Hurda motosikleti harley davidson yaptı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık size ya adamı yerden yere vurmuşsunuz .adamcağız heves etmiş scooter dan yeni motor yapmış zincirleri kaynaklayarak gidon yapmış uğraşmış kendi kendine . beyaz gömlek siyah kumaş pantolonun altına beyaz spor ayakkabı giyilmeyeceğini bilmeyen bi adamdan nasıl gösteriş meraklısı veya kendini meşur etmeye çalışan bir adam bekleyebiliyorsunuz hayret valla . neden sadece beğendim beğenmedim veya ona para harcanmaz gibi kendinize ait yorumlar yazmıyorsunuz illa bir kötülük illa bir çamur illa bir hırs neyin hırsıdır bu anlamadım . ben 18 yaşımda bunları farkedebiliyorsam sizlerde koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelersiniz .

bak dostum,burası bir forumdur,burada birilerini mutlu etmek için eğrilere doğru,doğrulara eğri demek zorunda değiliz,kimseye yalakalık borcumuz yok.
biz kendi doğrularımızı söyleriz,siz kendi doğrularınızı söylersiniz.
illa ortak bir fikre varmak zorunda değiliz.
"koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelerin sahibi" olan adamların bir çoğunun altından senin yaşın kadar motor geçmiştir.
Sözlerine dikkat etmeni öneririm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

kesinilikle bu sitede neden böyle kibirli çok bilmiş insanlar var yemin ederim şu forumda normnal özelden görüştüğüm 15-20 insan var hepsi bu huyunuzdan nefret ediyor.ön yargılı olma,birilerini ezme çabası,çok bilmişlik ve küçük görme ve daha neler neler.ben bundan baska 5-6 foroma üyeyim bu kibirlenme çok bilmişlik ezme çabası burada var

kim kimi eziyor?burası binlerce üyesi olan bir forum
forum ve nezaket kuralları aşılmadığı sürece herkes düşüncesini özgürce söyleyebilir.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim kinseyle sir sıkıntım veya sorunum yok .yanlış anlaşıldıysam özür dilerim .sadece gözlemlediğim bir olayı aktarayım dedim . neyse artık konuyu fazla uzatıp çirkinkleştirmemek dileğiyle iyi geceler :rendeer:.
herşey tamamda o magırus püskülleri ne oluyor :)
o da Türklüğün bir örneği dua etmek lazım her bardağın altına koyulan üçgen dantellerden yok :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
bir fıkra var ;

cehennemde her ülkenin ayrı ayrı kazanları varmış.
her kazanın başında bir zebani bekler dışarı çıkmaya çalışanları geri kazana atarmış.
her ülkede var yalnız bir tek türklerin kazanın başında zebani durmazmış.
bir gün sormuşlar zebaniye herkesin varda neden türklerin kazanda zebani yok diye?
zebani demişki türklerden biri yukarı çıkmaya başlasa biraz yülselse hemen bir diğeri onu aşağı geri çekiyor demiş.

öle aklıma geldi nedense :)

arkadaşı tebrik ediyorum işte böyle adamlara imkan ver destek ol sponsor ol bak gör neler yapıyorlar.elindeki o imkanlarla böle bişey ortaya çıkarmış olması müthiş birşey bence.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
cehennemde zebaninin yanına bir adam gelmiş
yanaşmış yaa sizin işinizde çok zor kocaman yeri nasıl ısıtıyosunuz demiş
zebani adama sormuş sen türksün demi :mrgreen:

bu geldi aklıma benimde yukarda görünce
 
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
79
bak dostum,burası bir forumdur,burada birilerini mutlu etmek için eğrilere doğru,doğrulara eğri demek zorunda değiliz,kimseye yalakalık borcumuz yok.
biz kendi doğrularımızı söyleriz,siz kendi doğrularınızı söylersiniz.
illa ortak bir fikre varmak zorunda değiliz.
"koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelerin sahibi" olan adamların bir çoğunun altından senin yaşın kadar motor geçmiştir.
Sözlerine dikkat etmeni öneririm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------



kim kimi eziyor?burası binlerce üyesi olan bir forum
forum ve nezaket kuralları aşılmadığı sürece herkes düşüncesini özgürce söyleyebilir.

"koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelerin sahibi" olan adamların bir çoğunun altından senin yaşın kadar motor geçmiştir. :cat: ağzına sağlık savaş abi.

formun birbirini ezen üylerinden memnun degilseniz (enes) gidin başka yere sizi burda zorlamı tutuyoruz yaa hayret bişey. yaş kemale ermeyince akıl neme lazım..... siz bırakın motosiklet formlarını gidin misket oynayın....:pr:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
10
her seye ragmen adam emek vermis maketi ornek aldigi soyleniyor bu ise ilk kez soyunan biri olarak basarili bir calisma yapmis bence...tebrik ediyorum kendisini...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bune ya çocukdan beter laf koymalar konuyu uzatmayalım dedikden sonra niye böyle yapıyosunuz ne güzel orda bitmişti konu misketler hakkında bişey demek istemiyorum hala misket kaldıysa oynamaya hazırız valla
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
20
bir fıkra var ;

cehennemde her ülkenin ayrı ayrı kazanları varmış.
her kazanın başında bir zebani bekler dışarı çıkmaya çalışanları geri kazana atarmış.
her ülkede var yalnız bir tek türklerin kazanın başında zebani durmazmış.
bir gün sormuşlar zebaniye herkesin varda neden türklerin kazanda zebani yok diye?
zebani demişki türklerden biri yukarı çıkmaya başlasa biraz yülselse hemen bir diğeri onu aşağı geri çekiyor demiş.

öle aklıma geldi nedense :)

arkadaşı tebrik ediyorum işte böyle adamlara imkan ver destek ol sponsor ol bak gör neler yapıyorlar.elindeki o imkanlarla böle bişey ortaya çıkarmış olması müthiş birşey bence.

:cat::rendeer:

Doğru söze ne denir... Anlayabilene cevap olmuş...

Emeğe saygısızlık özgürlük olmuş...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
savaskayan
Kod:
"koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelerin sahibi" olan adamların bir çoğunun altından senin yaşın kadar motor geçmiştir.

Aklı sıra cevabı yapıştırdın değil mi şimdi? Senin altından bir sürü motor geçtide ne kazandırmış sana ?
Bir arkadaşın tabiri caizse "cuk oturan" lafından sonra ezildiğini hissedip hemen çocukça bir davranışla kendince bir söz oluşturmaya çalışmışsın yukarıda fakat komik düşmüşsün.

Senin söyleminle bu kepazeliği yapan adamın tırnağı olamassın , bugün hiçbirşeye benzemeyen birşey çıkarır ki öyle değil , yarın daha güzelini yapar , ileride daha iyisini yapar destek olucağına köstek oluyorsun.

Akıl yaşta değil , baştadır. Bazılarının görünümü değişir , bazılarının ise zihni. Hangi kategoriye alırsan artık kendini o senin bileceğin iş :cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu konuda afrikadan bile geriyiz arkadas.:)
Adamlar otomobil yapmis, biz daha motosikleti yapmaya çalisiyoruz.:p

15191_9730_15072010_4.jpg


Gerçi zamaninda buna benzer otomobiller yapmayi basarmistik.:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet zamanında uçakta yaptık arabada yaptık fakat şuan müzedeler....
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
tartışmayın
Samsun' da kumaş pantolon altına sipor ayakkabı giyilir
Biz Samsınlılar birbirimizi böyle tanırız :p
aman ne kadar da banal diyecek olursanız
hangi tür giyimin banal olup olmadığına nasıl karar verildiği konusunda sizinle tartışırım.
emin olun haksız çıkarsınız :)
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
76
Bu iş HARLEY DAVİDSON mu yoksa HALİSSİN MONDİAL mi sorusunu aklıma getirdi :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
"
Motorun harley Davidson ile uzaktan yakından bir alakası yok.Yanlız Türkiyede harlşey herkez tarafından bilinen bir marka olduğu için, Cihan haber ajansı , haberi geçerken yapılan bu motoru harley davidson ile ilişkilendirerek , haberin daha çarpıcı olacağını düşünüp bu şekilde haberi geçmişler.

Yapılan motorsiklet aslında " Ghost Rider" Filmindeki motorun Türk versiyonu replikası. Çok başarılı , hatta çok ciddi işçilik ve emek harcanmış.Arka tekerlek cılız kalmış, motor şaseye göre ufak görünmesin diye ustaca gizlenmiş.

