- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,134
Günaydınlar...
Barbossa hoşgeldin, umarım dilediğin gibi bir VFR bulup kazasız belasız keyifle kullanırsın. Şu an forumda satılık iki tane var biri benim cgr diğeri de Emrah'ın gri renkli VFR'si. Emrah henüz ilan da vermedi belki ilan vermeden bile halledebilirsiniz, hayırlısı olsun.
Barbossa hoşgeldin, umarım dilediğin gibi bir VFR bulup kazasız belasız keyifle kullanırsın. Şu an forumda satılık iki tane var biri benim cgr diğeri de Emrah'ın gri renkli VFR'si. Emrah henüz ilan da vermedi belki ilan vermeden bile halledebilirsiniz, hayırlısı olsun.
