Selam arkadaşlar .. dün akşam PCX 150 mi teslim aldım ve yaklaşık 3-4 km lik mesafedeki evime yola çıkmadan 25TL lik benzin alıp bastım marşa diycem marş motoru yok

evet marş motoru yerine aküyü dolduran şarj dinamosu motora hareket veriyor, motor çalışıncada asli görevi olan aküyü doldurma ve elektrik aksamını besleme görevine geri dönüyor.. neyse bastım şarj dinamosuna

desem gene olmıycak, bende verdim startı.. açtım gazı yavaşça "aman tanrım didim"

( anlayan anladı). İlk defa scooter kullanmamdanmıdır bilinmez, sanki daha önce çeşit çeşit motosiklet kullanan adam ben değilimde, ilk gün dur kalkı yeni öğrenmiş, ikinci gününde motorun üstünde durmaya çalışan adam gibi temkinliyim

Oturuşu, gazlaması, frenlemesi, herbir yönüyle motosikletten çok farklı geldi bana. Neyse çok şükür vardım eve sağ salim

Bugün de işe E 5 ve sahil yolunu kullanarak yaklaşık 35 km yol yaptım. Henüz rodajda olduğu için 80- 90 ı geçmemeye çalıştım bir kere kısa süreliğine 100 km yi gördüm.. Bu tam bir şehir makinesi kendi sınıfında, 130 küsür kilo, bisikletten hallice

aralardan, kenarlardan dikkatlice ve oldukça rahatça yorulmadan yolumu yaptım. Işıklarda ya da 3 sn üzeri uzun duruşlarda isteğinize bağlı devreye giren Start-Stop çok hoş

yakıt ekonomisine katkı sağlıyormuş? zaten 150 cc ve kullananların söylediği ortalama 2,2 litre / 100 km.. oldukça ekonomik bir scooter. Start-stop devrede iken motor stop ettikten sonra gitmek istediğiniz anda gaza dokunmanız yeterli.. anında şarj dinamosu sessizce motora hareket vererek motoru çalıştırıyor ve yola devam... şimdilik ilk izlenimler olumlu.. fakat kendi sınıfı dışında kesinlikle kıyaslamanın yanlış olacağını buradan hatırlatırım.. Umarım bu tip bir scooter düşünen arkadaşlara az da olsa bir faydam dokunmuştur, ilerleyen km lerde izlenimlerimi buradan paylaşırım.. Altın Elbiseli Adamın dediği gibi " Scooter candır " mı görücez bakalım ... Sağlıcakla kalın...