Hrc CBR 250

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
tiger egzoz & custom DB killer
motorgraphics tankpad
hrc sticker
cbr jant şeridi
keiti depo padi
keiti cam vidaları
keiti sibop kapakları
keiti koruma takozu
rizoma elcik
rizoma elcik topuzu
redline manet
l/r sinyalli aynalar
hotbodies gömme ön sinyaller
carbon ledli arka sinyaller
puig siyah ön cam
custom plaka
on taraf 4cm alcaltma
alt sakal boyama & koruma filmi (beyaz)
yan panel boyama (beyaz)
depo yanları boyama (mavi)
kadran boyama (mavi)
arka camurluk boyama (kırmızı)



dd13f.jpg

dd1ks.jpg

dd1nq.jpg

dd1pr.jpg

dd1tk.jpg

dd1pf.jpg

dd1p1.jpg

dd1qs.jpg

dd1qu.jpg
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
485
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
paylaşım için ellerine saglık çok güzel fotoğraf çekmişssin. Gerçi benim turuncuya yatkınlıgım var hrcde bir başks :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
tesekkurler :)

repsol da guzel (ozellıkle turuncu jantlar) ve 2013'ten ıtıbaren cbr250'de mevcut ;)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Gerçekten çok güzel.bu arada haytmda gördgm en küçük plaka polis durdurduğunda sorun olmuyormu?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
tesekkurler :)

henuz durdurmadı ama dusuncem su kı, camur deryası ıcınde ıc kısma gomulmus neredeyse gorulmeyen yamuk yumuk metal parcasındasındansa buna daha az tepkı gosterırler-gostermezler dıye dusunuyorum :)
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
çok güzel cbr 250 yi bek beğenmem aslında ss gibi durmuyor gözümde ama bu gerçekden güzel olmuş kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Abartıya kaçmadan çok güzel sade bir modifikasyon olmuş ellerine sağlık.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
cok tesekurler arkadaslar.daha ıyılerı sızlerın olsun :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Manet dışında herşey muhteşem olmuş, elciklerle aynı renk olmalı o, biraz soluk bi mavisi var.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
daha yapacak birşeyler varsa bence jantları siyah veya metalik sarı yapabilirsin :cat:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
güzel olmuş ama jantlarıda boyamalısın.cıbırın en iğrenc yeri jant rengi
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Jantlar da boyanacak. Büyük ihtimal beyaz olacak arkadaşlar :). Ben gövde rengi parlament mavisin de diretiyorum Barış'a :)))..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bence jantlar siyaha boyanıp kırmızı parça şerit çektir Barış abi.Bide 160 lastik atarsan tadından yenmez.Kazasız belasız
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
beyaz bence hiç iyi olmaz.r1 in jant rengi olan koyu altın sarısımıdır adı neyse işte o beyaz renk motorada yakışır
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
o plakanın boyutu nedir,bir de çamurluğun yerine takılan plakalığın linki varmı,nereden alındı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst