Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaşlar geçen hafta istanbuldan izmir çeşmeye gittim ve dün akşam geldim. tam 1200 km yol yaptım motorumla ve inanılmaz bir yakıt tüketimiyle karşılaştım :) yani toplam 120 lira tuttu benzinim. yani km de 10 krş :) tek yaptığım 90 km hızla sabit gitmek oldu onca yolu, ve hiç problemsiz krallar gibi gitti geldi motorum. bu beni çok memnun etti paylaşmak istedim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar geçen hafta istanbuldan izmir çeşmeye gittim ve dün akşam geldim. tam 1200 km yol yaptım motorumla ve inanılmaz bir yakıt tüketimiyle karşılaştım :) yani toplam 120 lira tuttu benzinim. yani km de 10 krş :) tek yaptığım 90 km hızla sabit gitmek oldu onca yolu, ve hiç problemsiz krallar gibi gitti geldi motorum. bu beni çok memnun etti paylaşmak istedim.

banada 18 krş yakanı denk geldi arkadaş gözümü kırpmadan sattım:pr:

sakın motorun hiç bir şeyiyle oynama şuan ki cbf 150'im 10,2 krş yakıyo altındakinin kıymetini bil:)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
banada 18 krş yakanı denk geldi arkadaş gözümü kırpmadan sattım:pr:

sakın motorun hiç bir şeyiyle oynama şuan ki cbf 150'im 10,2 krş yakıyo altındakinin kıymetini bil:)

çoşkun abi belki inanmayacaksın ama benim motorda 25 yakıyor..şimdi katalizörüde söktüm 30 olur herhalde.... sanki 600rr mübarek.... bu hafta sonu yozgat a gidecektim sefere çıktım gidemedim.. belki haftaya giderim ve uzun yol yakıt sarfiyatını bildirririm buradan... ama ybr resmen kokluyor...
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
13 lirayla 100 km yaptım :mrgreen: Yakış konusu mükemmel
Ayrıca arkadaşlar yeni lastik aldım ve herkese önerebilirm Michelin Pilot Activ virajlarım bile değişti kendimi motogpde gibi hissediyorum:mrgreen:
Yalnız bu direksiyon ağırlıgı bende de var önce normal sandım sanırım değilmiş
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Arkadaşlar dreksiyon bilyesini değiştiren varmı? Ben uzun zamandır değiştirmeyi düşünüyorum, çünkü çok sert.

Direksiyon bilyası konik bilyadır.Değiştirmenize gerek yok. Çünkü kolay bozulmaz.Sadece üst somunu bir parça gevşelttikten sonra alt somundan boşluk verin.(Çok değil direksiyon rahat dönecek kadar.) Sonra üstteki somunu sıkın. Bu işlemi servis yada herhangi bir motosiklet tamircisinde yaptırın.Çünkü alt somun özel bir alet gerktirir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
Direksiyon bilyası konik bilyadır.Değiştirmenize gerek yok. Çünkü kolay bozulmaz.Sadece üst somunu bir parça gevşelttikten sonra alt somundan boşluk verin.(Çok değil direksiyon rahat dönecek kadar.) Sonra üstteki somunu sıkın. Bu işlemi servis yada herhangi bir motosiklet tamircisinde yaptırın.Çünkü alt somun özel bir alet gerktirir.

Teşekkürler
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar geçen hafta istanbuldan izmir çeşmeye gittim ve dün akşam geldim. tam 1200 km yol yaptım motorumla ve inanılmaz bir yakıt tüketimiyle karşılaştım :) yani toplam 120 lira tuttu benzinim. yani km de 10 krş :) tek yaptığım 90 km hızla sabit gitmek oldu onca yolu, ve hiç problemsiz krallar gibi gitti geldi motorum. bu beni çok memnun etti paylaşmak istedim.

motorunun markası ne?
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Ben hemen bir konu atayım ortaya ozmn :). Geçen hafta hyosungsourcedan birkaç parça ısmarladım. Gidon takımı çok kötüydü motorumun yeni bir gidon elcikler vs. Gelince monte edip resimlerini paylaşırım.

Bunun dışında ikinci konum da "Carburator Rejetting" işlemiyle ilgili. Yabancı bir hyosung forumundan bilgi edindim ben de ilk defa, daha önce duymamıştım. Egzoz ve hava filtresi değişikliğinden sonra karburatör memelerinin değiştirilmesiymiş anladığım kadarıyla. Bizim motorlarda yapan deneyen var mı bu işleri. Ne derece etkilidir bilgisi olan varsa ben de sebeplenmek isterim :) :rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
4
Merhaba motoruma bakım yapmak istiyorum sizlerden bilgi almak istedim şimdi öncelikle ben ilk defa anahtar alıcam elime ama yapabilirim diye düşünüyorum sorunlarım şöyle :
1 :) yağ filtresinin yeri
2 :) hava filtresinin yeri
3 :) bujilerin yeri
4 :)yağ tapasını buldum sorun yok :)
5 :)başka neler yapmam lazım bunların dışında
6 :)parçaları nereden alabilirim

bu sorunlarımı yanıtlamanızı rica ederim.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Merhaba motoruma bakım yapmak istiyorum sizlerden bilgi almak istedim şimdi öncelikle ben ilk defa anahtar alıcam elime ama yapabilirim diye düşünüyorum sorunlarım şöyle :
1 :) yağ filtresinin yeri
2 :) hava filtresinin yeri
3 :) bujilerin yeri
4 :)yağ tapasını buldum sorun yok :)
5 :)başka neler yapmam lazım bunların dışında
6 :)parçaları nereden alabilirim

bu sorunlarımı yanıtlamanızı rica ederim.

1) Yağ filtresi motorun sağ tarafında (Oil Filter) Yazılı kısımın içinde
2) Hava filtresi benzin deposunun altında siyah kutuya vidalanmış vaziyette
3) Çift sinirdir olduğu için bujiler de silindir başlarındadır.Önde bir adet arkada bir adet. Arka taraftakini sökmek için yine depoyu sökmek gerekiyor.
4) peki
5) Zinciri kontrol et, gerekirse temizle, yağla, genel olarak vidaların hepsini sık,Fren balatalarını kontrol edebilirsin, benzin filtresini kotrol edebilirsin, bir sürü şık var yani :)
6) https://www.kuralkan.net/SiteLogin.aspx?ReturnUrl=%2fDefault.aspx sitesine üye ol, kredi kartıyla istediğin parçaları ısmarla, bulunduğun yerdeki kanuni bayisine kargoyla gönderecekler ordan gidip teslim alabilirsin :rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
4
depoyu sökmesi kolaydır heralde pazartesi parça siparişlerini vericem ve girişicem umarım elime yüzüme bulaştırmam bilgiler için teşekkür ederim takıldığım yer olursa tekrar rahatsız edebilirim değilmi sizleri
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hepsi kolay da buji işi biraz sakat. Orjinal buji anahtarın yoksa uyan anahtar bulman zor olabilir ona gore tedbirini al.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
depoyu sökmesi kolaydır heralde pazartesi parça siparişlerini vericem ve girişicem umarım elime yüzüme bulaştırmam bilgiler için teşekkür ederim takıldığım yer olursa tekrar rahatsız edebilirim değilmi sizleri

Depoyu sökmek kolay da Comet in "Sevice Manual" ine bakarsan daha rahat edersin, orda tek tek hepsinin nasıl söküleceği ne yapılacağı mevcut. Bendeki versiyon İngilizce. Eğer İngilizcen varsa ya da resimlerden de anlarım dersen email ini yolla özel mesajdan onu göndereyim sana. Ben de bunların hiçbirini nasıl yapacağımı bilmiyodum ordan baka baka öğrendim :rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
4
Depoyu sökmek kolay da Comet in "Sevice Manual" ine bakarsan daha rahat edersin, orda tek tek hepsinin nasıl söküleceği ne yapılacağı mevcut. Bendeki versiyon İngilizce. Eğer İngilizcen varsa ya da resimlerden de anlarım dersen email ini yolla özel mesajdan onu göndereyim sana. Ben de bunların hiçbirini nasıl yapacağımı bilmiyodum ordan baka baka öğrendim :rendeer:

teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst