- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, padleri 10 tl den satıyorum.Ptt kargo ile yolluyorum 4 tl filan tutuyor.Almak isteyen arkadaşlar buyursun;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-depo-pad-10-tl-carbon-karbon-74367042/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-depo-pad-10-tl-carbon-karbon-74367042/detay/