Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, bu güzel güneşli sabahları özlemiştik, fırsatı olanlar ihmal etmesin VFR'sine binsin :)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
benim vfr bakımda :D

yaza hazırlık

buji
yağ filtresi
hava filtresi
balatalar
yağ
fren hidrolikleri


vınnnnnnnnlıcazzzzzzz
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
benim vfr bakımda :D

yaza hazırlık

buji
yağ filtresi
hava filtresi
balatalar
yağ
fren hidrolikleri


vınnnnnnnnlıcazzzzzzz

Ooo hayırlı olsun. Masrafları da yazarmısın buraya fikrimiz olsun ne olmuş ne bitmiş fiyatlarda:)


Bir de ön amortisör yağlarını da sor, ben motorlarımda 2 yılda bir değiştiriyorum. Gerçekten farkediyor ;)
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
günaydınlar

bizim klüp sponsorumuz suzuki olduğundan ben suzuki servisine götürüyorum vfr mi

buji 60 tl
yağ filtresi 25 tl
hava filtresi 55 tl
balatalar 35 $
yağ 100 tl
fren hidrolikleri işçilik 45 tl
falan filan kısacası ustanın bana dediği 400 tl falan tutacak dedi
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
günaydınlar

bizim klüp sponsorumuz suzuki olduğundan ben suzuki servisine götürüyorum vfr mi

buji 60 tl
yağ filtresi 25 tl
hava filtresi 55 tl
balatalar 35 $
yağ 100 tl
fren hidrolikleri işçilik 45 tl
falan filan kısacası ustanın bana dediği 400 tl falan tutacak dedi


Sanırım bujinin tanesi 60TL??

Öte yandan 25TL'ye yağ filtresi yok, Kore veya Taiwan imalatı, aslında çoğu Japon otomobili için üretilmiş olan OEM bir ürün ancak o fiyata alınabilir. Filtre değişti demek için filtre alınıp takılmamalı. Motosikletinize uygun olmayan yağ filtresinin geri basınç valfi erken (daha alt devirlerde) açma yapabilir, lütfen bu ayrıntıya dikkat!..

Listede başka sorunlar da var ama onlara girmeyeyim.
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
aynen 105 dolar bildiğim kadarı ile yazdım fiyatları

servis fiyatları çıkınca eklerim buraya ama dediğim gibi suzuki servisi

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

"serkani" vermiş olduğun bilgi için saol ama kardeşim daha öncede bahsettiğim gibi sponsorumuz olduğu için oraya götürüyorum yani bazı şeylerin ucuz olması sencede normal değilmi... ayrıca yine dediğim gibi fiyatları ben öylesine salladım usta bana 400 tl falan tutuyor demişti en son... geçen sefer de yanlış hatıurlamıyorsam öyle tutmuştu beni bildikleri için ve benimde onları bildiğimi düşündükleri için heralde çin kullanmazlar diye düşünüyorum 2500 km de bir yağ değiştirten bakıma götüren bi adamı da öpmelerine gerek yoktur zaten...
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
şimdi aradım aldım fiyatları sizlerle paylaşayım

buji 60 tl (ngk İridyum)
yağ filtresi 45 tl ( k&n)
hava filtresi 90 tl (orjinal)
balatalar 115 tl (brembo)
yağ 35 tl (1 lt Motul)
fren hidrolikleri değişimi 45 tl
işçilik 200 tl
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
kardeşim o egsozları bi doğrultmacıya götürüp doğrultsana daha çabuk müşteri bulursun
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
kardeşim o egsozları bi doğrultmacıya götürüp doğrultsana daha çabuk müşteri bulursun

Haklısın ama pek vaktim yok uğraşmak istemiyorum bu sıralar. çok büyük bi hasarı da yok .İhtiyacı olan böylede alır kendi yaptırır diye düşünüyorum.Mayıs gibi askere gidicem satılmazsa artık döndüğümde yaptırıp satarım.
Bu arada bakım için almış olduğun fiyatlar gerçekten çok iyi. :cat:
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
bu daha indirim olmamış hali :D sponsorluk anlaşmamıza göre işçilik ten %50 parçalardan da %15 indirim alıcam...
bana 400 falan demişlerdi hemen hemen öyle olacak
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Merhaba Benim VFR yi alçaltmak istiyorum. Acaba bunun avantaj ve dezavantajları hakkında bilgi verebilir misiniz? Birde suspension lower kit mi kullanmak lazım yoksa başka bir yolu var mı? Alttaki suspansiyon bağlantı plakasını (üçgen olan) delerek yapılan indirirsem ne olur?
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Tavsiye için teşekkür ederim. Fakat 30 mm düşürdükten sonra bir dezavantaj yaşarmıyım.
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar merhaba
aşağıdaki ilandaki motorla ilgili bilgisi olan sahibiyle görüşmüş olan var mı daha önce
bilen varsa paylaşabilirmi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-beyaz-inci-191967521/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst