Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Demirlerini çok önceden eğdirmiştim sanayide bugunlere nasipmiş takmak. Biraz uğraştırdı ama sağlam oldu.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
[yt]IkOFkDTKOzg[/yt]



Yaparım yaparım dedim inanmadınız ! gördünüz mü şimdi ne oldu ? Yapamadım :)

Onun yerine Kumdan KALE yaptım

SpartacuS & aCayüp :) :) :)

306203_10150678297615816_585870815_9194958_428256063_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
Gidin kumda oynayın siz derlrya öyle olmuş güzel Resim olmuş :)
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorum :) arka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz :) 50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

Amorsitörden memnunmusunuz hocam ?

Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorum arka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz 50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorum :) arka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz :) 50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:37 ----------



Motorumla her gun ortalama 200km deviriyorum arka amortisör daha patlamadı. Yakıt biraz fazla gibi geldi önceki hyo bundan daha az yakıyordu karbüratörlü olduğu halde. Yada zamların farkında değiliz 50tl. benzinle 240-270km civarı gidiyor ST.

depolarımızın 80 TL dolduğunu düşünürsek çokta anormal gelmedi. ortalama 0.2 TL yakmışsınız. 500 km bile gitseniz en düşük 0.16 TL yakar
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
S.a comet ailesinin yeni üyeleri aramıza hoşgeldiniz tekeriniz düz bassın Allah kaza bela göstermesin tüm motosiklet camiasına
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
www.fotoyukle.net
[/IMG]

Buda benim makinam.Geçmiş sayfalarda gidon kilitleme sorunumdan bahsetmiştim.Çok şükür tavsiyeniz üzerine WD40 ile sorunu çözdük
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
yavuzcuhadar, motorun çok yakışıklı maşallah. Allah kaza bela göstermesin :) Gidon sorununu çözdüğüne sevindim. WD40 her derde deva gibidir, evden hiç eksik etmem :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
S.a arkadaşlarım abilerim nisanın 14 ünde ehliyet sınavına gireceğim gt 250 veya cbr 125 alacağım sorun şu ki 5000-6000 lira arası bir şey alacağım büyük ihtimal,sahibinden'de satılan 30.000-40.000 de ki makinelere ne kadar güven olur

mesela bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-comet-naked-67367910/detay

Düşünürsen eğer

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-sezona-hazir-79158881/detay/
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
güzel gibi gözüktü fakat ben 1-2 sene sürekli olarak kullanacağım öyle fazla hız da yapmayacağım sorun çıkartır mı diye bir sorayım dedim 1 ay içinde alacağım kredi işleri falan var daha çünkü .

Ben motoruma kefilim bu başlıkta bir çok kişide motosikletimi gördü. Hızı ister yap ister yapma motosikletin limitlerini belirtmek için o şekilde açıklamasını yaptım. Sonuçta gaz senin elinde ne verirsen okadar gider bu başlığı geçmişten incele detayları görursun. Suan musait değilim görusmek istersen hafta içi görüşürüz.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150684422120816.421627.585870815&type=3
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst