Gün geçtikçe gençlerin işi zorlaşıyor.
Eğer bu yazıyı okursan sana bir abi tavsiyesi;
ÖSS'yi gözünde fazla büyütme.
Her dersin her konusunu öğreneceğim diye uğraşma.
Örneğin,
Matematikten 1'den; Üslü sayılar, karekök, 2. Dereceden Denklemler, Havuz-İşçi problemleri
Matematik 2'den; Matrisler, Türev, Limit
Fizikten; Vektörler, Elektrik, elektrostatik
Kimyadan; Reaksiyona giren bileşikleri denkleştirme, Periyodik tablo, Mol sayısı ve Mol Denklemleri
Bu konuları soru kaçırmayacak şekilde öğren.
Büyüklerin lafına bakıpta bir oturuşta 3-4 saat ders çalışma ya da günde aralıklarla da olsa 8-10 saat ders çalışma.
En fazla 30 Dk ders çalış, 10 Dk ara ver 25-30 Dk daha çalış bir miktar dinle sonra yine aynı şekilde çalış.
Bir de rehber öğretmenlerin lafını dinleme, öğrenciyi hep yanlış yönlendiriyorlar.