hussar çok güzel bi motosiklet. bakımlarını aksatmadığın sürece uzun ömürlü. 50000 km ye kadar kullanan arkadaşlarım var. yakıtı 4lt/100km civarı, çok devirli kullanırsan biraz artar. yalnız koltuğu çok sert, 30-40 km den sonra adamı çok yoruyor. 2 kişi hiç rahat binemiyor motora çünkü artçı için neredeyse oturacak yer yok, benim söyleyeceklerim bu kadar ... :rendeer: