Kanuni Hussar 125 hakkında bilgi

Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyrum fakat pek bi bilgim yok + ları ve - leri ile beni bilgilendirirmisiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 PM ----------

 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
61
bende düşünüyorum arkdasım bilgisi olan arkdaslar yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
hussar çok güzel bi motosiklet. bakımlarını aksatmadığın sürece uzun ömürlü. 50000 km ye kadar kullanan arkadaşlarım var. yakıtı 4lt/100km civarı, çok devirli kullanırsan biraz artar. yalnız koltuğu çok sert, 30-40 km den sonra adamı çok yoruyor. 2 kişi hiç rahat binemiyor motora çünkü artçı için neredeyse oturacak yer yok, benim söyleyeceklerim bu kadar ... :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Hussar kaliteli bir motor bakımları aksatılmazsa gerçekten uzun km ler yapılabilir.Yakıtı benim ölcümüme göre 2,7 lt gibi ,artçı için gerçekten rahatsızlık verici olabilir ama sürücü için sorun değil bence (ben rahatım:mrgreen: ) diğre 125 liklere göre performansı daha iyi , yerden yüksek olması bana göre bi avantaj merak edilen seyler olursa dahada bilgi verebilirm
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
43
6500 km de hangi bakımlar yapılır? gerçek ten iyi bir motor, dağ taş demeden kullanıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst