- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar size acıklı bir hikaye anlatcam akaltekeninki kadar olmasada idare eder. yaşanmış bir hikaye 3-4saat önce yaşadımm:salut:
ben hyosung 250 comet hayranı biriydim ve o motoru sonunda almaya karar verdim ve bana en yakın bayinin telefonunu vermesi için
global motordan özcan beye mail atmıştım baktım ses çıkmıyor bende global motoru aradım ve onlarda şans eseri özcan beyi bagladırlar.ve kendisine mail attıgımı söyledigimde bilgisayarını çöktügünü onun için maile bakamadını söyledi:queen: kendisinden bana en yakın hyosung bayiisinin telefonunu vermesini rica ettim. ve verdiler rizede bayisi varmış benim haberim yokkk:queen: tabi bende heycanlı heycanlı teli alınca hemen arayım dedim şu bayiiyi derken bir acıklı haber amcamın oglu evleniyormuş bunun neresi acıklı diyceksiniz. dedem demezmi ee artık ailede herkez evlendi sıra sende kendi hazırla diye tabi ben yok evlenmiycem felan desemde akşam kendimi vestel bayisinde buldum ve en son hatırladıgım şey beyaz esyaların senetlerini imzalıyor oluşum.
yani sizin anlıycanız bizim 250 comet parasının yarısı beyaz eşyaya yatırdım. bundan sonra artık nofroz buzdolabının motoru ile gezerim:salut: bu beyaz eşları aldıgımdan dolayı en az bir sene daha hyosung250 comet yok demekkkkk.:salut: :salut::salut: :salut:
ama inat degilmi? evlenmiycem alıcam o hyooooo 250 cometiii ... çok isterseler cometimle evlenirimmm :salut:
neyse başınızı agrıttım adreslerinizi verinde birer selpak gönderiyim aglamaktan göz yaşlarınız sel oldu dimi ? çok acıklı bir hikaye
ben hyosung 250 comet hayranı biriydim ve o motoru sonunda almaya karar verdim ve bana en yakın bayinin telefonunu vermesi için
global motordan özcan beye mail atmıştım baktım ses çıkmıyor bende global motoru aradım ve onlarda şans eseri özcan beyi bagladırlar.ve kendisine mail attıgımı söyledigimde bilgisayarını çöktügünü onun için maile bakamadını söyledi:queen: kendisinden bana en yakın hyosung bayiisinin telefonunu vermesini rica ettim. ve verdiler rizede bayisi varmış benim haberim yokkk:queen: tabi bende heycanlı heycanlı teli alınca hemen arayım dedim şu bayiiyi derken bir acıklı haber amcamın oglu evleniyormuş bunun neresi acıklı diyceksiniz. dedem demezmi ee artık ailede herkez evlendi sıra sende kendi hazırla diye tabi ben yok evlenmiycem felan desemde akşam kendimi vestel bayisinde buldum ve en son hatırladıgım şey beyaz esyaların senetlerini imzalıyor oluşum.
yani sizin anlıycanız bizim 250 comet parasının yarısı beyaz eşyaya yatırdım. bundan sonra artık nofroz buzdolabının motoru ile gezerim:salut: bu beyaz eşları aldıgımdan dolayı en az bir sene daha hyosung250 comet yok demekkkkk.:salut: :salut::salut: :salut:
ama inat degilmi? evlenmiycem alıcam o hyooooo 250 cometiii ... çok isterseler cometimle evlenirimmm :salut:
neyse başınızı agrıttım adreslerinizi verinde birer selpak gönderiyim aglamaktan göz yaşlarınız sel oldu dimi ? çok acıklı bir hikaye