Türkiyedeki custom imkanları ve ekipmanı ve bu motoru yapanın becerileride gözönüne alınırsa ortaya çıkan eser , çok ama çok güzel.Yapanın ellerine sağlık.Bunun gibi bir kaç tane daha yaparsa , her seferinde çok daha iyisini yapacaktır."


Aynen katılıyorum,Sizinle fuarda Custom standında sohbet etmiştik,Bu konuda denk geldi :)

Eleştrien arkadaşlarıda hayretle karşılıyorum.Nedense devrim filmdeki sahneler gözümün önüne geliyor! Birşey yapabilmeye cesaret edebilen ve buna inanabilen bir grubun karşısında tüm gücüyle eleştirip karşı çıkan başka bir grup.Herşeyden önemlisi verilmiş bir el emeği var ve bu kutsaldır.Bu amatör ruhlar çok önemlidir ve desteklenmelidir.
Amatör ruhla yapılmış bu çalışamadan daha iyisi yapılana kadar en iyisi budur...Bana göre özetide budur...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Harbiden helal olsun:cat:

İmkansızlıkta olan buysa,imkan verildiğinde neler olur acaba:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaskayan
Kod:
"koca vücudun içinde kalmış cahil düşüncelerin sahibi" olan adamların bir çoğunun altından senin yaşın kadar motor geçmiştir.

Aklı sıra cevabı yapıştırdın değil mi şimdi? Senin altından bir sürü motor geçtide ne kazandırmış sana ?
Bir arkadaşın tabiri caizse "cuk oturan" lafından sonra ezildiğini hissedip hemen çocukça bir davranışla kendince bir söz oluşturmaya çalışmışsın yukarıda fakat komik düşmüşsün.

Senin söyleminle bu kepazeliği yapan adamın tırnağı olamassın , bugün hiçbirşeye benzemeyen birşey çıkarır ki öyle değil , yarın daha güzelini yapar , ileride daha iyisini yapar destek olucağına köstek oluyorsun.

Akıl yaşta değil , baştadır. Bazılarının görünümü değişir , bazılarının ise zihni. Hangi kategoriye alırsan artık kendini o senin bileceğin iş :cat:


Neyine köstek olacağım?
zaman israfına mı? emek israfına mı?
ya da klavyeden ustalara laf mı yetiştireceğimi zannediyorsun?
Kimin bol vakti varsa ister destek olsun,ister köstek olsun,
ben fikrimi söylüyorum.Bu kadar emek boşuna harcanmıştır,yanlış motora harcanmıştır
Benim fikrim seni rahatsız ettiyse bu senin sorunun,birilerine hoş görünmek adına inanmadığını söyleyenlerden değilim.

beni nasıl gördüğün değil,kendini nasıl gördüğün,hangi kategoriye aldığın önemlidir.
"Emek nasıl değerlendirilir,zaman nasıl değerlendirilir " sorusuna da
şu alttaki sayfalar güzel bir örnektir
varsa benzer bir çalışman beraber değerlendirelim.
Yoksa tanımadığın kişilere saygısızlık etmekten vazgeç,kalp kırmaya gerek yok.

http://groups.yahoo.com/group/gercektekneciler/photos/album/579212856/pic/list


http://groups.yahoo.com/group/gercektekneciler/photos/album/0/list


http://good-times.webshots.com/album//573994291RUMRai
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
Motorun harley Davidson ile uzakta yakından bir alakası yok.Yanlız Türkiyede harlşey herkez tarafından bilinen bir marka olduğu için, Cihan haber ajansı , haberi geçerken yapılan bu motoru harley davidson ile ilişkilendirerek , haberin daha çarpıcı olacağını düşünüp bu şekilde haberi geçmişler.

Yapılan motorsiklet aslında " Ghost Rider" Filmindeki motorun Türk versiyonu replikası. Çok başarılı , hatta çok ciddi işçilik ve emek harcanmış.Arka tekerlek cılız kalmış, motor şaseye göre ufak görünmesin diye ustaca gizlenmiş.

Türkiyedeki custom imkanları ve ekipmanı ve bu motoru yapanın becerileride gözönüne alınırsa ortaya çıkan eser , çok ama çok güzel.Yapanın ellerine sağlık.Bunun gibi bir kaç tane daha yaparsa , her seferinde çok daha iyisini yapacaktır.










gercekten guzel olmus o motor yururmu bılemem ama goruntusu gayet ıyı sonucta bırı pc den cızılmıs bır tasarım dıyerıyse gercek...:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst