Honda(yeni) 125E mi yoksa Mondial 125 Drift mi ?

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Honda cbf150 ybr 125 ve 2 tane Çin malı cub kullandım şuan da da cub var
Hiç biri yolda bırakmadı fakat ybr gibi sağlam Honda gibi konforlu değildiler
Ben olsam 2 el ybr alırdım
2011 de aldım 20000 km gezdim tık demedi yolda bırakmadı masraf açmadı kendi klasmanın da tek geçerim tabi cbf te aynı 2 dinden birini al arkana bakma
Çin mallarını şehir içi için al ama uzun yollar da aklında hep soru işareti
Ybr ile günde 820 km Yaptım Sıfır sıkıntı Sıfır sorun
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
9
şunuda eklemek istedim.ybr ve honda nin parçalarının üzerinde China ibaresi var.mondial de zaten var.buna ne diyeceksiniz.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
şunuda eklemek istedim.ybr ve honda nin parçalarının üzerinde China ibaresi var.mondial de zaten var.buna ne diyeceksiniz.

o zaman drift alın abicim tutan mı var :) bu çin malı japonlar nasıl daha sağlam oluyolar, buna ne diceksin, böle uzar gider.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Paran Varsa Alırsın Japon.... 2 motoruda test edersen ancak o zaman karar verebilirsin ne alacağına. Şahsi Fikrim .Yamaha YBR 125 ESD alabilirsen zorla biraz bütçeyi. Alamıyorsan Honda için zorlıcaksın. Bırak Çin işini.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Önemli olan üzerinde chine yazması değil önemli olan honda yamaha yazması nerde yapılırsa yapılsın sonuçta honda veya yamahanin istediği şekilde yapılır.sadece yapanlar japon olsaydı daha iyi olurdu denilebilir,kardesim 2.el japon al binerken zevk alırsın, veya çinli al sinir olma ihtimalin yuksek iyiside denk gelebilir ama ya gelmezse?
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
birini 10 bin de eline alırsın birini 100 bin de... zaten hangisini alırsan al en kısa sürede değiştirmek için çalışacaksın...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
usta sen o 10 cc lik gücü hissedebileceğini düşünüyosan mondial al, ama konuyu açan arkadaşın o farkı anlayabileceğini sanmıyorum, ki anlıyor olsaydı böyle bir başlık açmaz direkt mondial alırdı.
sonuçta sağlamlık olarak, servis ağı olarak, yedek parça olarak, bir çok noktada honda daha kaliteli hizmet sunuyor.
benim tercihim honda olurdu.
Usta ben seçimimi yaptım gidişine değil rahatlığına baktım wolf aldım o ayrı mevzu
İşin diğer yanı üstünde Honda yazıyo diyede 125lik motora 5bin verene kadar gider Derbi stx, bajaj discover 150f filan bakardım ben.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 model 150 mc kullanıyorum 19 binde aldığımda 15 binde idi çok şükür bir sıkıntı çıkarmadı.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
139
her ikisini de sür önce sonra karar ver bence ama bana soracak olursan japondan şaşılmaz.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Usta ben seçimimi yaptım gidişine değil rahatlığına baktım wolf aldım o ayrı mevzu
İşin diğer yanı üstünde Honda yazıyo diyede 125lik motora 5bin verene kadar gider Derbi stx, bajaj discover 150f filan bakardım ben.

işin sadece alım kısmını düşünürsen evet mantıklı, ancak alıştan sonra yapacağın masrafları düşünürsen honda almak daha mantıklı geliyor bana.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Japon cin dede yapılsa mühendisi japon markası japon hile bilmezler aynı fabrikada honda blogu dokulurken kullanılan malzeme farklı concinçan markaninki farklı olabilir çinli mühendis veya ticaret yapanların mantığı olaya bakış açısı araştırmak lazım.ben hiç cinlilerde başarısız oldum harakiri yapacağım diyen duymadım.kısacası japon al kymco al hintli al
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
hahaha :) cub lar koyunlardan sağlam işin şakası biride 10 binde motoru eline alırsın diyor benim drifti japonlar yapmış galiba 10 binde elime almadığıma göre :) bu arada konuyu hortlatmışın
 
Katılım
28 May 2015
Mesajlar
49
Hondadan şaşma, ilk motorum hondaydı hiç beni üzmedi :) yoldada bırakmadı... ;-)
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
205
Mondial alma almadıysan..Her tür motor kullanmış biri olarak söylüyorum. kıyaslamak bile yanlış. İmkanı olmayan çinli alır. paranvarsa sormaz gider japon alırsın.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Honda iyi olsada performansı gidişide sizi mutlu etmeyecektir çinlidede durum aynı 2 liraya drift al 1 sezon eşşek niyetine kullan kır dök sonra aldığın paraya sat en az 250 cc çinli olmayan bi şeyler al
 
Katılım
21 Kas 2014
Mesajlar
18
bende mondial driftle baslamayi dusunuyodum hevesim seyoldu :( uzun yol yapabilirsin drdiler istsnbul ankara gibi yollarda yolda birakmasin beni :/ butcem kısıtlı zaten birde öyle cigerini sokmem iyi bakarim drift iyidir ya degilmidir. iyidir ya iyi
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
birini 10 bin de eline alırsın birini 100 bin de... zaten hangisini alırsan al en kısa sürede değiştirmek için çalışacaksın...
dostum balıkesirdesin sanırım. bende balıkesirdeyim. ikinci motor olarak kullanıyorum drifti şuan 10 bin km de gel bakalım bi elimize almışmıyız
drifti savunmak için söylemiyorum bunu (cok ucuza denk geldi diye almıştım)
çin motorlarından nefret ediyorum. bunu herkes biliyor.
şuan cbe safkan çin malıdır. sundiro diye bir firmaya yaptırıyor satış fiyatları yurt dışında 700 800 dolar bandında.
ikisini kıyas edersek drift öndedir

bende mondial driftle baslamayi dusunuyodum hevesim seyoldu :( uzun yol yapabilirsin drdiler istsnbul ankara gibi yollarda yolda birakmasin beni :/ butcem kısıtlı zaten birde öyle cigerini sokmem iyi bakarim drift iyidir ya degilmidir. iyidir ya iyi

dostum sen bu bilgi kirliliği yapanlara aldırma. sıfır alırsan sıkıntı olmaz düzgün bakarsan yolda filanda bırakmaz. iyidir
en azından en iyi çinli olabilir. 1 dirft desek 2 extreme max derim

:) şaka mı? yapıyorsun... cb125e tabiki de..
şu cevabı verecek kadar hepiniz şakasınız bence =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst