Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
Merhabalar iyi geceler inşallah haftaya vfr sahibi oluyorum + lar ve -leri yazarsanız sevinirim iyi forumlar:)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
hayatının en iyi seçimini yapıyosun diyebilirim hatalarını görmezden gelen bi arkadaş gibi düşün vfr yi nerden mi biliyorum şuan 2. sini kullanıyorum:)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
İnşallah tolgatumlu forumdasimizin vfrsini alacağım sonra bu motorla balayı planım var :)
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Şunu çok samimiyetle söyleyebilirim,bugüne kadar çok motora bindim fakat VFR den önce ve sonra diye ayrılır,VFR den sonra neye binilir bilmiyorum ama sürüş stabilitesini ve keyfini,güvenini veremez heralde.

Motordan hiç anlamayan bir arkadaşımı sadece 2km artçı olarak aldım ve üst seviye bir motor,çok konforlu hissettiriyor dedi.

Bu arada İstanbul daki VFR cilerle bir buluşma ayarlasak fena olmaz.
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
2
bencede pek sorun yasıyan yok sanırım hergun bakıyorum pek yazan yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

bıkac gunce foto eklıyım

 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
Yazan yok ki sorun yazan olsun , alette kronik hatalar var onların dışında bildiğin honda , bozmaz isen bakımını yapar isen eşşek gibi gider .
 
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar, yeni bir vfr800x crossrunner (2014) kullanıcısıyım. Motorumdan memnunum yalnız kotu asfaltlı yollarda ondekı gosterge paneli cok sarsılıyor. On suspansyon da bıraz sert geliyor bana. Normal midir? Kontrol edebilecegim. bakmam gereken bir sey var mı?
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Yazan yok ki sorun yazan olsun , alette kronik hatalar var onların dışında bildiğin honda , bozmaz isen bakımını yapar isen eşşek gibi gider .

Ben yazayım istediğinizi.
Tek kronik sorunu ki onu da servise özellikle sordum her 10 motordan sadece 1 tanesinde olduğu söylendi.
Statör-Sargı-Regülatör hatası.
Kişisel fikrim ve gözlemlediğim şu : Honda nın 2004-2010 arası 400cc üstü motorlarının hemen hemen hepsinde bu elektrik sorunu var,özellikle 5.yılından sonra ortaya çıkıyor.
Bunun dışında hiçbir mekanik-kronik-tipik bir problemi olmayan bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:20 ----------

Merhaba arkadaslar, yeni bir vfr800x crossrunner (2014) kullanıcısıyım. Motorumdan memnunum yalnız kotu asfaltlı yollarda ondekı gosterge paneli cok sarsılıyor. On suspansyon da bıraz sert geliyor bana. Normal midir? Kontrol edebilecegim. bakmam gereken bir sey var mı?

Merhaba Oğuz ;
2014 yani eski kasa dedikleri modellerde (neye göre eskiyse artık :) ) Ön kafa demiri bağlantısı olmadığı için sallama yapması normal.Bu diğer kullanıcılarda da var olan birşey.
Herhangi bir firma 3rd party , yan sanayi bir aparat geliştirdi mi bilmiyorum.

Vfr 800 x başlığına sorarsan kullanıcı arkadaşlar daha kesin cevaplar verebilir sanırım.
 
Katılım
10 Şub 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba bende bir vfr 800 almak için anlaştım artık aranızdayım :)
benim sormak istediğim 1 sorum var.Anlaştığım vfr nin şasesinde (yan tarafında) o puntolanmış şase no gibi bir barkod yazıyorya o yok tüm ilanlardaki vfr lere baktım hepsinde var motora oturunca sağ bacağınızın oradaki şaseye gelen yerdeki barkod gibi olan yazı ve rakamlardan oluşan ibareden bahsediyorum bu durumda bu motorda bir sıkıntımı vardır sizce?
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Merhaba arkadaslar. Bende sonunda VFR için kolları sıvadım. 7 yaşımdan beri (yaş 36 bu arada :) )motora biniyorum Honda Yamaha Suzuki nin bir çok büyük küçük modeline bindim. Artık bir VFR sahibi olmanın zamanı geldi diye düşünüyorum. Hem şehir içinde hemde haftasonları yada tatillerde uzun yol yapmak oldukça heyecanlı olacak sanırım VFR ile. Şuan binmekte olduğum aracımı takas yaparak bir motor alma durumum var. Aranızda araç takaslı yemiz duzgun VFR satan yada tanıdıgı olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Bu aranızdaki ilk yazım olarak dursun burda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Bu arada, sizlerle ilgimi çeken ilanları da burda paylaşarak bilgi ve tecrübelerinizden faydalanmak konusunda yardımcı olmanızı isteyebilirmiyim?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-orjkm.38300-412680475/detay

