hoşçakalın....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
İyi dinle yalnız çok iyi. Sen yenildin ha, kaybettin ha , çekingensin ha,

6 Aylıkken 40 sene evvel burdan artvine gittinmi. Baban işsiz kalıp eve bakamadığı için. 7 Yaşında tekrar geri döndünmü istanbula. ilkokul 5 yıl 7 ayrı okulda okudunmu.

Orta okuldan sonra bütün kayıtlarını kendin yaptırdınmı. ya veli toplantılarına kahvede yaşı büyük abi çağırdınmı bununda kimsesi varmış desinler diye.

ya meslek lisesini sabah sekizden akşam 4 kadar okuyup 4 ten sonrada 12 ye kadar fabrikada çalısarak bitirdinmi. ki son sınıfı okurken aynı zamanda veremli bir baban senden küçük beş kardeşin varmıydı.
Hiç sabah kalktığında gecegondu bile olamamış bir evde saçında rutubetten salyangoz gezdiğini hissettinmi.

Açık üniversiteye askerde kayıt yaptırdınmı. ya Kaç asker arkadaşın kucağında şehit oldu
ordan döndün senden küçük iki kardeşini evlendirmeden kendin evlenemedinmi. tüm bunlar olup biterken. 30 yaşında evlendiğinde eline bir kız eli bile değmediğinin farkına vardınmı. evlandikten sonra 10 yıldır çocuk yapmak için çalmadığın doktor kapısı kalmadığı oldumu

nereye nereye ha nereye hiçbir yere gitmiyorsun. hiç bir yere en azından son yazdığım hikayemi okumadan hiç bir yere (kemal)

yukarıda anlattıklarım çok iyi tanıdığım birinin başına gelenlerin binde biri bile değil.

gitmeyeceksin
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Akalteke abi beterin beteri vardır derler ya cidden varmış... Umarım bu çektiklerin hesap gününde sana şahit olurlar...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
İyi dinle yalnız çok iyi. Sen yenildin ha, kaybettin ha , çekingensin ha,

6 Aylıkken 40 sene evvel burdan artvine gittinmi. Baban işsiz kalıp eve bakamadığı için. 7 Yaşında tekrar geri döndünmü istanbula. ilkokul 5 yıl 7 ayrı okulda okudunmu.

Orta okuldan sonra bütün kayıtlarını kendin yaptırdınmı. ya veli toplantılarına kahvede yaşı büyük abi çağırdınmı bununda kimsesi varmış desinler diye.

ya meslek lisesini sabah sekizden akşam 4 kadar okuyup 4 ten sonrada 12 ye kadar fabrikada çalısarak bitirdinmi. ki son sınıfı okurken aynı zamanda veremli bir baban senden küçük beş kardeşin varmıydı.
Hiç sabah kalktığında gecegondu bile olamamış bir evde saçında rutubetten salyangoz gezdiğini hissettinmi.

Açık üniversiteye askerde kayıt yaptırdınmı. ya Kaç asker arkadaşın kucağında şehit oldu
ordan döndün senden küçük iki kardeşini evlendirmeden kendin evlenemedinmi. tüm bunlar olup biterken. 30 yaşında evlendiğinde eline bir kız eli bile değmediğinin farkına vardınmı. evlandikten sonra 10 yıldır çocuk yapmak için çalmadığın doktor kapısı kalmadığı oldumu

nereye nereye ha nereye hiçbir yere gitmiyorsun. hiç bir yere en azından son yazdığım hikayemi okumadan hiç bir yere (kemal)

yukarıda anlattıklarım çok iyi tanıdığım birinin başına gelenlerin binde biri bile değil.

gitmeyeceksin
saygıdeğer dostum akalteke, sizin yazılarınız her zaman bende büyük bir etki yaptı. zaten sizinle tanışacaktım kısmet yarınaymış (inşallah) hoşçakal.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
değerli dostdark yarın inşallah iş ile ilgili bir sorun çıkmazsa ki çıkmaz yarın oradayım.sizleri seviyorum bu arada ufaklıkta muck yapıyor:) :rendeer:
:rendeer: dostum yağrın görüşürüz ve perşembe günü MT de yazıştığın birçok gerçek dostun olacak buna inan:cat:
bizde ufaklığa mucuk:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ha şöyle be kardeşim yola gel Ulan bir daha bööle sudan sebeplerle biri gidecem desin ben yapacağımı biliyorum.

Beni konuşturuyonuz akşam aksam senin dalgana geç kaldık eve bi sopa yersem harbi ekşirim başına bilmiş ol

hadi hepinize hayırlı aksamlar allaha emanet olun rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun. sonrada benim.

bi hoşça kalında benden sabah kadar...
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
70
dostum buı kadar insan sana mesaj yazdı ve destek oldu aynı düşünceleri fazlası ile bende yaşıyorum her zaman konuşacak birilerini bulursun ve her zaman seni dinleyecek birilerinide... bence siteden ayrılma hepimiz yanı şehirlerde olmayabiliriz ama ortak payidemiz motosiklet tutkusu ve bu site. Millet olarak iki temel özelliğimiz var hala yaşayan bir tarih dahil herşeyi unutmamız ikincisi ise ne olursa olsun zorda olanın yanında olmamaız hepimiz zor zamanlar yaşıyoruz hayatta hep düşüp kalkıyoruz aslında daha çok düşüyoruz ama pes etmemek vaz geçmemek lazım bizler burdayız hep beraberiz motorlada ilgili hayatlada ilgili konuşur sohbet ederiz. sana son sözüm GİTME!
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayatımda aldığım iki şey beni mutlu kıldı biri motorum, yolları katettim yeni yerler öğrendim. diğeri bilgisayar, sevmeyi sevilmeyi öğrendim. ve bu iki araç çok iyi bir şey yaptı ...beni sizlere getirdi. sağolun kardeşlerim:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Ha şöyle be kardeşim yola gel Ulan bir daha bööle sudan sebeplerle biri gidecem desin ben yapacağımı biliyorum.

Beni konuşturuyonuz akşam aksam senin dalgana geç kaldık eve bi sopa yersem harbi ekşirim başına bilmiş ol

hadi hepinize hayırlı aksamlar allaha emanet olun rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun. sonrada benim.

bi hoşça kalında benden sabah kadar...
abicim yengeden fırça yersen yağrın akşam alırız ifadesini:queen:
haydiyin bakalım herkez yatağın geç oldu yafuu:queen: :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
vay be ağlamak la gülme arası bu olsa gerek şu anki halim ! ne hayatlar var bir bir anlatsak günlerce kalkamayız altından demekki a kalteke abi net anlattı ama ben bide şu yorum acayip hoş asil ve yapıcı geldi...
kal abicim kal birbirimizi hisseder ve seversek ölsek te mutlu ölürüz inan ama yaşarken ölmek işte aşşağıda...

Makine' Alıntı:
Hayatınızda şimdiye kadar çok kötü şeyler yaşamış olabilirsiniz, istediğiniz şekilde gitmemişte olabilir ancak ne zaman kendinizi toplumdan uzaklaştırmaya başlarsanız asıl o zaman bittiniz demektir. Bence iyi dostlar edinmeye bakın. Kendiniz olun. Yapmak istediğiniz şeyler için çaba gösterin. Hepimiz hayatın acılarını bir şekilde tattık tadıyoruz da. Pes etmek çare değildir. Bizi uzaktan izlemenizi değil, etkinliklerimizde bizle olmanızı tercih ederiz.

İyi akşamlar.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
la adam gelmiş bu der hoşçakal :)
4 sayfayı okumak lazım :wiinkk:
Neyse abicim gir istanbul MT ye bak keyfine diyeyim ya valla :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Aramıza tekrar hoşgeldin:rendeer:


Not: Birisi şu başlığı değiştirversin yaw:mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Ruhuna karşı çıkıp kalmana sevindim :) iş yogunlugundan az yazıp cok okuyorum , gunluk takip ettigim 3 forumda geziler paylasımlar yorgunluklarımı alıyor , motoruma az binebiliyor uzun yola gidemiyorum , İstanbuldan uzak oldugumdan hic bir toplantıyada gidemiyorum ama forumda bile paylaşmak bir adım :)

Gunde 15 dakika motoruma binip , forumlarda kimseyi tanımasamda 2 kelam 1 selam , yola devam kardeş yola devam :)
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
asla asla dememek için iyi düşün ortak paydada buluştuğumuz tek yer selenin tepesine oturmak.

hangi dört teker birbirini tanımadan yan yana geçerken selam verir. düşün .

şimödiye kadar gördüğüm her motorcuyla hatta pisiklet sürücüsüyle bile yolda giderken selamlaştım. bizi bir birimize bağlayan görünmez bir kuvvet var.

sıkma canını burda yaşamak ve yaşatmak için varız.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
tornedo öldüm ya gözümden yaş geldi hay alla senin:mrgreen: :queen:
tam kazanmışken hay alla neyse canım tehlike geçti nasıl olsa.....
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Leonine dogru demiş , ilk suruse basladigim zamanlar semt turu atıyorum , bir bakıyorum korna sesi 60 larında bir amca Jawa var altında eskimi eski ama taş gibi gidiyor bizim krom canavarına degil bir motor surucusu oldugum icin tanımasada benden once korna basıyor , o gun bugun bende selamsız gecmiyorum
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
33
abi neyaptın sen ya çöküşü yaşadığım bir günün sonunda yeniden ağlattın beni.hepimizimn hayatı zorluklarla dolu,herkese altında ezildiği yük ağır gelir.ama yaşam tüm olumsuzluklara rağmen yinede çok güzel.geçmişe takılma sadece ders çıkar babanın yaptığı hataları baba olduğunda sen yapma,yaşadığın anın tadını çıkar.ufkunu geniş tut.yalnız değilsin burda.bak bir sürü insan yanında...
ufak vuruşlarla kır kabuğunu,açıklık büyüdükçe başardığını gördükçe o kabuğun içinden çıkmak için iki elle savaşıcaksın.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
tekrar hoşgeldin... hayat b... tandır onemlı olan zevk almasını bılmek :)
sıkma canını gonlunu ferah tut benım burda bır aılem var oz degıl ama var bıseyler işte [ MT aılesı ]
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
seni anlıyorum demek yeterli değil.ama şunun farkında ol bak bir kaç cümleyle sorununu yazmışsın.. kaç kişinin senin farkında olduğunu gördün bu yazılanlar hep sana..demekki senin farkındalar..sen bunu geç anlasanda ? mücadele etmeyi bırakırsan hep yenilmeye devam edersin bunu unutma ..görüşmek üzere tekin özdil kozan/adana
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Kimse bir yerlere gitmediğine göre
:wiinkk:


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Bu başlık amacına ulaşmıştır.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: crato **************
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst