Honda'dan 2013 Motosiklet Fuarı Çıkarması

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
commuter sınıfında honda cb 125 ace bu mudur.? amma komik
http://www.youtube.com/watch?v=0uRi0fkwMxI
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ne crf mı? farı da var :D pilakası da var mı? bari fiyatı tuzlu olsa da CB yi satıp almaya çalışmasam =))
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
crf 250 L eğer 9.500tl civarından satılırsa piyasada klx falan bırakmaz. ama tahminim 12.000tl civarı olur, o yüzden fazlada satıs yapamaz .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Crf 'nin fiyatı şu olsa bu olsa yazana kadar arayıp bayiye sorsanıza:) Ben aradım sordum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yazmadığına göre bizim bilmemizi istemiyorsun hani hayallerimiz suya düşecek diye:silent:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler fiyat 10 bin ile 10500 arası olacakmış haftaya perşembe bayii lerde olacakmış
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Crf 'nin fiyatı şu olsa bu olsa yazana kadar arayıp bayiye sorsanıza:) Ben aradım sordum.

Yurt dışı satış fiyatlandırması cbr250r nin %10 üstünde. bu da 10.000 yerine 11.000 fiyata satılmasını olası kılıyor. Honda zaten 250cc ye kadar olan sınıfta uygun fiyat politikasını uygulamayı seven bir firma. CBR250R kadar sürümden kazanamayabilir ben bu yüzden 11.250-11.500 aralığını umuyorum(iyi ihtimal:) )

Tayfun bey bir tahmine daha ehemmiyet vermemek için söz sizde:p Alalım o vakit aldığınız cevabı....
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
kj75m.jpg

CB125 ACE ile HONDA Türkiye'deki insanlara hangi gözle baktığını gösterdi. Allah HONDA'yı başımızdan eksik etmesin. Zaman tünelinde 30 sene geriye gitmek isteyenlere HONDA bu imkanı sağladı. Bunu hangi marka yapabilir ki? :)
Not : Bu modelin iki zamanlı motora sahip versiyonunu getirirlerse daha da seviniriz...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
http://c1302.hizliresim.com/16/u/kj75m.jpg
CB125 ACE ile HONDA Türkiye'deki insanlara hangi gözle baktığını gösterdi. Allah HONDA'yı başımızdan eksik etmesin. Zaman tünelinde 30 sene geriye gitmek isteyenlere HONDA bu imkanı sağladı. Bunu hangi marka yapabilir ki? :)
Not : Bu modelin iki zamanlı motora sahip versiyonunu getirirlerse daha da seviniriz...
Emin Olun bunu 3.000 tl ye Pardon Honda politikası ya 3 bin olmasın diye 2990 tl ye satışa sunar
Vay be Bir komyan - ekisiği olsun hala hondacılar alır bunuyok şöyle iyi yok böyle iyi derler gene
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
30 sene önce 1.7lt ile 100km yol yapabilen debriyajlı motosikletmi vardı abi allah aşkına. Bunu bugün bile yapan başka marka yok :)

İnsanlar, 6-7TL ile 100 km gitmek için, 30/40kmh sürate sahip, elektrikli, şarj süreli, elde patlayan, durmayan, dökülen şeyler alıyor.

Adam teknoloji, sportif tasarım falan aramıyor ki. Acenin hitap edeceği kitle geniş bence :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
30 sene önce 1.7lt ile 100km yol yapabilen debriyajlı motosikletmi vardı abi allah aşkına. Bunu bugün bile yapan başka marka yok :)

İnsanlar, 6-7TL ile 100 km gitmek için, 30/40kmh sürate sahip, elektrikli, şarj süreli, elde patlayan, durmayan, dökülen şeyler alıyor.

Adam teknoloji, sportif tasarım falan aramıyor ki. Acenin hitap edeceği kitle geniş bence :)
Yıl Olmuş 2013 Hala böyle düşünenler var bak işte Fanatik honda taraftarı :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
CRF 250 nin gelmesine sevindim ve fiyatı başarılı, Ama ben bunun tanıtım fiyatı olduğunu düşünüyorum ve ilerde cbr250 den 500-750 arası daha pahalı olabilir, çünki avrpada 400-500 euro yüksek..

CRF'yi saymassak başlıktakı çıkarma kelimesi bende her okuduğumda kusmak anlamı ile vuku buluyor:p

CBR500R nerde hadi 500X'i getirmedin aynı fiyat diye, 17 bin kağıda naked'ı getir 1000cc vergisi vermek istmeyen olcaktır belki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst