250 aldım 2010 model şu an 65bin de ve bu motoru ben yaz kış kullandım hemde kesintisiz zaten motorumu görseniz tüm hava koşullarına maruz kaldığını anlarsınız.. peki 2 yıl içinde bu motor bende ne gibi sıkıntılar çıkardı..bizim ülkenin yolları offroad yolları gibidir ve üzerine belirtilen kg dan fazla kg taşımamdan dolayı 3.amortisörümü taktım. peki bu sadece amortisörün kalitesizliğinden mi ? hayır .. önce alacağın motorun karakterini bileceksin . bu motor 2. kişiyi veya haddinden fazla kg taşımayı sevmiyor ve taşırsan bunu sürekli de yaparsan 6 ay sonra amortisörü eline alırsın ve bununla birlikte arızalanan amortisör afedersin zincirin de ağzına eder.. 2. o sürekli servisten çıkmayan motorların sahipleri o motorları insan gibi kullanmayınca afedersin servisten çıkmıyorlar.. adam 2.3. viteste sürekli redline yapıyor. lan deve kırank kolu kırdın piston dağıttın ne olmasını bekliyordun.bu motor 160 170 km/hz yapar ama o hızı sevmez çünkü artık sınıra gelmişsindir bu motorun hakkı max max 150 km/hz.. adamlar kitapta yazmış 30 bin de egzantirik zincirini değiştireceksin arkadaş değiştirmezsen ne olur egzantrik millerinin ağzına edersin.. yani kısaca size söyleyebileceğim şey çin olsun japon olsun italyan olsun motorları belirtilen sınırlar içinde kullanmaz ve bakımında yapmazsanız hepsi bozulur ve hepsi servisten çıkmaz...2. ele gelince eski cometlerde R modellere nazaran daha sağlam motorlar var..çünkü naked alan adam basmak için değil sürmek için alıyor genelde heah alıp ağzına eden de var yok değil..ama R modelini alan adam direk basmak için alıyor çünkü olay belli racing ve racing ile hız yapılır racing modellerin başka bir amacı yoktur..eğer temiz bir hyosung alırsanız size en fazla çıkaracağı süpriz egzantrik zincirini ve gergisini değiştirmek olacaktır. o da 300 tl masraf yapar .. onun dışında yok motor kitledi yok krank kıracak diye düşünceler olmasın kafanızda..

Len hafta sonu ne yapacaksın diyenlere Ahmetin motoru elden gecircez diyorum Fiks sasmaz yorum yine mi oluyor :D
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
İyi geceler,nöbetteyim şuan.Bugünde motora binemedim hava koşulları nedeniyle.Yarın(bugün) sabah motoru bi temizleyip; ki dünden kalan kum, toz, pislik var.Akşama kadar gezmeyi düşünüyorum :flower:.
Buluşup beraberce gezelim çok iyi olur,tek başına sıkıcı oluyor.

AKŞAM 6 DA İŞTEN ÇIKIYORUM 7DE NERDE BULUŞALIM
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12.cad gimsanın önünde deki otobüs durağı uyar mı, büfenin orada.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar yukardaki sorum araya kaynamassa yenideb yazmnak zorunda kalmassam iyi olur yafff . yardım edebilecek birileri yokmudur ??
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar yeni aldığım motorum için bir iki parça ihtiyacım var.

birincisi kibar ama sağlam bir koruma demiri arıyorum(malesef hala bulamadım)
ikincisi far için zenon mu ? osram mı ? kullanmalıyım.
üçüncüsü gündüz farı için mantıklı bir tavsiye verirseniz beni mutlu edersiniz

bizim arkadaş koruma topuzu için hava filtresinin oraya bir aparat yaptırarak kullanacaktı. aparatı yaptı bir topuzu almak kaldı. linkini aradım da bulamadım olmadı resimlerini çeker atarız..far içinde tabi ki zenon ancak sağlam ve güvenilir bir ürün alırsanız zenonu tercih edin. yoksa osrama gerek yok çok ta aydınlattığı söylenemez.gündüz farı için yorum yapamıcam hiç merak edip araştırmadım.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
benim icin fark etmez istedigin yerde buluşuruz ama 12 cadde gimsamı elvankent gimsamı ??

tam belirtirsen 7 gibi orda olurum
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
112
benim icin fark etmez istedigin yerde buluşuruz ama 12 cadde gimsamı elvankent gimsamı ??

tam belirtirsen 7 gibi orda olurum

bende geliyorum... Bana da haber edin yarın bütün gün evdeyim biraz önce eve girdim yoldan geldim Hatay'dan. Yarın (bugün yani) güzelce uykumu alıp sıkılana kadar motorla gezmek istiyorum...
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
tekrar selamlar motor devrı noterden yapıldıktan sonra gecıcı ruhsat verılıyor ve esas ruhsat posta ıle gelıyor dıye bılıyorum 15 gun oldu ama gelen gıden yok benmı yanlıs bılıyorum ve motor devır alındıktan sonra trafık sıgortasının bıtmesıne ıkı ay vardı bunun bıttıkten sonramı yenılemek gerekıyor yoksa motoru alır almaz yenı sıgortamı yapılması gerekıyor ve trafık sıgortası bızım comet lerde ne kadar
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
selam,
ben 6 ay önce 130 tl vermiştim ama sigortacıdan sigortacıya değişiyo sanırım.
ruhsatı da bekledim ama postayla falan gelmedi. ben önce sigortayı yaptırdım (sigortayı yaptırmadan vermiyolar ilkinde geri çevirdiler beni), satış kağıdı ve sigorta belgeleriyle birlikte emniyete gittim 15 dakika içinde hazırlayıp verdiler ruhsatı.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
tekrar selamlar motor devrı noterden yapıldıktan sonra gecıcı ruhsat verılıyor ve esas ruhsat posta ıle gelıyor dıye bılıyorum 15 gun oldu ama gelen gıden yok benmı yanlıs bılıyorum ve motor devır alındıktan sonra trafık sıgortasının bıtmesıne ıkı ay vardı bunun bıttıkten sonramı yenılemek gerekıyor yoksa motoru alır almaz yenı sıgortamı yapılması gerekıyor ve trafık sıgortası bızım comet lerde ne kadar

