Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ganga sana cbf den başkası haramdır! ayarlayalım sana bi cbf naapıcaksın CUP falan yakışmaz gangama nasıl gidicez memlekete?

valla ganga bu akşama kalan bi motor alımım söz konusu...ben 2000 diyom motor sahabısı 2500 diyor...kafalarsam 2000 e yeni makinam cumaya hazır olur...:p ....:queen: şokkk şokkk şokkk....:p
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642

valla ganga bu akşama kalan bi motor alımım söz konusu...ben 2000 diyom motor sahabısı 2500 diyor...kafalarsam 2000 e yeni makinam cumaya hazır olur...:p ....:queen: şokkk şokkk şokkk....:p

hayirlisi, insallah alirsin, CBF mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

aynen öyle ganga...zıfır motor gelene kadar ortalıklarda sürünmeyeyim...ne alacağımdan o kadar eminim ki...


Önder sakın söyleme bi zuprayz yapam arkadaşlara...acayüp Eyüpde biliyor o da çahtrmasın yav...:p

catlarim simdi :queen: pmden yazar misin :) merak etme tum taylanda yayarim :) :flower:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
EEE 2 HAFTA OLDU ABİ HANİ MOTOR KONFETİLER HAVAYI FİŞEKLER :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayirlisi, insallah alirsin, CBF mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------



catlarim simdi :queen: pmden yazar misin :) merak etme tum taylanda yayarim :) :flower:

yok hacı bir daha cbfye binmem galiba...çok sıkıldım yahu...:p sölemem...:cherry:

EEE 2 HAFTA OLDU ABİ HANİ MOTOR KONFETİLER HAVAYI FİŞEKLER :queen:


hemşo galiba fuara kaldı bu yeni model...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
o halde neden ortalığı velveleye verdin bre fındık!!

madem ilgiye muhtaçsın, yanaktan makas alınca niye başım ağrıyor diyorsun :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
mete abi honda yetkilileri seni kaçırdı mı ne yaptı.. Adamları madara ettin :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o halde neden ortalığı velveleye verdin bre fındık!!

madem ilgiye muhtaçsın, yanaktan makas alınca niye başım ağrıyor diyorsun :p

başım ağrıyo bu gece hayatım....:queen:

solemedigin simdiki almaya calistigin motor mu yoksa sifir yeni gelecek model mi?

yok yav 2009 model bi makina...ayağımı yerden kessin maksat...:p daha bişey gelmediki hacı ...bekliyoruz...

mete abi honda yetkilileri seni kaçırdı mı ne yaptı.. Adamları madara ettin :queen:

Hondadan vazgeçmem aga ben...:p
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Yeri Değil Ama Topic Açmak Yerine Buraya Yazayım Sizdede Varmı Bilmiyorum 2 gündür Bende Mtde Bazen Beğen Geliyor Bazen Gidiyor Çözemedim Yeni bir Yenililkmi Bu acaba Hani Kimin Yorumu Ne kadar beğenilmiş Babında _?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst