- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 551
İyi dinle yalnız çok iyi. Sen yenildin ha, kaybettin ha , çekingensin ha,
6 Aylıkken 40 sene evvel burdan artvine gittinmi. Baban işsiz kalıp eve bakamadığı için. 7 Yaşında tekrar geri döndünmü istanbula. ilkokul 5 yıl 7 ayrı okulda okudunmu.
Orta okuldan sonra bütün kayıtlarını kendin yaptırdınmı. ya veli toplantılarına kahvede yaşı büyük abi çağırdınmı bununda kimsesi varmış desinler diye.
ya meslek lisesini sabah sekizden akşam 4 kadar okuyup 4 ten sonrada 12 ye kadar fabrikada çalısarak bitirdinmi. ki son sınıfı okurken aynı zamanda veremli bir baban senden küçük beş kardeşin varmıydı.
Hiç sabah kalktığında gecegondu bile olamamış bir evde saçında rutubetten salyangoz gezdiğini hissettinmi.
Açık üniversiteye askerde kayıt yaptırdınmı. ya Kaç asker arkadaşın kucağında şehit oldu
ordan döndün senden küçük iki kardeşini evlendirmeden kendin evlenemedinmi. tüm bunlar olup biterken. 30 yaşında evlendiğinde eline bir kız eli bile değmediğinin farkına vardınmı. evlandikten sonra 10 yıldır çocuk yapmak için çalmadığın doktor kapısı kalmadığı oldumu
nereye nereye ha nereye hiçbir yere gitmiyorsun. hiç bir yere en azından son yazdığım hikayemi okumadan hiç bir yere (kemal)
yukarıda anlattıklarım çok iyi tanıdığım birinin başına gelenlerin binde biri bile değil.
gitmeyeceksin
6 Aylıkken 40 sene evvel burdan artvine gittinmi. Baban işsiz kalıp eve bakamadığı için. 7 Yaşında tekrar geri döndünmü istanbula. ilkokul 5 yıl 7 ayrı okulda okudunmu.
Orta okuldan sonra bütün kayıtlarını kendin yaptırdınmı. ya veli toplantılarına kahvede yaşı büyük abi çağırdınmı bununda kimsesi varmış desinler diye.
ya meslek lisesini sabah sekizden akşam 4 kadar okuyup 4 ten sonrada 12 ye kadar fabrikada çalısarak bitirdinmi. ki son sınıfı okurken aynı zamanda veremli bir baban senden küçük beş kardeşin varmıydı.
Hiç sabah kalktığında gecegondu bile olamamış bir evde saçında rutubetten salyangoz gezdiğini hissettinmi.
Açık üniversiteye askerde kayıt yaptırdınmı. ya Kaç asker arkadaşın kucağında şehit oldu
ordan döndün senden küçük iki kardeşini evlendirmeden kendin evlenemedinmi. tüm bunlar olup biterken. 30 yaşında evlendiğinde eline bir kız eli bile değmediğinin farkına vardınmı. evlandikten sonra 10 yıldır çocuk yapmak için çalmadığın doktor kapısı kalmadığı oldumu
nereye nereye ha nereye hiçbir yere gitmiyorsun. hiç bir yere en azından son yazdığım hikayemi okumadan hiç bir yere (kemal)
yukarıda anlattıklarım çok iyi tanıdığım birinin başına gelenlerin binde biri bile değil.
gitmeyeceksin