Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Mar 2010
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar . ben 18 yaşında öğrenciyim 1.77 boy 70 kilom var . hyosung 250 r almak istiyorum deli gibi para birikitiriyorum .ama babam hyo için giden ama durmayan motor diyo kötü motor o diyo o motordaki tek beygir sensin diyo .sizden yorum bekliyorum göklere çıkartacak yada yerden yere vuracak ciddi yorumlar bekliyorum bu arada 100 km de 80 90 la gidersem ne kadar yakar acaba bunun cevabını forumda bulamadım (belki hyo için bin defa yazmışsınızdır ama insan kendisine yazılınca mutlu oluyo :rendeer
şimdiden teşekkürler