Hoşderede Gördüğüm Coss...

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ANKARADA;

Arada sırada Hoşdere'den geçerken park etmiş halde gördüğüm, dün gece ise ~23.00 sularında beni Hoşdereden inerken sollayan, MAVİ, modelini tanıyamadığım, Çift egzozlu, enduro model motosikletin sahibi burada mı acaba? Yada sahibini tanıyan...:silent:

Yanımdan geçerken niye korna çalmadım ben de bilmiyorum...:farao:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Mavi KTM gördüğümü hiç hatırlayamıyorum. Onun dışında cross'ların çoğu tek yandan egzozlu oluyor. XT660 olabilir mi?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Mavi KTM gördüğümü hiç hatırlayamıyorum. Onun dışında cross'ların çoğu tek yandan egzozlu oluyor. XT660 olabilir mi?

KTM demedim ki? KTM'in çift egzozlu bir modeli de yok sanırım. Egzozlar sonradan takılmış gibiydi, orjinale benzemiyordu. XT600 daha muhtemel.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Lucas Evet, çok ciddi bir sorun var. Mekan belirt geleyim, halledelim.... :)

Yok mu bilen tanıyan gören??
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
nolacak yeğen, derdin ne elalemin motoruyla? çift egzozlu maviye boyanmış enduro tekerli cg (köylü tipi) motordur belki gördüğün...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Var bir derdimiz ki açtık konuyu. Arkadaşım yardımcı olamayacaksan kısaca bilmiyorum desene... Hadi tükanın önünü egzoz gazı yapma, hadi....:bounce:

:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst