- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, iki Türk motorcu İstanbul'dan yola çıkıp Katmandu'ya gidiyorlar.
Her gittikleri yerden anılarını ve fotoları gönderiyorlar.
Epeydir yazıları takip ediyordum ama bu forum taşımak yeni aklıma geldi.
forumda arattırdım baktım hiç yazı yok ben de ekleyeyim dedim.
Bu arada motorcu arkadaşlarımız hedefe vardılar. yakında Türkiye'de olacaklar.
web sitesi:
http://www.yolbizibekler.com/
Her gittikleri yerden anılarını ve fotoları gönderiyorlar.
Epeydir yazıları takip ediyordum ama bu forum taşımak yeni aklıma geldi.
forumda arattırdım baktım hiç yazı yok ben de ekleyeyim dedim.
Bu arada motorcu arkadaşlarımız hedefe vardılar. yakında Türkiye'de olacaklar.
web sitesi:
http://www.yolbizibekler.com/