hoşçakalın....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de senin gibi bir tarihte bu siteden çekilmiştim.hatta mesajlarımı bile silmiştim.Ama sen ne kadar uzak durursan insanlar da sana o kadar uzak olur.Artık fikir paylaşıyorum,dertleşiyorum diğer site üyesi arkadaşlarımla.Bu hastalık oldu artık bende.MT ye girmediğim gün sanki çıplak geziyorum.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bak şimdi dinlerken bir anda bu şarkının bu mısrasını duydum irkildim. Ben çevirmeyim bi şey anlamazsınız ama işte babalar demiş zamanında :

When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Led Zeppelin - Stairway to Heaven
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
seni anlayabiliyorum...kararına saygı duyuyorum...dur nolur gitme demek istemiyorum...kendince doğru kararı verdiğine inanıyorum...
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
73
abicim bak herkesi çok etkilemişsin yapma böyle karamsar olma insanlardan nereye kadar kaçcaksınki iyiside var kötüsüde sen hep kötülere denk gelmişsin.çıkarcı ve menfaatçi insanlar heryerde var ama sen yinede umudunu yitirme yukarda büyük rabbim herşeyi görüyo ve izliyo bunun öbür tarafıda var sana böyle davrananlar öbür tarafta hesap verecekler.sen sen olmaya devam et tek yapacağın kafanın uyuştuğu insanlşarı bulabilmek o kadar :)
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
Reha abi çok üzüldüm durumuna yaşadıklarına ama herkes bişeyler yaşıyor ben 22 yaşındayım ama yaşadıklarımı tahmin bile edilemeyecek şeyler haddim degil ama bence yanlış yapıyorsun o gün hatırlarsın beşiktaş iskelesinde bana göre tatlı bi akşam geçirdik senle orda tanıştım seni biz sevdik lütfen yarın dersaadete gel buradaki dostlukların gerçekten sanal olmadıgını göreceksin :king:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derlerdiki intihar etmek için köprüden atlıyanlar havada pişman olurmuş,inanın bende şimdi o duyguyu yaşıyorum.ben kendimi yalnız zannederken benim türkiye nin her yerinde arkadaşlarım varmış. şimdi yıllar sonra mutluluk ve vicdan azabı duygusunu yoğun bir şekilde yaşıyorum.vicdan azabı dedim çünki sizlerin ne denli duygusal insanlar olduğunu hepinizin kardeşlerim,abilerim, babalarım olduğunu anladım ve sizleri üzdüğüm duygusuna kapıldım.yıllar sonra boğazıma düğümlenen şeyin SİZLERİ SEVİYORUM diyememenin acısı olduğunu öğrendim.dünyada inanın evlenip birde baba olunca çok mutlu olmuştum,birde şu anda.yıllar sonra sizlere kavuşmanın mutluluğu beni bu gece çok farklı bir yapıya soktu. bana yazan herbiriniz sağolun. duyduğum en anlamlı sözler.hayat çok garip bir bulmaca.nerede ararsan mutlulığu ,hiç ummadığın yerde sizi buluyor.diyecek söz bulamıyorum ve bu ortamı sağlayanlarada çok teşekkür ediyorum. hepiniz ama hepiniz seçilmiş insanlarsınız sanki bu akşam bana verdiğiniz şeyi inanın çok samimi söylüyorum harley e değişmem.beni çok şeyden uzaklaştırdınız bunu samimiyetle yazıyorum.hiç bir aile ferdimin yapamadığı yada yapmadığı bir şey yaptınız.KALBİMİ AÇTINIZ. teşekkür ederim.....:rendeer: sizleri seviyorum
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
chopper250' Alıntı:
derlerdiki intihar etmek için köprüden atlıyanlar havada pişman olurmuş,inanın bende şimdi o duyguyu yaşıyorum.ben kendimi yalnız zannederken benim türkiye nin her yerinde arkadaşlarım varmış. şimdi yıllar sonra mutluluk ve vicdan azabı duygusunu yoğun bir şekilde yaşıyorum.vicdan azabı dedim çünki sizlerin ne denli duygusal insanlar olduğunu hepinizin kardeşlerim,abilerim, babalarım olduğunu anladım ve sizleri üzdüğüm duygusuna kapıldım.yıllar sonra boğazıma düğümlenen şeyin SİZLERİ SEVİYORUM diyememenin acısı olduğunu öğrendim.dünyada inanın evlenip birde baba olunca çok mutlu olmuştum,birde şu anda.yıllar sonra sizlere kavuşmanın mutluluğu beni bu gece çok farklı bir yapıya soktu. bana yazan herbiriniz sağolun. duyduğum en anlamlı sözler.hayat çok garip bir bulmaca.nerede ararsan mutlulığu ,hiç ummadığın yerde sizi buluyor.diyecek söz bulamıyorum ve bu ortamı sağlayanlarada çok teşekkür ediyorum. hepiniz ama hepiniz seçilmiş insanlarsınız sanki bu akşam bana verdiğiniz şeyi inanın çok samimi söylüyorum harley e değişmem.beni çok şeyden uzaklaştırdınız bunu samimiyetle yazıyorum.hiç bir aile ferdimin yapamadığı yada yapmadığı bir şey yaptınız.KALBİMİ AÇTINIZ. teşekkür ederim.....:rendeer:

Reha abicim bunun üzerine duygular sıcakken bunu pekiştirmek adına
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17608 bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
chopper250' Alıntı:
derlerdiki intihar etmek için köprüden atlıyanlar havada pişman olurmuş,inanın bende şimdi o duyguyu yaşıyorum.ben kendimi yalnız zannederken benim türkiye nin her yerinde arkadaşlarım varmış. şimdi yıllar sonra mutluluk ve vicdan azabı duygusunu yoğun bir şekilde yaşıyorum.vicdan azabı dedim çünki sizlerin ne denli duygusal insanlar olduğunu hepinizin kardeşlerim,abilerim, babalarım olduğunu anladım ve sizleri üzdüğüm duygusuna kapıldım.yıllar sonra boğazıma düğümlenen şeyin SİZLERİ SEVİYORUM diyememenin acısı olduğunu öğrendim.dünyada inanın evlenip birde baba olunca çok mutlu olmuştum,birde şu anda.yıllar sonra sizlere kavuşmanın mutluluğu beni bu gece çok farklı bir yapıya soktu. bana yazan herbiriniz sağolun. duyduğum en anlamlı sözler.hayat çok garip bir bulmaca.nerede ararsan mutlulığu ,hiç ummadığın yerde sizi buluyor.diyecek söz bulamıyorum ve bu ortamı sağlayanlarada çok teşekkür ediyorum. hepiniz ama hepiniz seçilmiş insanlarsınız sanki bu akşam bana verdiğiniz şeyi inanın çok samimi söylüyorum harley e değişmem.beni çok şeyden uzaklaştırdınız bunu samimiyetle yazıyorum.hiç bir aile ferdimin yapamadığı yada yapmadığı bir şey yaptınız.KALBİMİ AÇTINIZ. teşekkür ederim.....:rendeer:

aramıza hoşgeldin:rendeer: bak hemen bir geziye katıl ve nasıl bir arkadaş ortamın olcagını gör. bir arkadaşımız çanakkale geziniden bahsediyordu onlara katılmakla başlayabilirsin:):)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
bak işte bu olmadı motorcu dediğin bu kadar kolay pesedecekse 2 sene sonra
trafikte motorcu diye bişey kalmayacak
tekrar düşün derim :wiinkk:
karamsar olma
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Kalpler açıksa oraya girmek kolay olur umarım oraya girecek insanları bulursun ( aman yenge bu yazdığımı görmesin yanlış anlayabilir :) )
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ayrılma siteden. bak ne güzel istanbul grubu var o kadar insan var elbet aklına uyacak kafa dengi insanlar bulursun:cat: :rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abı bende cok etkılendım yazdıklarından ve içinden gelerk yazdıgına emınım sıteden gıtme,,gezılere katıl,, kendıne gelecegne ben garantı verıyorum
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
chopper250, abim..
bu kadar içten yazdığınız ve birçok erkeğin başaramadığını yapıp duygularınızı yüzlerce kişiye açtığınız için sizi tebrik ederim. hangimiz sizin yaptığınızı yapabiliyoruz ki?
yüreği bu kadar büyük olanlar yapabilirdi ancak bunu..
böyle gönlü zengin bir insanın sosyalleşemeyeceğine, sağlam dostluklar kuramayacağına inanmıyorum!!!
kendinizi kandırmayın ve kendiniz için kötü olanı seçmeyin.
şimdi ne yaparsanız yapın:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Dostum arkadaş edinmek ve onlarla kaynaşmak istiyorsun güzel
o zaman yağrın akşam eşinle galata der saadet e geliyorsun kapıdan girdiğin an herkez seninle tanışıyor ve gece sonunda çok özlüyeceğin 70 dostun oluyor
bu yazdığın yazı için değil gelen herkese aynı davranıyoruz kimki köşede mahsun oturuyor hemen yanına gidip kaynaşıyoruz:rendeer:
bilmiyorum belki bizi yanlış tanıyorlar ama biz gerçek dostluğa önem veren herkezle kardeş olan insanlarız

haa birde hayata yenildin dimi
birgün gelde ben sana hayatımı anlatayım bak bakalım dünyanın en mutlu insanı değilmisin
neyse mutlu kal eşin ve ufaklığa selamlar:rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ewet kotu olanı secme ıyıyı farket motorculugu farket ıste hayat budur
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Biri bana bu arkadaşın telefonunu verebilirmi

burdan anlatamam

gitme bir yere dinle beni
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Dostum arkadaş edinmek ve onlarla kaynaşmak istiyorsun güzel
o zaman yağrın akşam eşinle galata der saadet e geliyorsun kapıdan girdiğin an herkez seninle tanışıyor ve gece sonunda çok özlüyeceğin 70 dostun oluyor
bu yazdığın yazı için değil gelen herkese aynı davranıyoruz kimki köşede mahsun oturuyor hemen yanına gidip kaynaşıyoruz:rendeer:
bilmiyorum belki bizi yanlış tanıyorlar ama biz gerçek dostluğa önem veren herkezle kardeş olan insanlarız

haa birde hayata yenildin dimi
birgün gelde ben sana hayatımı anlatayım bak bakalım dünyanın en mutlu insanı değilmisin
neyse mutlu kal eşin ve ufaklığa selamlar:rendeer:
değerli dostdark yarın inşallah iş ile ilgili bir sorun çıkmazsa ki çıkmaz yarın oradayım.sizleri seviyorum bu arada ufaklıkta muck yapıyor:) :rendeer:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
chopper250 abim dert yandığın konuda babalarımız bakımından biraz birbirimize benziyoruz, özelden sana mesaj attım oku lütfen, değmez gerçekten bu güzel ortamı terk edip gitmeye. En kısa zamanda görüşmek üzere.

Sağlıcakla kal.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Dostum;Senin,bu güzel ortamı bırakıp,hiç bir yerlere gitmeyeceğini umut ediyorum.Derdini paylaş.Paylaş ki derdin küçülsün.Haaa...Bu arada sevinçlerini de paylaş.Paylaş ki,onlar da büyüsün...Yani kısaca,''sihirli ortam''diye tabir ettiğim Motosiklet Türkiye'de,biz dostlarınla her şeyini paylaşabilirsin.Ben,senden 1100 km.mesafedeyim ama,gönlüm bir adım ötende.Sağlıcakla kal...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst