Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


6800 den sonra hayat biter Vtec başlar 😃
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ateş sönmüyor:) Bu aralar vtec'ten önceki devirlerde yollarda süzülerek Kuzey Ege taraflarında süzülesim var...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ateş sönmüyor:) Bu aralar vtec'ten önceki devirlerde yollarda süzülerek Kuzey Ege taraflarında süzülesim var...

Sönmez abi, yarın Hyosung Ankara nın gezisine davetli baykuş. 200km yol yapıcaz video çekicem, eve geçeyim depoya monte etmeye çalışıcam kamerayı başarırsam en sevdiğim açıya kavuşmuş olurum 😃
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Camın içinden görüntü iyi sanırım dışardan bayağı siyah duruyor.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Eve dönünce bir video da ben paylaşayım.

Öyle +200 yok ama idare edeceğiz artık. 😉
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün bi Vfr gördüm Ankara Yenikent tarafında gazlıyorlardı.
Honda shadow ve cbr ile birlikte. :)

Aklıma sen geldin o sıra ama koruma falan yoktu üzerinde sen olmayacagini düşündum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün bi Vfr gördüm Ankara Yenikent tarafında gazlıyorlardı.
Honda shadow ve cbr ile birlikte. :)

Aklıma sen geldin o sıra ama koruma falan yoktu üzerinde sen olmayacagini düşündum :)
Yok yasin hocam ben en azından mont eldiven kask bot olmadan çıkmam. Bazen pantolonu es geçiyorum , bu hafta bi akşam enka gölbaşı yaptım o kadar, yarın güdül yapıcam kısmetse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

İyi gibi. Zaten bize ibre lazım :pl:
Bu arada ön amartisör ayarı standartda gibi sert e al bence :p

Hocam bu kask kamerasından görüntü yatmıştım o sıra, renkle ilgili fikir verir diye attım resmi, yoksa bunun 263lük versiyonuda var 😁 amortisör ayarına hiç ellemedim yarın yola çıkmadan kurcalarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sönmez abi, yarın Hyosung Ankara nın gezisine davetli baykuş. 200km yol yapıcaz video çekicem, eve geçeyim depoya monte etmeye çalışıcam kamerayı başarırsam en sevdiğim açıya kavuşmuş olurum ��

Nasıl süresim var... Garajda bekliyor. Yan grenajlar da güzel kadraj sağlıyor. Eğer virajlı bir yoldaysan muazzam. İyi eğlenceler şimdiden Serkan:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çılgınlar gibi gezdik yine , bekle ki 1 hafta geçsin 😃






Motosikleti çok tanıyan yok, yola çıkıyoruz tahrik ediyorlar 😃 R1200rt, mt09, mt07, xj6n, fazer6, fazer 8 sırayla kendilerini tokatlattılar. Vallahi benim suçum yok efendi efendi yolumda gidiyorum el kol yapıp gaz açtırıyorlar 😃
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
1
Herkeze keyifli forumlar dilerim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-komple-leovince-ilk-gelen-alir-585137949/detay

bu motorsiklet hakkinda bilgisi olan var mi acaba?
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Madem buralar yeşillenmiş, bir foto atıp kaçıyorum :)

nlO7G5.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Gümüldür - İzmir yolundan küçük bir video.

[YT]57mAPNafPw4&feature=youtu.be[/YT]
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Teşekkür ederim. 😊 Ben de müziksiz videoları seviyorum ama kameranın mikrofonu çok kötü, rüzgar sesinden başka bir şey duyulmuyor. Bir yerden sonra uğultu yorucu oluyor.

Arada böyle telefondan ses kaydı yapıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst