Hoşgeldin 2008

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yeni yılda herkesin mutlu sağlıklı olmasını temenni ediyorum nice yıllara...

ilk mesaj benden olsun :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
niye bu kadar kastın baba yav:pherkese mutlu seneler:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bir baktım forum saati 00.00 Aha dedım mesaj yollama zamanı hemen yazdım yolladım :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Valla 2008 bana hiç hoş gelmedi. İş yerinde nöbetçiyim saatlar 00:00'ı gösterdiginde ben hastalara ilaç vermekle meşguldum:salut:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Valla 2008 bana hiç hoş gelmedi. İş yerinde nöbetçiyim saatlar 00:00'ı gösterdiginde ben hastalara ilaç vermekle meşguldum:salut:

saati kaçıranlar hemen avrupa tv kanallarına geçsin.
onlar yaklaşık yarım saat sonra girecekler. sabah 07'ye kadar yolu var. :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YEEEAHHHHHH :queen::mrgreen: patlaaa çatlaaa alllaaahh :p :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst