Hoşgeldim....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Merhaba ben nx4 adımdanda anlaşılacağı gibi bir nx4 falcon sürücüsüyüm. Aranıza hoş geldim.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
dedigin gibi aramiza hosgeldin, tam gaz geldin bakiyorumda. boyle konusacak adamlara ihtiyacimiz var.
hadi bakalim farinda yolunda hep acik olsun :sunny:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Selam Nx4_Falcon Aramıza Hosgeldin
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Teşekür ederim ilgi ve alakanıza arkadaşlar. Ben zaten sizlerin sevgisiyle varım :).
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
eEE Nx hec anlatmiyon :cat:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Ne anlatimki :). Bende anlamadım hiç bişey.Rüzgar gibi geçdi derler ya. Anen öyle işde.En iyisi siz sorun ,Ben yanıtlayim Sonrada sizi tanırız :).
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nx i anlat mesela nasıl motor bundan önce ne kullandın
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
ailede motorcu var mi? nerden cikti motor? nie motor? ne zaman motor? :basicemoticon:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bastır Seda
Nx in sorgusu başladı :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Ailede motorcu yok hatda dedem babama 2 tekerli bisiklet bile almamış hatda bende motoru 1 ay sakladım. Motoru borsadan kazandığım paralarla aldım :). Motor almadan kaskını almışdım (çok heves etdim) dvd player almadan dvd de almışdım :p. Kaskım Nolan n100e Çok rahat biraz ağır olsada.Ben herzaman uçuk biri oldum Sürat teknesi,Kaptanlık,Dalgıçlık,Kaya tırmanışı(eve yapay duvar yapdım) Yani garip ama gerçeğim. Motor daha 350km de Yani daha çiçeği burnunda bir motorcu sayılırım.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
bnm ailedeki herkes de benden sonra motorcu oldu nasilsa. babam "ben zaten biniyodum gencken" dedi, amcamda tek teker yaparken dustugunu ve motoru biraktigini idda etti. alla allaaa. bak sen su ise. ben evde motor demeden lafi gecmezdi motorun. nooldu ki bu yasli delikanlilara??? :sunny:

nx kac yasindasin? yani motorunu kac yasinda aldin onu hesaplicam :happy8:
senin gibi admlar lazim zaten. sana bi de cross alalim, onla hopla zipla, sonra da parasut ogretiriz. bi de okyanusu tek basina yelkenliyle gec tamamdir.
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Okyanusu değil ilk önce nil üzerinde bir yolculuk planlıyorum. Viktorya gölüne kadar İstersen sende gelebilirsin.Piramitleri felan görürüz.
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Walla her türlü etli yemeği(Adana kebap dahil) Süper yaparım. Özelikle içinde sebze ve mantar olan et yemeklerini süper yaparım .
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
oo iyi. bol bol mantarli tavuk sote yaptiririm sana. sarap yapmayi da biliyomusun? :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Falkon borsadan kazandiğin para ile motoru aldığını yazmışsın.Walla ne yalan söyleyeyim borsadan para kazandığını duyduğum ender kişilerden birisin.ben kaç yıldır yerimde sayıyorum.Şunun sırrını banada versene. söz kazandığım ilk paraya sana bir çift lastik alırım. :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet Falcon borsadan para kazanıp motor almak isteyen arkadaşlara tavsiyelerin nelerdir :bounce:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nx cilerin kulubumu acıldı yaa
Pictures.download
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Waww resim çok güzel bende motoruma ön siperlik istiyorum. Borsada para kazanmanın sırrı İyi takip etmekdir. Bir hiseden para kazanmak istiyorsan en az 1 sene takip etmelisin taban ve tabanını yaklaşık olarak bilmelisin. Çok açılmamalısın asla en iyi borsacı para kaybetmeyen borsacıdır asla unutma bunu :p.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst