Hyosung 250 R

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel reklam. Bu arada reklamdaki 250 r degil gt 650 r:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel reklam yapmışlar.... Hyo alası geliyor adamın.....:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ah bide o ses o motora ait olsa bu arada ilk mesajın güzel bi giriş tebrikler
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
guzel kasası buyuk motorda bır de cc olarak bıraz daha buyuk olsa ama yınede guzel motor bence
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Reklamda adam ayaklığı sağ ayağıyla kapatıp vitesi sağ ayağıyla değiştiriyor... Yani görüntü ters :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ama niye ters?? Ben anlamadım.. :silent:
Ayrıca süper reklam yapmışlar.. :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Daha önce izlemiştim. Adamlar harbi ses efekti vermişler motora fiyatta ucuz almayanın aklını **** :queen: dermiş gibi olmuş reklam
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
wışşşşşşşşş
altın üstün hyo lan:)
nası şişirmişler..:queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaptan güzel kullanıyor ama:p:p motoru iyi yatırıyor virajlarda..Yaavrum benim bee::koop::::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
güzel reklam,paylaşım için teşekkürler @dll

hareketler falan albenisi arttırıyor Hyo'nun

reklam kokan hareketler gerçi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst