- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
- Konu Yazar
- #1
ANKARADA;
Arada sırada Hoşdere'den geçerken park etmiş halde gördüğüm, dün gece ise ~23.00 sularında beni Hoşdereden inerken sollayan, MAVİ, modelini tanıyamadığım, Çift egzozlu, enduro model motosikletin sahibi burada mı acaba? Yada sahibini tanıyan...:silent:
Yanımdan geçerken niye korna çalmadım ben de bilmiyorum...:farao:
Arada sırada Hoşdere'den geçerken park etmiş halde gördüğüm, dün gece ise ~23.00 sularında beni Hoşdereden inerken sollayan, MAVİ, modelini tanıyamadığım, Çift egzozlu, enduro model motosikletin sahibi burada mı acaba? Yada sahibini tanıyan...:silent:
Yanımdan geçerken niye korna çalmadım ben de bilmiyorum...:farao: