hoşçakalın....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
değerli mt üyeleri,ben chopper250 sitenizden ayrılma kararı aldım.etkinliklere katılamamak ve yazışacak bir dost bulamamak(sizin suçunuz değil)her zaman motorumla tek gezmekten(sizin suçunuz değil) dolayı çekingen bir ruhada sahip olduğumdan,çocukluğumda bile aile ve arkadaş sevgisinden mahrum büyüdüğüm ve acısını şimdi bile çektiğim için ve burada sizlerin arasında kısa bir zamanda olsa sanal bir mutluluk yaşadım. hepiniz birbirinizle öyle güzel dertleşiyordunuzki bende imrendim ve ara sıra yazışmak istedim.darülaceze topiğinede destek verdim. ama kendime yenildim ve sizlere saygı duydum.yüzlerini bile görmediğim arkadaşların yaptığı organizasyonların resimlerine baktım. kah güldüm,kah ağladım.her zaman çekingenliğimin kurbanı oldum. aile yaşantım babamın asker olup 74 yıllık hayatında benimle toplam 2 saat konuşması ve ölürken beni çok sevdiğini söylemesi, öz abimin benimle iletişim kurmadan galatasaray lisesi mezunu olduğunu her zaman kendi arkadaşlarını ön planda görüp beni dışlaması, sadece elektronik bilgim için ara sıra yanıma gelen (bir kişi hariç)arkadaş sandığım insanlar,2,5 ay uğraşıp son system bir alarm cihazı icad edip ve onun patenti için benden 4000 euro para isteyen insanlar ve bu aletten kendilerinede yapmamı isteyen arkadaşlarım.
şimdide bana destek olan karım ve oğlum var. birde motorum.düşünün bir kere aile sevgisini yaşamamış,okulda yardım amaçlı para uğruna anamın bileziklerini bile alan ve bunu öğrendiğimde benim ellerimden zorla alınan bir hocanın bile bana şu anda bile zararı var.şimdi sizlere ve benim bu yazımı okuyan (eğer okuyorlarsa)yöneticilere soruyorum.bunlarda benim ne suçum var.şimdi tekrar deniyeyim dedim ama başaramadım.kimi yaşlılıkta ölür kimide gençlikte peki ben nasıl öldüm acaba hiç genç olmadımki??bana kızmayın dostlar ben bunları yazarken aslında yapamadığım şeyi yaptım sizlerle iletişim kurdum ve ben sevgi dilencisiyim.aç gezen sevgi dilencesi. hoşçakalın. birlik olun,ben uzaktan sizleri izler mutlu olurum.....:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hayatınızda şimdiye kadar çok kötü şeyler yaşamış olabilirsiniz, istediğiniz şekilde gitmemişte olabilir ancak ne zaman kendinizi toplumdan uzaklaştırmaya başlarsanız asıl o zaman bittiniz demektir. Bence iyi dostlar edinmeye bakın. Kendiniz olun. Yapmak istediğiniz şeyler için çaba gösterin. Hepimiz hayatın acılarını bir şekilde tattık tadıyoruz da. Pes etmek çare değildir. Bizi uzaktan izlemenizi değil, etkinliklerimizde bizle olmanızı tercih ederiz.

İyi akşamlar.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi naptın sen ya.saka yapıyorsun heralde.bu akşam paşa limanında bir toplantı var başladı bile paşalimanı cafede beklerim gel bi cayımı iç
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yapmayaa. kendini bizden mahrum etme. bak negüzel kaynaşmaya başlamıştık.

lüften birkez daha düşün:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çekingen ruha sahip olabilirsin. fakat siteden ayrılarak bu ruhuna destek veriyorsun.

Makine abimizle irtibata geç. bir kere gezilere katıl gerisi gelir zaten. bir kere cesaretini topla kendin ol.:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Makine uzakta, ekle benim msn'i, yarın Dersaadete gel, doğumgünü partisi var :wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

kardeşim çok üzüldüm ayrılcagında dolayı:pale: bundan sonraki hayatında bol bol arkadaşlar ve bol bol sevinç bulman dileğiyle kib
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
arkadaşım şu motoruma bak, ben ve sen aynı ruhu taşıyoruz choppercıyız. şimdi sana koca kıçını kaldırmanı ve 13-16 temmuz tarihleri arasında yenice de (çanakkale) yapılacak olan EMOK festivaline katılmak için hızlı feribottan YENİKAPI-BANDIRMA bileti almanı rica ediyorum.. elini çabuk tutmanı da istiyorum, çünki sadece istanbul dan katılacak yaklaşık 2000 motor var ve bunlar feribottaki yerlerini ayırtmaya aylar öncesinden başladılar... ben sana orada bağlama çalacağım, hadi hadi hadi bekliyorum... Bandırma dan Gönen e geldiğinde asephpsus otele git beni sor ccdora yı arıyorum de. kalan yolu yani gönen- yenice arasındaki 50 km yi bizim grupla gideriz... görüşürüz...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
"Hep denedin, hep yenildin. Yine dene. Yine yenil. Daha iyi yenil!"

Valla dostum sana çekingenliğim üstüne bir destan yazsam belki de kendine haksızlık ettiğini düşünürsün. Ama ben o çekingen çocuğu yendim. Bak motorum bile yokken henüz, buralarda debeleniyorum. Niye bu çaba, sosyalleşmek için. Hepimizin, (hele de benim gibi 80'lerin çocuklarının) acaip sorunları var bu hayatla. Ben de olmadık yıkımlardan geldim. Ama pes edip kaçmamak lazım. Üstüne gideceksin hayatın.
Samuel Beckett'in (Hani şu hiç gelmeyen Godot'yu bize bekleten yazar) bi sözü var "Hep denedin, hep yenildin. Yine dene. Yine yenil. Daha iyi yenil!" Ben bu sözü okul yıllarımda okuduğumda hayatla mücadele etmenin gerekliliğine inandım. Hep daha iyi yenilmeyi öğrenmeye çabalamak gerek.
Ben bunu derim sana... Kaçmak çözüm değildir...
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çekingen bir yapıya sahip olabilirsin. İstanbul gibi bir yerdesin ki bu forumdaki insanlar birbirileri ile rahatça görüşüp gezebiliyorlar. Ya ben tek başımayım mt üyesi olarak bu ilde. Bence pes etme. Benzer bir çocukluk geçirmişiz. Aynı şeyleri ben de yapabilirdim. İnsanlara gülümseyerek yaklaşırsan onlarda sana gülümseyerek yakalaşır. Hadi hadi topla kendini :) bu güzel ortamı bırakıp bir yere gitme.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
abi ankaraya gel başım üzerinde yerin var :rendeer: hem bizde o kadar sosyal varlıklar sayılmayız ne mutlu sana yine yuvanı kurmuşsun bak biz onuda yapamadık :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
chopper250' Alıntı:
değerli mt üyeleri,ben chopper250 sitenizden ayrılma kararı aldım.etkinliklere katılamamak ve yazışacak bir dost bulamamak(sizin suçunuz değil)her zaman motorumla tek gezmekten(sizin suçunuz değil) dolayı çekingen bir ruhada sahip olduğumdan,çocukluğumda bile aile ve arkadaş sevgisinden mahrum büyüdüğüm ve acısını şimdi bile çektiğim için ve burada sizlerin arasında kısa bir zamanda olsa sanal bir mutluluk yaşadım. hepiniz birbirinizle öyle güzel dertleşiyordunuzki bende imrendim ve ara sıra yazışmak istedim.darülaceze topiğinede destek verdim. ama kendime yenildim ve sizlere saygı duydum.yüzlerini bile görmediğim arkadaşların yaptığı organizasyonların resimlerine baktım. kah güldüm,kah ağladım.her zaman çekingenliğimin kurbanı oldum. aile yaşantım babamın asker olup 74 yıllık hayatında benimle toplam 2 saat konuşması ve ölürken beni çok sevdiğini söylemesi, öz abimin benimle iletişim kurmadan galatasaray lisesi mezunu olduğunu her zaman kendi arkadaşlarını ön planda görüp beni dışlaması, sadece elektronik bilgim için ara sıra yanıma gelen (bir kişi hariç)arkadaş sandığım insanlar,2,5 ay uğraşıp son system bir alarm cihazı icad edip ve onun patenti için benden 4000 euro para isteyen insanlar ve bu aletten kendilerinede yapmamı isteyen arkadaşlarım.
şimdide bana destek olan karım ve oğlum var. birde motorum.düşünün bir kere aile sevgisini yaşamamış,okulda yardım amaçlı para uğruna anamın bileziklerini bile alan ve bunu öğrendiğimde benim ellerimden zorla alınan bir hocanın bile bana şu anda bile zararı var.şimdi sizlere ve benim bu yazımı okuyan (eğer okuyorlarsa)yöneticilere soruyorum.bunlarda benim ne suçum var.şimdi tekrar deniyeyim dedim ama başaramadım.kimi yaşlılıkta ölür kimide gençlikte peki ben nasıl öldüm acaba hiç genç olmadımki??bana kızmayın dostlar ben bunları yazarken aslında yapamadığım şeyi yaptım sizlerle iletişim kurdum ve ben sevgi dilencisiyim.aç gezen sevgi dilencesi. hoşçakalın. birlik olun,ben uzaktan sizleri izler mutlu olurum.....:rendeer:


Yapma Dostum...
İnsanlar sadece göründükleri gibi değillerdir. Mutlaka hepimizin ruhlarında kör noktalarında acı veren yaraları vardır. Kimimizin yalnızlığı, kimimizin isyanı ...İnsan olmanın gerekliliklerini hepimiz yaşıyoruz. Dünyya zaten dört dörtlük bir mekan olsaydı hepimizn altında birer son model Motorsiklet olurdu.Ama dört dörtlük diil işte, günümüz insanları günü nasıl kurtarabileceğini hesaplayanrla dolu, ama yinde bu kadar pisliğin içinde bazan son derece güzel mutluluklarında yakalana bildiği bir gerçektir.Senin isyanın İnsanlara diil, kendine... ne yaparsanda kendine yaparsın. Saksıda Bitki mi olmak ? yoksa havada uçan şahin mi olmak bence bu soruyu kendine sormalısın... Kendini bizlerden soyutlama ... Burda ki sıcak dostluklar bence değişilmez ve vazgeçilemez.. Sürç-ü lisan eyledikse aff ola... Saygılarımla
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
makine arkadaşımızında dediği gibi geçmişte bazı şeyler yaşanmış olabilir ama bir yerden sonra geçmişi bırakıp geleceğe bakmak gerekir.. bende bu kadar çabuk pes etme.. MT aracılığı ile çok iyi dostlar edinebilirsin.. kendine iyi bak.. :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Ah be chopper250 akşam akşam bu yapılırmıydı, ateş düştüğü yeri yakar örneği dertlerimiz ,acılarımız ,yaşamakta olduklarımız bireysel açıdan hep diğerlerinden bir adım önde değil mi? ve kimse kimsenin derdine gerçek anlamda derman olamayıp timsah gözyaşları dökülmüyormu?Hele yaş ilerleyipte (olgunluk denilsede)arkada bıraktıklarımız- ölümler,yitirmeler,kazıklar-unutuldukları sanılsada zamanın en iyi ilaç olduğu söylensede geçer ama delerde geçer örneği hep içimizde biryerlerde katlanarak büyümüyormu?en azından benim için .Herşeye ama herşeye karşın bir motor'un varsa ve en önemlisi o paydada alt-üst kültürü ne olursa olsun seninle birleşip ,çoğu zaman ön yargısız tanımadığın kişileri kardeşin gibi hissediyorsan doğru ,güzel olan şeylerde var.İki tekerlek her birimizin kaçışı yada kendi kendimizle kalabildiğimiz bağımsızlığımız değil mi? Sağlıcakla.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
en son üyelerden biriyim. hiçbir konuda bana söz düşmeyeceğini de biliyorum. ama chopper sözcüğü bu mesajı yazmamı sağladı.

chohper'cılar "yalnız adam"dırlar. seni anlıyorum. dünyayı gez ve kendi gözlerinle gör.

ama bize burada anlat.
sevgiler
kazasız sürüşler,
iyi yolculuklar
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Dostum gel öyle gitmek olmaz. Her gidiş yeni bir geliş demektir. Burada ki dostlukları sanma ki sanal.

