dostum sen bu bilgi kirliliði yapanlara aldýrma. sýfýr alýrsan sýkýntý olmaz düzgün bakarsan yolda filanda býrakmaz. iyidir
en azýndan en iyi çinli olabilir. 1 dirft desek 2 extreme max derim
abi bende öyle düşünüyorum 2 3 tanidigimda var drift adam motoruna aşık zaten 0 almayı düşünüyorum ucuz hem bide faha yaşım 17 apaci gibi hızda yapma gibi bi hevesim yok 90 100 hayli hayli yeter daha ilk motorum olucak . driftle başlamak güzel olucak gibime geliyor ya
en azýndan en iyi çinli olabilir. 1 dirft desek 2 extreme max derim
abi bende öyle düşünüyorum 2 3 tanidigimda var drift adam motoruna aşık zaten 0 almayı düşünüyorum ucuz hem bide faha yaşım 17 apaci gibi hızda yapma gibi bi hevesim yok 90 100 hayli hayli yeter daha ilk motorum olucak . driftle başlamak güzel olucak gibime geliyor ya