Herkese selamlar,geçen hafta sonu kocaeli-çanakkale/ gökçeada yapıp,gökçe ada -çanakkale den kocaeli ye geri döndüm.artçılı olarak ve arka çanta dolu toplam 1000 km yol yaptım.hızım 110-120 sabit aralarda 180 lere kadar çıktık.toplamda 240 tl yakıt yaktım.sakin kullanımda uzun yolda 24 kuruş yapıyor,5.3 lt/100 km gibi hesapladım.fabrika verisi 6.2 diyordu yanılmıorsam,
Bu kadar ekonomik olacağını düşünmemiştim.

)
Herkese kazasız sürüşler olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Bu arada bana ön cam lazım,elin de olan ve satmak isteyen var mı acep?