Motoru bilen varmı? Yada sahibi buralardan mı ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Merhaba arkadaslar. Bende sonunda VFR için kolları sıvadım. 7 yaşımdan beri (yaş 36 bu arada :) )motora biniyorum Honda Yamaha Suzuki nin bir çok büyük küçük modeline bindim. Artık bir VFR sahibi olmanın zamanı geldi diye düşünüyorum. Hem şehir içinde hemde haftasonları yada tatillerde uzun yol yapmak oldukça heyecanlı olacak sanırım VFR ile. Şuan binmekte olduğum aracımı takas yaparak bir motor alma durumum var. Aranızda araç takaslı yemiz duzgun VFR satan yada tanıdıgı olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Bu aranızdaki ilk yazım olarak dursun burda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Bu arada, sizlerle ilgimi çeken ilanları da burda paylaşarak bilgi ve tecrübelerinizden faydalanmak konusunda yardımcı olmanızı isteyebilirmiyim?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-orjkm.38300-412680475/detay

Motoru bilen varmı? Yada sahibi buralardan mı ?

Merhaba bende 2006 model VFR ile çok iyi zaman geçirmiştim. Şuan hacim düşürerek biraz daha iş için motor almak zorunda olduğum için satmıştım. İlk fırsatta yine VFR alacağım.
İlandaki motoru veya sahibini bilmem ama kafa grenaj ile yan grenajların rengi farklı tonda duruyor. Fotograftan baktığımız için ışıkta yanıltıyor olabilir. Birde ön maşanın gri boyalarında sanki dökülme var. Bu km ve yaşta bu dökülme en azından benim VFR mde yoktu.. Umarım içine sinen bir makine bulursun. İyi günler.
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
47
arkadaşlar selam açık egzoz arıyorum satmayı düşünen varmı sıfır bulamadım piyasada takanlar yurt dışından falanmı alıyorlar???????????
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba. VFR 800 üme orjinal yan çanta arıyorum. Bağlantı demir ve aparatları mevcut sadece yan çantalar yeterli. Satmayı düşünenler 05336965050 bu numaradan ulaşabilirler.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
5
Herkese iyi akşamlar, bende önümüzdeki hafta bir vfr alarak aranıza katılmayı planlıyorum. Bir süredir vfr araştırıyorum sahibinden sitesinde bursada ve diyarbakırda olmak üzere iki adet vfr beğendim alırken dikkat etmem gereken noktalarda yardımcı olabilirseniz sevinirim, hangi makinaya gidersem gideyim ekspertiz olarak honda bayisine götürmeyi düşünüyorum. Yardımlarınızı bekliyorum ayrıca satmayı düşünenler varsa yüksek modelli düşük km'li olanlar özel mesaj bırakırlarsa onlarla da görüşebilirim şimdiden teşekkür ediyorum iyi sürüşler herkese.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Mesajda belirtmemişim düşündüğüm makinalar,
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ikinci-sahibinden-vfr-800-300081836/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acilll-2009-vfr800a-436280784/detay/

gönlümden geçen öncelikle beyaz olanda makinalar hakkında bilgisi vs. olanda paylaşırsa çok sevinirim iyi akşamlar tekrardan
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
VFR800 Efsanesi burada biraz durulmuş. Canlanın beyler...
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-en-son-bu-ilana-bakiniz-442447078/detay

Selam arkadaşlar temiz vfr arayanlar motorumu incelesin lütfen. Chopper A geçeceğim için satıyorum.
Motorumun artıları
-Egzantirik zincirleri ve gergileri yeni değişti.
-Ağır bakımı yapıldı (+keçeler sıvılar bujiler)
-Orjinal yan çantalar
-Mono kapak
-Katlanır spor manet (orjinali var)
-Zero Black öncam (orjinali var)
-Keiti elcilker ve tank pad
-Usb ve çakmak şarj
-Depo yan padler
-Lastikler yeni Metzeller m7 rr (300 km)
-Hasar kaydı yok
-Yedek anahtar ve kitapçıkları mevcut

Eksileri
-Sola düşmesi var kaza değil benzinlik girişinde mazottan 5-10 km hızla düşme. Sol grenaj ve kafa grenajı çiziklerden ötürü boyandı boya öncesi fotoğrafları var.

Motorumun her şeyine kefilim bütün bakımları Motodaytona Senlami usta tarafından yapılmıştır. 5000 km de bir yağ değişimi yapılmıştır. Kendisinden motor hakkında bilgi alabilirsiniz.

Pazarlık payı var.
Forumdan ulaşanlara ciddi indirim yapılacaktır.
Takasta sadece Honda Shadow tercihimdir.
Hepimize hayırlı olsun.
 
Katılım
5 Haz 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba. Bende 2008 model bir VFR800 ile aranıza katıldım.

Ankara'da motosikletimin bakımını ve onarımı yaptırabileceğim güvenilir bir usta var mıdır? Japonlar konusunda tecrübesi olan bir ustaya ihtiyacım var.
Genel bakımı dışında km ve gelen sesten dolayı eksantirik zincirleri ve gergilerininde değişmesi gerekiyor.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Arkadaşlar, selamlar,

Aks milini değiştirmem gerekiyor, yurt dışı sitelere baktım ama bulamadım.
Bilen var mı acaba, nereden temin edebilirim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst