Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de senin gibi bir tarihte bu siteden çekilmiştim.hatta mesajlarımı bile silmiştim.Ama sen ne kadar uzak durursan insanlar da sana o kadar uzak olur.Artık fikir paylaşıyorum,dertleşiyorum diğer site üyesi arkadaşlarımla.Bu hastalık oldu artık bende.MT ye girmediğim gün sanki çıplak geziyorum.