Nerede olursan ol rüzgarın bol olsun !
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
chopper250' Alıntı:
değerli mt üyeleri,ben chopper250 sitenizden ayrılma kararı aldım.etkinliklere katılamamak ve yazışacak bir dost bulamamak(sizin suçunuz değil)her zaman motorumla tek gezmekten(sizin suçunuz değil) dolayı çekingen bir ruhada sahip olduğumdan,çocukluğumda bile aile ve arkadaş sevgisinden mahrum büyüdüğüm ve acısını şimdi bile çektiğim için ve burada sizlerin arasında kısa bir zamanda olsa sanal bir mutluluk yaşadım. hepiniz birbirinizle öyle güzel dertleşiyordunuzki bende imrendim ve ara sıra yazışmak istedim.darülaceze topiğinede destek verdim. ama kendime yenildim ve sizlere saygı duydum.yüzlerini bile görmediğim arkadaşların yaptığı organizasyonların resimlerine baktım. kah güldüm,kah ağladım.her zaman çekingenliğimin kurbanı oldum. aile yaşantım babamın asker olup 74 yıllık hayatında benimle toplam 2 saat konuşması ve ölürken beni çok sevdiğini söylemesi, öz abimin benimle iletişim kurmadan galatasaray lisesi mezunu olduğunu her zaman kendi arkadaşlarını ön planda görüp beni dışlaması, sadece elektronik bilgim için ara sıra yanıma gelen (bir kişi hariç)arkadaş sandığım insanlar,2,5 ay uğraşıp son system bir alarm cihazı icad edip ve onun patenti için benden 4000 euro para isteyen insanlar ve bu aletten kendilerinede yapmamı isteyen arkadaşlarım.
şimdide bana destek olan karım ve oğlum var. birde motorum.düşünün bir kere aile sevgisini yaşamamış,okulda yardım amaçlı para uğruna anamın bileziklerini bile alan ve bunu öğrendiğimde benim ellerimden zorla alınan bir hocanın bile bana şu anda bile zararı var.şimdi sizlere ve benim bu yazımı okuyan (eğer okuyorlarsa)yöneticilere soruyorum.bunlarda benim ne suçum var.şimdi tekrar deniyeyim dedim ama başaramadım.kimi yaşlılıkta ölür kimide gençlikte peki ben nasıl öldüm acaba hiç genç olmadımki??bana kızmayın dostlar ben bunları yazarken aslında yapamadığım şeyi yaptım sizlerle iletişim kurdum ve ben sevgi dilencisiyim.aç gezen sevgi dilencesi. hoşçakalın. birlik olun,ben uzaktan sizleri izler mutlu olurum.....:rendeer:

peki nereye kadar kaçacaksın bügün mt gibi bir yeri bırakıyorsun yarın başka şeyleri de bırakcaksın bunun sonu yok. böyle yaparak hayatta herzaman kaybetmeye mahkum bir insan haline geliyorsun bak bu kaybetmeye bir son vermek istiyorsan orası tam olarak bu site oluyor. burda herkezin gönülden birbirine baglı oldugu bir topluluk içindesin o 2 tekerli makina bir bahane amaç bir araya gelip sohpet etmek yeni dostlar edinmek. ener burdada kaybedersen kaçarsan hep kaçarsın hep kaybedersin yapma bunu kendine bukadar haksızlık etme hepimizin sorunları var.bakma forumlarda öyle güldügümüze nekadar üzücü bir olay yaşasakta nasıl bir hayatın içinde olursak olalım. bu siteye gelince farklı bir hayatın içinde oluyorsun. bak bu gezilere en azından bir defa katılmayı dene kaybedecek neyin varki memnun kalmasan birdaha katılmazsın(böyle birşey pek mümkün degil :) ) sen burdaki arkadaşlar için bir adım at onlar senin için 3 adım atar. sadece bir defa dene o gezilere katıl nasıl bir ortam gör ve sonra istersen ayrılırsın mt den ......
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi bırakıp gitsen nolcak ki ? Bak evin var karın var çocuğun var ne güsel... Herkes mutlu bi yuvanın hayallerini kuruyo sende bu var kıymetini bil :) Ammaa pes etmek bize yakışmaz. Biz ki tüm dünyaya gönderilen bir peygamberin ümmetleriyiz, bize ne pes etmek nede kaçmak yaraşmaz. Peygamberimizin hayatını okuduysan bizim yaşadıklarımız, çektiğimiz acılar O'nunkilerin yanında çok çok hafif kalır. O'nu örnek alıp doğru yolda ilerleyebilmen dileğiyle...

( Belki ben küçüğüm ( yaş 21 ) böyle lafları etmek bana düşmezdi ama dayanamadım. Abilerimden özür dilerim )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst