Moto43 Katılım 2 Tem 2008 Mesajlar 460 7 Eki 2008 Konu Yazar #1 fotoğrafı koyamıyorum böyle oluyor napıyım park halindeki motor Son düzenleme: 7 Eki 2008
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 7 Eki 2008 #2 Daha GüzeL bir baslık ve tanıtıcı bir mesaj yazabilirdin.. Bu sekilde cok cok sade olmus..Bu arada Sony Ericsson mu kuLLanıyorsun Arkadaşın Motoru ...
Daha GüzeL bir baslık ve tanıtıcı bir mesaj yazabilirdin.. Bu sekilde cok cok sade olmus..Bu arada Sony Ericsson mu kuLLanıyorsun Arkadaşın Motoru ...
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 7 Eki 2008 #4 Sağ aLTTaki Tarih yazısından Ben de de aynı telefon war da Son düzenleme: 7 Eki 2008
Moto43 Katılım 2 Tem 2008 Mesajlar 460 7 Eki 2008 Konu Yazar #5 saolasın çakalaz .. ama benimde öğrenmem lazım şu fotoğraf koyma olayını nasıl yapılıyor ...:cat: