HYO GT250R Angel Eyes Uygulaması

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Selamlar;

Motoruma ufaktan farklılık katma amacıyla Angel Eyes uygulaması yapmak istedim. Angel Eyes'ları ve sürücüyü Çin'den temin ettim. Toplamda 15$ Angellar, 6$ sürücü ve 8 saat işçilik ile işi tamamladık. Motoru ilk defa söktüğüm için bu 8 saat tecrübeli arkadaşlarda büyük ölçüde kısalacaktır tabiki.

Angel'lar aynı çapta olduğundan çemberlerden biri mercek yuvasının dışına, diğeri içine oturuyor. Parklara bağladım, sürekli yanıyorlar :)

Beyaz alacaktım, ancak sonradan kırmızıya döndüm. Biraz apaçi olduk ama olsun ne de olsa apaçi motoru kullanıyoruz :)

Yorumlarınızı bekliyorum.

f7v6l.jpg


f7v6r.jpg


f7v73.jpg


f7v7g.jpg


f7vnb.jpg
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
çok güzel olmuş : -)

acaba aldığınız yerin linki verseniz incelesek nasıl olur :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Apaçi mi? Siyular duymasın :p Mükemmel olmuş. Bence bu motosiklet böyle üretilmeliydi!

Ama ben olsam yerinizde parçaları falan temin yerlerini yazmazdım. Tek olmak güzeldir...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Abi bu binlik mi ? :mrgreen:

Bir ara kullanmıştım kısa süreli gt 250 r,bu kısa süre zarfında dahi yüzlerce kez bu tür sorularla karşı karşıya kaldım o yüzden imzanı çok iyi anladım :)

Bu arada uygulama çok başarılı,yakışmış,ayrıca son fotoğrafı çok beğendim ;)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
tekrar söylüyorum çook güzel olmuş acaba cbr250r 'larada yakaşır mı ve farı angel eyes'e çevirince önünü aydınlatmada bi azalma meydana geliyor mu?? :silent: :silent:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
tekrar söylüyorum çook güzel olmuş acaba cbr250r 'larada yakaşır mı ve farı angel eyes'e çevirince önünü aydınlatmada bi azalma meydana geliyor mu?? :silent: :silent:

Cbr 250 ve 125 te bunu mercekli olarak yapıyorlar.Çok daha iyi görüntü elde edersin hem estetik hem aydınlatmada.

http://www.youtube.com/watch?v=F_sye8jdriQ

IMGt_5894-2.jpg


Cbr 250 ye çok yakışıyo
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Cbr 250 ve 125 te bunu mercekli olarak yapıyorlar.Çok daha iyi görüntü elde edersin hem estetik hem aydınlatmada.

http://www.youtube.com/watch?v=F_sye8jdriQ

http://i551.photobucket.com/albums/ii444/jungki_photos/retrofit projector HID/IMGt_5894-2.jpg

Cbr 250 ye çok yakışıyo

harbi güzelmişte, bunların maliyeti ne kadar ve honda servisler montajlarını yapıyor mu? İnternetteşöyle bi baktım ucuzmuşta...
Ve yaparsam mavi kullanıcam :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
harbi güzelmişte, bunların maliyeti ne kadar ve honda servisler montajlarını yapıyor mu? İnternetteşöyle bi baktım ucuzmuşta...
Ve yaparsam mavi kullanıcam :)

Servisler uğraşmaz.Sağlam bi ustaya yaptırabilirsin.Yada direk yurtdışından getittirebilirsin.Bu işlemi Taiwan da filan çok yapıyolar cbr lara.E bayde filan görmüştüm pahalı da değildi
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel çalışma, başarılı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst