hyo gt250r mi kawa er5 mi?

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ortalığı boşbulan sallamış.kaç zaman er5 kullandın arkadaşım.kronik sorunlar ürettin bi dakkada, aşınmalar ürettin.bu forum dostluk arkadaşlık doğru bilgilenme ve bilgilendirme forumu.çok ayıp boş karalamalar yapman
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
gt 250 ile 20 - 30 km yol yaptım..Güzel motor ama bi süre sonra seni tatmin etmiycek. Er -5 ise her zaman gücüyle seni memnun eder.Hyo racing formatında..en büyük artısı o ama sonuçta kore malı bir yağ tıpası için 3 hafta bekleyebilirsin:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gt 250 ile 20 - 30 km yol yaptım..Güzel motor ama bi süre sonra seni tatmin etmiycek. Er -5 ise her zaman gücüyle seni memnun eder.Hyo racing formatında..en büyük artısı o ama sonuçta kore malı bir yağ tıpası için 3 hafta bekleyebilirsin:)

niye ben sanisede aldım acaba? ezbere konuşmayın çinde uzak ama mondıalde butun parçaları var demi :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla mıllet yavas gıdıyo dıye sıkılacaksın demıs hyo ıcın ama

ben 100 ü geçmeye korkuyorum..

bu hız sınırları herzaman sızın saglıgınız ıcın yapılmıs bırsey..

allah korusun tekerleği kopan motosıkletleride gördük.


onu geçtik radardan durduk yere para cezasıda yemek cabası..


ben hyo ile 130 hiç ama hiç zorlanmadan 5. vites hafif gaz acık sekılde yapıyorum. ama yapmayında diyorum :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
sorun konusunda katılmıyorum sana gs500 cok daha dayanıklı bi motor er5lerin bazı kronik sorunları oldugunu ve belli bi km sonrası ciddi asınmalar yasadıgını duydum ama gs500 konusunda olumsuz bisey bilmiorum

ayrıca 2004 gs500ler er-5den cok dha kalıplı duruyolar :wiinkk:

ortalığı boşbulan sallamış.kaç zaman er5 kullandın arkadaşım.kronik sorunlar ürettin bi dakkada, aşınmalar ürettin.bu forum dostluk arkadaşlık doğru bilgilenme ve bilgilendirme forumu.çok ayıp boş karalamalar yapman

bak yukarda ne yazıyo oku once neymiş duydum yazmısım kimden duydum er-5 kullanan bi motor ustasından hatta bikac motor ustasından

ayrıca senn motorunun kmsi kac bukdr ustune alındın bnm bahsetigim 50.000+

hem bukdr alınmana sebep olan ne er-5in patenti sennmi??
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
valla mıllet yavas gıdıyo dıye sıkılacaksın demıs hyo ıcın ama

ben 100 ü geçmeye korkuyorum..

bu hız sınırları herzaman sızın saglıgınız ıcın yapılmıs bırsey..

allah korusun tekerleği kopan motosıkletleride gördük.


onu geçtik radardan durduk yere para cezasıda yemek cabası..


ben hyo ile 130 hiç ama hiç zorlanmadan 5. vites hafif gaz acık sekılde yapıyorum. ama yapmayında diyorum :)

Al benden de o kadar. Gidebilecek motorum olsa, herhalde ömrüm boyunca 130 - 140'ı geçmem. Arabayla bile geçmem ben. Tabi hız yerine hızlanmadan bahsediliyorsa o başka. 500 cc ile sollamak çok daha güvenli olacaktır. Açıkçası ben de 125 sonrası 250 yerine 500'e geçmeyi düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst