Tüm arkadaşlara mutlu yıllar..Esenlikler..
.
Şeereefffzziizmm benim aklıma gelmiştii:queen::queen::queen:
Ee abi sende seneye atarsın artık
Şunun surasında 366 gün var![]()
366 mı ben 365 biliyordum yılda da mı enflasyon çıktı
vayy halimizee:queen:
366 mı ben 365 biliyordum yılda da mı enflasyon çıktı
vayy halimizee:queen:
Eee 4 yılda bir gun 1 gun fazladan yasıyoruz :queen:
1 dk burda kopmam lazım abi eheheheheheheh :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
demek ki, 2008 zor geçecek :cyclopsan![]()

2008'e komada girdim :silent::silent: ayıptır sölemesi 4 bidon kustum :silent: işte bu ayaktaki en son resmim, sonrasını ne siz sorunn ne ben söliyimm .
hatırladığım kadarıyla dün aksam ordan;
JB, Absolut, Jack Daniel's, Yeni Rakı (70), Tarihi bi şarap dibine vuruldu. Malibununda yarısı tarafımızca tüketilmiştir :mrgreen:
bilanço, benle beraber 3 kişi pert .
efferim bravo diyecek bişey bulamıyorum saf alkol içseydiniz bu kadar niye uğraştınız:queen:2008'e komada girdim :silent::silent: ayıptır sölemesi 4 bidon kustum :silent: işte bu ayaktaki en son resmim, sonrasını ne siz sorunn ne ben söliyimm .
hatırladığım kadarıyla dün aksam ordan;
JB, Absolut, Jack Daniel's, Yeni Rakı (70), Tarihi bi şarap dibine vuruldu. Malibununda yarısı tarafımızca tüketilmiştir :mrgreen:
bilanço, benle beraber 3 kişi pert .