Valla 2008 bana hiç hoş gelmedi. İş yerinde nöbetçiyim saatlar 00:00'ı gösterdiginde ben hastalara ilaç vermekle meşguldum:salut:
saati kaçıranlar hemen avrupa tv kanallarına geçsin.
onlar yaklaşık yarım saat sonra girecekler. sabah 07'ye kadar yolu var. :queen:
Valla 2008 bana hiç hoş gelmedi. İş yerinde nöbetçiyim saatlar 00:00'ı gösterdiginde ben hastalara ilaç vermekle meşguldum:salut:
saati kaçıranlar hemen avrupa tv kanallarına geçsin.
onlar yaklaşık yarım saat sonra girecekler. sabah 07'ye kadar yolu var. :queen:
İyi iyi sevaba giriyosun işte ne güzel
:mrgreen:
Yeni yılda herkesin mutlu sağlıklı olmasını temenni ediyorum nice yıllara...
ilk mesaj benden olsun :queen:
Tüm arkadaşlara mutlu yıllar..Esenlikler..
.
Şeereefffzziizmm benim aklıma gelmiştii:queen::queen::queen: