- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 666
Demirlerini çok önceden eğdirmiştim sanayide bugunlere nasipmiş takmak. Biraz uğraştırdı ama sağlam oldu.
Anaa olm madara ettin bizi mt sosyetesine![]()
Gidin kumda oynayın siz derlrya öyle olmuş güzel Resim olmuş![]()
[yt]IkOFkDTKOzg[/yt]
Yaparım yaparım dedim inanmadınız ! gördünüz mü şimdi ne oldu ? Yapamadım
Onun yerine Kumdan KALE yaptım
SpartacuS & aCayüp![]()
![]()
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...297615816_585870815_9194958_4282560 63_n.jpg
Amorsitörden memnunmusunuz hocam ?
Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorumarka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz
50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.
---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:37 ----------
Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorum arka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz 50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.
hahahaha
yemişim MT'nin sosyetesini biz Varoş motorcularız Apaçiyizölümüne gangayız
Dedim dedim inanmadınız, gördünüz mü şimdi ne oldu![]()
Benide ganganız kabuledin uleyyyyyn![]()
S.a arkadaşlarım abilerim nisanın 14 ünde ehliyet sınavına gireceğim gt 250 veya cbr 125 alacağım sorun şu ki 5000-6000 lira arası bir şey alacağım büyük ihtimal,sahibinden'de satılan 30.000-40.000 de ki makinelere ne kadar güven olur
mesela bu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-comet-naked-67367910/detay
güzel gibi gözüktü fakat ben 1-2 sene sürekli olarak kullanacağım öyle fazla hız da yapmayacağım sorun çıkartır mı diye bir sorayım dedim 1 ay içinde alacağım kredi işleri falan var daha çünkü .