ah bide o ses o motora ait olsa bu arada ilk mesajın güzel bi giriş tebrikler
guzel kasası buyuk motorda bır de cc olarak bıraz daha buyuk olsa ama yınede guzel motor bence
wışşşşşşşşş
altın üstün hyo lan
nası şişirmişler..:queen:
Senin 99 model yamaha na tercih ederim 250 lik hyo yu.![]()
Senin 99 model yamaha na tercih ederim 250 lik hyo yu.![]()