- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
ortalığı boşbulan sallamış.kaç zaman er5 kullandın arkadaşım.kronik sorunlar ürettin bi dakkada, aşınmalar ürettin.bu forum dostluk arkadaşlık doğru bilgilenme ve bilgilendirme forumu.çok ayıp boş karalamalar yapman