ben plaka yenileme ile birlikte yaptırdım noter işlemlerimi plaka alırken ruhsatımıda aldım. emliyete gidersen alabilirsin ruhsatını. yanlız unutmadan önce sigortanı yaptırman gerekiyor. yani sigorta yapılınca işlem başlıyo diye biliyorum . ondan sonra ruhsatı yolluyorlar. ama dediğim gibi sigorta yaptırıp gidersen ruhsatını alabılırsın.eski sigorta geçerliliğini 10 gün içinde yitirir. sahibi değiştiği için yenilemen gerekir. ben 60 tl gibi bi fiyata s,gorta yaptırdım. ama istanbulda fiyat nedir bilemiyorum
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
tekrar selamlar motor devrı noterden yapıldıktan sonra gecıcı ruhsat verılıyor ve esas ruhsat posta ıle gelıyor dıye bılıyorum 15 gun oldu ama gelen gıden yok benmı yanlıs bılıyorum ve motor devır alındıktan sonra trafık sıgortasının bıtmesıne ıkı ay vardı bunun bıttıkten sonramı yenılemek gerekıyor yoksa motoru alır almaz yenı sıgortamı yapılması gerekıyor ve trafık sıgortası bızım comet lerde ne kadar

motorunu alınca diye biliyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
@yesilkoy Motorun noter satışı yapıldıktan sonra sigorta yaptırılır. 2 hafta içinde yeni ruhsatınız geliyor. Emniyetten alırsanız ruhsatınızı ayrıca kargo ücreti ödemezsiniz.

Herkese selamlar. Tüm GT250 sahiplerinin keyifleri yerindedir umarım.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
bende geliyorum... Bana da haber edin yarın bütün gün evdeyim biraz önce eve girdim yoldan geldim Hatay'dan. Yarın (bugün yani) güzelce uykumu alıp sıkılana kadar motorla gezmek istiyorum...


caner kardeş biz bi iki tur attık mustafa kardeşimle inşallah bi günde ücümüz beraber turlarız cumartesi pazar ve pazartesi evdeyim ben siz uygun zamanı ayarlayın ben size ayak uydururum
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
112
caner kardeş biz bi iki tur attık mustafa kardeşimle inşallah bi günde ücümüz beraber turlarız cumartesi pazar ve pazartesi evdeyim ben siz uygun zamanı ayarlayın ben size ayak uydururum

Bende ciktim bugun 444 gittim yag falan degisti biraz sohbet muhabbet ettik. Ciktim ama yagmur vardi. Bulusma saatine gore geldim elvankente ama yagmur var diye eve kactim. Yarin bulusalim.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Bende ciktim bugun 444 gittim yag falan degisti biraz sohbet muhabbet ettik. Ciktim ama yagmur vardi. Bulusma saatine gore geldim elvankente ama yagmur var diye eve kactim. Yarin bulusalim.

Caner kardeş bende bugün buji aldım yarın hava güzel olursa onları degiştirecem. Ne kadar sürer bilmiyorum. Ama canın sıkılırsa ben 12 caddedeki lisenin olda oturuyom o tarafagelirsen mutlak görürüm konuşur muhabbet ederiz işim bitincede dolaşırız. Mustafa kardeş işte harelde sesi cıkmıyo :D
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
112
Caner kardeş bende bugün buji aldım yarın hava güzel olursa onları degiştirecem. Ne kadar sürer bilmiyorum. Ama canın sıkılırsa ben 12 caddedeki lisenin olda oturuyom o tarafagelirsen mutlak görürüm konuşur muhabbet ederiz işim bitincede dolaşırız. Mustafa kardeş işte harelde sesi cıkmıyo :D

12.cad. nerede lise var? Bir tarif versene, bujileri kaç gibi değiştirmeyi düşünüyorsun.. (hava güzel olursa)?
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:52 ----------

Mustafa 05412283869 bana ulaş

12cd üzerindeki lise imkb ticaret meslek lisesi hastaneyi geçince.
Bugün sabah 10'da arabayla 319 tl trafik cezası yedim, elvankentin sonundaki mezarlıktan aşağı doğru giderken.Kahvaltı yapmak için kardeşime gidiyordum,yediğim en pahalı kahvaltıydı. 84 km ile radara girmişim ve 319 tl yedik- 15 gün içinde 230 olarak ödeyebilecek mişim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
12cd üzerindeki lise imkb ticaret meslek lisesi hastaneyi geçince.
Bugün sabah 10'da arabayla 319 tl trafik cezasý yedim, elvankentin sonundaki mezarlýktan aþaðý doðru giderken.Kahvaltý yapmak için kardeþime
gidiyordum,yediðim en pahalý kahvaltýydý. 84 km ile radara girmiþim ve 319 tl yedik- 15 gün içinde 230 olarak ödeyebilecek miþim.

Mustafa ya ara yada tel yazarmisin telefondan nete giriyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst