Husaberg Hsquarna

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Merhaba arkadaşlar bir süredir araştırmaktayım. Drz 400 KTM seçenekleri ve Husaberg veya hsquarna arasında kaldım. Sormak istediğim soru Husaberg veya hsquarna dan birinin bilyeli motor olduğunu ve diğerlerine oranlar daha fazla masraflı olduğunu duydum acaba hangisiydi?:cyclopsan Bu saydıklarım arasında sizce en az masraf çıkaracak motor hangisi olabilir. Ailemle alınacak motorun bütün masrafları bana ait olacağı için biraz dikkatli olmak zorundayım bu konuda. Aralarında bildiğiniz önerdiğiniz motor nedir? Boyum 1.87 kilom 60:cherry:. altımda ufak durmasın istiyorum biraz:p. Lütfen xt660 demeyin istemiyorum Bu arada unuttum supermoto amaçlı birşeyler arıyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Husaberg motorunda sorun olduğunu duymuştum, Drz 400'e oyumu attım.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben husabergi gordum fişek gibiydi sorun falanda bahsetmediler duymadım
sana en uygun hangisiyse al hsquarnayı bende begeniyorum şansya dun bende sm baktım
şimdiden kazasız belasız kullan
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
o dediğn bildiğim kadarıyla husaberg ama emin ol husaberg de husqvarnada drz 400 e göre çok daha agresif motorlardır
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
34
husaberg husqvarna spesyal makinalar bunların çok ağır bakımları var parçaları çabuk eskitiyolar altından kalkarım diyosan çok agresif çok güçlü makinalar ama dediğim gibi bakımları ağır.drz 400 güzel makina sıfırı satılsaydı ben klx 250 yerine onu alırdım sıfır düşünüyosan klx e de bi bak derim.bir de sıfır almanı şiddetle tavsiye ederim ikinci eller habire masraf çıkarır moralini bozar sıfır alırsan 3-4 sene rahat edersin
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
senın motoru kullanma amacın nedir? bu motorları alıp naomak ıstıyorsun onu acıklarsan eger kross yapmıcaksan bu motorların hıcbırını alma.....
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
zaten bu motorların amacı (supermoto) cross yapmak için değilki

arkadas supermoto olsun dememiş bahsetmemiş ayrıca super motolarda rahatsız makınalardır aynı motorlara sahıpler sehır ıcı oyun makınası uzun yol yapmak cok yorucudur eger uzun yol dusunuluyorsa bu motrlarla olmaz bu motorlar sehırı ıcınde apacılık yapmak ve dag tas dolasmak ıcın uygundur zevk eglence motorlardırı ayrıca uzun boylu olmak senın sorunun motorların degıllll saydıgın motorların hepsı aynı buyuklukte motorlar ayrıca xt660 saydıgın modeller ıcınde en kullanıslısı motoru yukselttınmı altında ufakta kalmazzz
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bende onu soracaktım neden xt 660 değil?boylarımız aynı seninle sadece kilo farkı var aramızda 20kg kadar.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
xt660 a kılım var ondan istemiyorum. Ayrıca bu motorların ne amaçlı yapıldığını biliyorum yeni motorcu olsamda aileden gelen yeterince birikim var supermoto amaçlı olucak ve pistede çıkmiycam o yüzden istiyorum:mrgreen: Ayrıca uzun yola falanda çıkmiycam ben kullanış olarak bi öneri istemiyorum sadece iki motor arasındaki durum nedir diye soru sormak istedim. Supermoto neyle yapılır neyle yapılmaz az çok abilerimiz öğretti:cherry:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
Süpermoto kategorisinin dünyada en güçlüsü Husaberg 650 fs ve 550 fs dir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst