hyo gt250r mi kawa er5 mi?

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
merhaba arkadaşlar,

arkadaşım motorunu değiştirmek istiyor kendisi bu siteye üye olmadığı için onun yerine ben sizlere danışmak istedim hazır sponsor bulmuş iki motorun arasında gidip geliyor hyosung gt250r mi yoksa kawasaki er5 mi ikinci el almayı düşünüyor ikisininde ikinci el fiyatları hemen hemen aynı ancak her iki motorun eksi ve artıları nelerdir bunlar hakkında pek bilgi sahibi değilim arkadaşı yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum bize bu konuda yardımcı olursanız sevinirim veya tavsiye ettiğiniz başka modeller varsa değerlendirebiliriz. İlginiz için teşekkürler.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ER-5 hemen her açıdan daha iyi bir motor, ancak Hyo daha güzel.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Er-5 tabiki düsünmeye bile gerek yok ama hyo grenajlı olduundan daha hos duruyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyo grenajlı olduğu için güzel duruyo
gerçi kawa da fena durmuyo..hele ki siyahları çok güzel..
performans olarak da pek farkı yok sanırım.. ikisi de bastın mı gider.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
ER5 e daha sıcak bakıyoruz ama arasındaki farkları nelerdir parça sorunu yaşarmıyız?
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşım 500 cc herşeyiyle(parçalar, montaj herşey dahil) JAPON ER 5 le, 250 lik hyosungu aynı fiyatlara alabileceğinizi ve hala ikisi arasında tercih zorluğu çekmenizi anlamak güç
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
göruntu hyooo

kuvvet er-5

er-5 ile şehir içinde gezdim birkaç defa= ybr 125 lere benzetiyor kafes(araba) suruculeri.. gözümün içine bakabaka yoluma çıkıyorlar; arkadan sıkıştırıyorlar..

fakat gaz açınca yanlarından uzayıp ileride bekledigimde arac suruculeri ozmn saygı gösteriyor... turk toplumu malesf guce saygı gosteriliyor; motorcu ruhuna degil.. :pr:

eger hyo ile yol gitseydim eminim race geliyor die yoluma atlamazlar; aksine ''Şu motorlu geçsede bizde gorsek şu makinayı'' derler...
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
sanırım en çok 2 motor arasında kalınan bi durum hyo250 er-5... arkadaşlarda sölemiş zaten görüntü istiosan hyo kuvvet için er5... son msjı da dikkate al

eger hyo ile yol gitseydim eminim race geliyor die yoluma atlamazlar; aksine ''Şu motorlu geçsede bizde gorsek şu makinayı'' derler...

bence al bi hyo bin fıstık gibi yedek parçada sıkıntı çekmezsin hem de kawaya göre daha ucuz...
saygılar
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkadaşım 500 cc herşeyiyle(parçalar, montaj herşey dahil) JAPON ER 5 le, 250 lik hyosungu aynı fiyatlara alabileceğinizi ve hala ikisi arasında tercih zorluğu çekmenizi anlamak güç

abicim ben zorluk çekmiyorum alıcak olsam hyo alırım er5 benim tarzım değil ancak yanlış bilgilendirme yapmak istemedim birde sizlere danışmak istedim verebileceği miktar 6.000 ytl bu fiyatlardaki motorları araştırıyoruz tavsiye edebileceğiniz başka motorlar varsa onlarıda göz önünde bulunduracağız.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
göruntu hyooo

kuvvet er-5

er-5 ile şehir içinde gezdim birkaç defa= ybr 125 lere benzetiyor kafes(araba) suruculeri.. gözümün içine bakabaka yoluma çıkıyorlar; arkadan sıkıştırıyorlar..

fakat gaz açınca yanlarından uzayıp ileride bekledigimde arac suruculeri ozmn saygı gösteriyor... turk toplumu malesf guce saygı gosteriliyor; motorcu ruhuna degil.. :pr:

eger hyo ile yol gitseydim eminim race geliyor die yoluma atlamazlar; aksine ''Şu motorlu geçsede bizde gorsek şu makinayı'' derler...

kesinlikle dogru:cat::cat:
 
Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
26
göruntu hyooo

kuvvet er-5

er-5 ile şehir içinde gezdim birkaç defa= ybr 125 lere benzetiyor kafes(araba) suruculeri.. gözümün içine bakabaka yoluma çıkıyorlar; arkadan sıkıştırıyorlar..

fakat gaz açınca yanlarından uzayıp ileride bekledigimde arac suruculeri ozmn saygı gösteriyor... turk toplumu malesf guce saygı gosteriliyor; motorcu ruhuna degil.. :pr:

eger hyo ile yol gitseydim eminim race geliyor die yoluma atlamazlar; aksine ''Şu motorlu geçsede bizde gorsek şu makinayı'' derler...

çok haklısın katılıorum bencede er-5 bendede hyosung 250gt var görünüs sadece resim cektirmeye yarıyor sadece güc yok
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
bende hyo kullanıyorum ve er5 ı cok bılmeme ragmen hyoya bulasma derım & hyonun guzel goruntusu dısında belkı bıde yakıt avantajı vardır
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
er 5 kullanıcısı değilim ama şunu söyleyebilirim. kesinlikle er 5. seri güçlü ve sorunsuz bir motor ayrıca 250 cc ile karşılaştırmaya gerek bile yok bence.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
6.000ytl verebiliyosan git suzuki gs500 2004 al dusunme bile er-5 falan

guc gosteris hersey var onda er-5den daha kalıplı duruyo hem arka amortsr ortada olması daha spor bi goruntu veriyo ben abisini aldım ama hala gs500 cok hosuma gidio:)

suzuki baskadır kullanırsan anlarsın:wiinkk:

ama 2004 olucak gs500 yeni kasa:bounce:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
gs500 er5 e göre daha kalıpsız ama daha sportiftir. er 5 gs 500 e göre daha seri ve daha güçlü bir motora sahip.
görüntü için gs 500 yada hyo250 olabilir ama ben motorumda sorun istemiyorum görüntüsü olmasada gücü olsun diyorsan er5 en iyi alternatif.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
gs500 er5 e göre daha kalıpsız ama daha sportiftir. er 5 gs 500 e göre daha seri ve daha güçlü bir motora sahip.
görüntü için gs 500 yada hyo250 olabilir ama ben motorumda sorun istemiyorum görüntüsü olmasada gücü olsun diyorsan er5 en iyi alternatif.

sorun konusunda katılmıyorum sana gs500 cok daha dayanıklı bi motor er5lerin bazı kronik sorunları oldugunu ve belli bi km sonrası ciddi asınmalar yasadıgını duydum ama gs500 konusunda olumsuz bisey bilmiorum

ayrıca 2004 gs500ler er-5den cok dha kalıplı duruyolar :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst