hondam 125 r

Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
my.php

fotoğrafı koyamıyorum böyle oluyor napıyım
my.php

park halindeki motor :)
my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Daha GüzeL bir baslık ve tanıtıcı bir mesaj yazabilirdin.. Bu sekilde cok cok sade olmus..Bu arada Sony Ericsson mu kuLLanıyorsun :p

Arkadaşın Motoru ...


 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471



Sağ aLTTaki Tarih yazısından :p Ben de de aynı telefon war da :p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
saolasın çakalaz .. ama benimde öğrenmem lazım şu fotoğraf koyma olayını nasıl yapılıyor ...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst