- Katılım
- 7 Şub 2009
- Mesajlar
- 136
arkadaşlar geçen hafta istanbuldan izmir çeşmeye gittim ve dün akşam geldim. tam 1200 km yol yaptım motorumla ve inanılmaz bir yakıt tüketimiyle karşılaştım
yani toplam 120 lira tuttu benzinim. yani km de 10 krş
tek yaptığım 90 km hızla sabit gitmek oldu onca yolu, ve hiç problemsiz krallar gibi gitti geldi motorum. bu beni çok memnun etti paylaşmak istedim.