Honda'dan Motorda Devrim! 125cc Çift silindir

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
£3,399.00=9415 YTl nasıl yapıyor:silent:

7,999 £=22.150 YTL bu hesapta yanlış:silent:

3.399 euro yaklaşk 6500ytl

7.999euro yaklaşık;15200 ytl civarı yapar

ayrıca belirtmek isterm motor süper:)


euro ile pound u karistirdiigini dusunmekteyim adam € deil Pound isareti koymus:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Neyi ben bulayım ?

Durup dururken ortaya bir iddia atıyorsun bir modeli karalıyorsun delilin yok başka bişeyin yok.

Forum kirliliğinden başka birşey değil yazdıkların.


delil endurocular ve adını verdiğim dergi.. sana bişey ıspatlamak zorunda değilim sadece sorduğun için söyledim önceki kirlilik yapan msjlarıda ayıklıyorum :farao:15 senedir boşuna honda kullanmışım....hiçbişeyden anlamıyorum....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
wallaa ben de görmemiştim :) Bence cok para :) Türkiye ye gelse bile satmaz :)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
teşekkürler. İnt. de resmini görmüştüm fakat incelemek kısmet olmamıştı...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
18
fiyatı Türkiyede 10.000 YTL civarı olursa ciddi bir satış grafiği yakalar...Endurocu arkaşlara şimdiden hayırlı olsun:)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
motorda devrim demişsin yanlış hyosung gt 125 r var oda çift silindir

hondadan görmüştür, nitekim koreli hyosung firmasının mühendisleri kawasakiden emekli..

£3,399.00=9415 YTl nasıl yapıyor:silent:

7,999 £=22.150 YTL bu hesapta yanlış:silent:

3.399 euro yaklaşk 6500ytl

7.999euro yaklaşık;15200 ytl civarı yapar

ayrıca belirtmek isterm motor süper:)


£ : ingiliz sterlini
€ : Euro
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
şoktayım tokat bekliyorum biri beni kendime getirsin :p çok güzel enduro sevip ve yeni başlıyanlar için ideal :cat:


Birkaç tokat atıver kendine de ayıl bence:) Bu motor Türkiye'ye gelmedi ve geleceğine dair hiçbir ipucu da yok yıllardır. Ben geleceğini de sanmıyorum açıkcası. Ama gelse güzel olurdu tabii, beğendiğim bir model.
Gerçi Derbi Terra geldi de ne oldu? Bu fiyatla satış oranları yerlerde sürünüyor, ben trafikte 1 tane bile görmedim.
Bu arada, 125 lik Varadero'nun ön farına dikkat ettiniz mi?
Evet CBR125. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst