Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
50 tl lik yakıt ile 180 km çevirdim,normal mi,iyi mi sizce?
Bana normal gibi geldi,bazı arkadaşlarım çok diyorlar,
Kullanıcılar ne der?
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
50 tl lik yakıt ile 180 km çevirdim,normal mi,iyi mi sizce?
Bana normal gibi geldi,bazı arkadaşlarım çok diyorlar,
Kullanıcılar ne der?

Bence gayet iyi. Benim de İzmir'den dönerken yaklaşık 900 km.de 5.9 - 5.8 gibi bir ortalamam vardı.

Şu an şehir içi 100 km.de 40 lira gibi bir yakıt tüketimi var. (Sürekli agresif kullanım.)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
En sonunda o kadar SS macerasından sonra ST'ye geçirebildik seni.

VFR mutluluktur tabii

Janseti de Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
2
Merhabalar,

Siteye yeni üye oldum. 2013 yılından beri VFR kullanıcısıyım. Kısmet olursa yeni kasa VFRlerden bir ay içinde kendi girişimimle ithal etmek istiyorum. O sebeple motorumu satılığa çıkardım. İlanı aşağıda.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-cok-temiz-efsane-vfr-307466632/detay/
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Merhabalar,

Siteye yeni üye oldum. 2013 yılından beri VFR kullanıcısıyım. Kısmet olursa yeni kasa VFRlerden bir ay içinde kendi girişimimle ithal etmek istiyorum. O sebeple motorumu satılığa çıkardım. İlanı aşağıda.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-cok-temiz-efsane-vfr-307466632/detay/

hayırlı olsun.

tahmını ne kadara gelıyor, ön çalışma yaptınız mı ? bir de Tr ye sokmak için nasıl bır yol ızleyeceksınız?
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
2
teşekkür ederim,

şu anki hesap nakliye masrafları ile birlikte 45bin tlye geliyor. Almanyadan temin edebiliyorum. Kendi şirketim gümrük ve nakliye üzerine. Müşterim olan bir ithal araç galerisi ile görüştüm.Onların da yardımıyla gözü karartım. Getirme işlemi basit kısmı ancak Türkiye de plaka çıkana kadar biraz uğraşacagız. Benim tahminim 50bin tl gibi bir maliyeti olacak. Şu an Türkiyede satılan crossrunner liste fiyatı 43500. Bu fiyatlar bana makul geldi, malum başka bir motor da beğenemiyorum.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
74
Türkiyeden daha ucuza almak varken neden ithal ediyorsun,dışarda donanım farkı falan mı var acaba?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
teşekkür ederim,

şu anki hesap nakliye masrafları ile birlikte 45bin tlye geliyor. Almanyadan temin edebiliyorum. Kendi şirketim gümrük ve nakliye üzerine. Müşterim olan bir ithal araç galerisi ile görüştüm.Onların da yardımıyla gözü karartım. Getirme işlemi basit kısmı ancak Türkiye de plaka çıkana kadar biraz uğraşacagız. Benim tahminim 50bin tl gibi bir maliyeti olacak. Şu an Türkiyede satılan crossrunner liste fiyatı 43500. Bu fiyatlar bana makul geldi, malum başka bir motor da beğenemiyorum.

yeni kasası alısılmıs cızgılerın dısında adeta 1 pani havasında. egzozla hıc hoslasmadım ama teknolojık olarak cok guzel oyuncaklanmış. biz de vfr tayfası olarak cok istedik gelmesını ama honda tr sagolsun yıne MANTIKLI bır modelı sınırdan sokmadı :)

ınsallah kavusursunuz bız de nasıplenırız.
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Herkese selamlar,geçen hafta sonu kocaeli-çanakkale/ gökçeada yapıp,gökçe ada -çanakkale den kocaeli ye geri döndüm.artçılı olarak ve arka çanta dolu toplam 1000 km yol yaptım.hızım 110-120 sabit aralarda 180 lere kadar çıktık.toplamda 240 tl yakıt yaktım.sakin kullanımda uzun yolda 24 kuruş yapıyor,5.3 lt/100 km gibi hesapladım.fabrika verisi 6.2 diyordu yanılmıorsam,
Bu kadar ekonomik olacağını düşünmemiştim.:))
Herkese kazasız sürüşler olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

Bu arada bana ön cam lazım,elin de olan ve satmak isteyen var mı acep?
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Merhabalar tekrardan ,

Dün itibariyle aranıza katıldım.İlk günden 300 km deneyimim oldu,gerçekten beni çok memnun etti.Henüz yakıt durumunu ölçmedim,o kadar keyifli bir makina ki yakıtı pek düşünmüyorum.

Bu arada virajda vtec açılırsa yapışırsın dedikodusuna bir açıklık getireyim.1. viteste 6500 ve viraj çıkışı 7000 devirlerde dönüm.Vtec sandığınız gibi size tutuşu kaybettirmiyor.Öyle güzel ayarlanmış ki yumuşak gaz açtığınızda hiçbirşey olmuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Merhabalar tekrardan ,

Dün itibariyle aranıza katıldım.İlk günden 300 km deneyimim oldu,gerçekten beni çok memnun etti.Henüz yakıt durumunu ölçmedim,o kadar keyifli bir makina ki yakıtı pek düşünmüyorum.

Bu arada virajda vtec açılırsa yapışırsın dedikodusuna bir açıklık getireyim.1. viteste 6500 ve viraj çıkışı 7000 devirlerde dönüm.Vtec sandığınız gibi size tutuşu kaybettirmiyor.Öyle güzel ayarlanmış ki yumuşak gaz açtığınızda hiçbirşey olmuyor.

Öncelikle güle güle kullanın. Hayırlı olsun.

Bu Vtec olayını ben alırken sahibi de söylemişti, dikkat et virajlarda diye. Bazen öyle bi an denk geliyor ki Vtec açmadı, bozuldu mu acaba diyerek tekrar devir düşürüp Vtec'i dinliyorum. O sesin değişimini, motorun hafiften abi tutma beni ben gidiyorum der gibi atak yapışını tebessümle karşılıyorum.
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Şuda burada hatıra olarak dursun 16 haziran 2016 :)

mLoEZ2.jpg
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Kışın 2005 model bi alet bakmaya gittim 60 binde fiyat 14.500' dü, yaz geldi millet çıldırdı fiyat olarak 29bin isteyenler bile var :)

Uygun fiyatlı yüksek model düşük cc bi VFR bulursam bende R25' i satıp VFR' ye geçmeyi istiyorum :)
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba,epey ilginç makineye bindikten sonra tekrar VFR ye dönmeye karar vermiş bulunuyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-orijinal-temiz-makine-320536428/detay/
Şu makineyi almayı düşünüyorum.Full boyalı,boyası rezalet fakat zamanla elden geçiririm diye düşündüm fiyatı makul olduğu için.Bileniniz var mı?Hasar kaydı gözükmüyor fakat km itibari ile ağar bakımı vs ne ister bilemedim.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar beyaz vfr mi satıyorum herşeyiyle tamdır full bir beyaz vfr ye sahip olmak isterseniz kaçırmayın derim ilan no:340743102
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
2
Merhabalar bende hayalımdekı vfr ye kavustum aracım 2005 model vfr 800 vtec 14500km de ekstra olarak suan devil magnum egzozum var bu arac bırebır uyumlu bı parcadır tabı bulmak kolay degıl bu tarz parcalar baya pahalı motor hakkında olumlu olumsuz yorumlarınızı beklıyorum herkeze keyıflı forumlar dılerım bu arada ıstanbul anadolu yakasındayım



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst