Hoşgeldiimmmmm.

Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar.Benim motosikletim yok.Fakat bu siteye üye olan abim mus2aktas'ın HONDA CBR 600 F motosikleti var.Arada sırada onu kullanıyorum.Umarım burada iyi vakit geçiririz.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
4
evet ya tanışma bölümüne açıcaktım.yanlış açmışım.o bölüme nasıl taşıcam bilmiyorum.moderator arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Biz buralarda kendi motoru olmayanları sevmeyiz :p



Hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
4
herkese teşekkür ederim.sağolun arkadaşlar.valla abimden fırsat bulup binemiyozki motura.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst